Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Омекна педала на спирачката :(


  • Please log in to reply
32 мнения по тази тема

#1 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 юли 2012 - 15:09

Днеска след смяна на предни дискове и накладки, качвам се на колата и педалът стои един такъв лигав, мек. Колата спира, обаче по начин който изобщо не ми харесва.
Спирачна течност не съм сменявал, мислех да го направя тия дни.
Има ли някой идея от какво може да е породен този проблем?
Може ли спирачната помпа да е сдала багажа???

Този пост е редактиран от Алфонсо: 14 юли 2012 - 16:17

  • 0

#2 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 юли 2012 - 17:27

Да не е дръпнало въздух от някъде като си сменял. Пробвай да обезвъздушиш.
  • 0
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#3 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 14 юли 2012 - 17:49

Не барай,сама ще се оправи.Накладките седят още върху ръбовете на дисковете.

Този пост е редактиран от dilqnski: 14 юли 2012 - 17:51

  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#4 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 юли 2012 - 18:05

Накладките и ДИСКОВЕТЕ са чисто нови, не би трябвало да има ръбове каквито и да било.

Относно въздуха... има ли откъде да дръпне въздух?? Странно, даже невъзможно ми се струва.
  • 0

#5 Blago

Blago

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 220 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140, S320, 1998

Публикувано 14 юли 2012 - 18:10

Трябва да се напаснат спирачките към дисковете. Не прави нищо и не спирай рязко по възможност, за да не ги изпечеш.
  • 0

#6 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 юли 2012 - 18:13

Това с рязкото спиране го знам, проблема е друг, педалът омекна значително, вместо да се втвърди и да почне да хваща още горе, сега лови след като е минал половината си ход. Тая кола никога не е спирала толкова лошо дори и със старите окаяно износени дискове.
Пак казвам дисковете и накладките са чисто нови! Не трябва да спира така, а точно обратното.
  • 0

#7 nikexp

nikexp

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 175 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    MERCEDES BENZ 124 CE COUPE 122 HP.
    Green
    10. 1993

Публикувано 14 юли 2012 - 18:31

Ще улегнат след стотина км. Така знам за предните накладки !
Виж как е спирачната течност ако има нужда долей :)
ПОЗДАРВИ:
  • 0
Публикувано изображение

#8 Hooligan

Hooligan

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1553 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. M-Class (W164) 350 CDI Facelift
    2. CLK-Class (W208) - Продаден
    3. C-Class (W203) - Продаден
    4. C-Class (W202) - Продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 юли 2012 - 19:07

Ако това ще те успокои и моите бяха така, поне първите 200-300км... аз смених накладки, дискове, течност и маркучи, надявам се да са ги обезвъздушили като хората, не съм проверявал.
Но сега е добре, поне според мен де.
  • 0

Ignore list: fiveq, Наско, krasch


#9 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 юли 2012 - 19:15

Добре де, това нормално ли е??
Досега повъртях 20-ина километра, педалът е като сопол.
Притеснява ме най-много факта, че при работещ мотор, и спряла кола, на светофар примерно, като натисна педала по-силно, леко полеко си пропада до ламарината. За мене това не е нормално.
  • 0

#10 Hooligan

Hooligan

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1553 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. M-Class (W164) 350 CDI Facelift
    2. CLK-Class (W208) - Продаден
    3. C-Class (W203) - Продаден
    4. C-Class (W202) - Продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 юли 2012 - 19:25

Е не, не съм казал, че омеква чак до ламарината, просто беше по мек (моя) от колкото е сега...
Я си виж течността, да не е да е доливана някога и сега като са прибирали цилиндрите за новите накладки да е изскочила.
Ти ръчка ли беше или автомат, ако си ръчка, как ти е съединителя? Те нали са на едно казанче със спирачките...
Виж и за въздух, ама ако не е сменяна течност, едва ли е глътнала въздух.
  • 0

Ignore list: fiveq, Наско, krasch


#11 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 юли 2012 - 19:38

Течността не е сменяна, което ме кара да мисля, че въздух не е глътнала.
Не е сменяна обаче сигурно от 10 години, което ме навежда на мисълта за проблем с помпата. След като монтирахме новите дискове и накладки, естествено нивото на течността се покачи почти до ръба на казанчето. Преди да започнем всякакви интервенции отворих капачката на казанчето ;)
Източихме със спринцовка около 70-80мл, до ниво малко под максимума.
Съединителя е чук, поне засега :D

Сега да вметна и какво ме кара да подозирам помпата:
Същия *уй съм го ял с очиларката, на която се наложи при непредвидени обстоятелства по време на ремонт по предницата да демонтираме спирачния апарат и диска, после спирачките ги нямаше. След смяна на помпата там нещата заспаха, смених и течността разбира се.
Обяснението на майстора, който монтира новата помпа и смени течността беше че с времето и с несменяване на спир. течност гумичките в помпата се разлагат, нацепват, съсипват. После дори и незначителното налягане създадено от разтварянето на спирачния апарат е достатъчно да ги обърне и съсипе така, че помпата да не работи.
Има ли логика в това?

Този пост е редактиран от Алфонсо: 14 юли 2012 - 19:39

  • 0

#12 nikexp

nikexp

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 175 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    MERCEDES BENZ 124 CE COUPE 122 HP.
    Green
    10. 1993

Публикувано 14 юли 2012 - 20:34

Колега като толкова се притесняваш веднага при някой за второ мнение.
Така както описваш нещата че педала пропада чак толкова на долу не е добре :(
Питай колегите къде да отидеш да те видят!!!( да не стане натискаш и колата си върви )
А между другото добре ли ти хваща ръчната спирачка ?
Ако и там нещата не са на ред вече може да е помпата със сигурност ???
ПОЗДАРВИ :
  • 0
Публикувано изображение

#13 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 юли 2012 - 20:42

Има, ама вие едва ли сте бутали над 2-3мм. навътре буталото.
Въпреки че както казваш, ако са били много зле дисковете и накладките, като нищо...

Някъде четох, че имало нещо като авариен спирачен кръг при Бенцовете с BAS. Т.е. ако спука маркуч, успява да изолира колелото. Нямам идея дали е така или са просто форумни глупости.
Да не се е сцепил някой от маркучите, докато сте ги въртяли за дисковете?

Ники, ръчната е на жило.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#14 nikexp

nikexp

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 175 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    MERCEDES BENZ 124 CE COUPE 122 HP.
    Green
    10. 1993

Публикувано 14 юли 2012 - 20:58

Аз предполагам само :)

Има, ама вие едва ли сте бутали над 2-3мм. навътре буталото.
Въпреки че както казваш, ако са били много зле дисковете и накладките, като нищо...

Някъде четох, че имало нещо като авариен спирачен кръг при Бенцовете с BAS. Т.е. ако спука маркуч, успява да изолира колелото. Нямам идея дали е така или са просто форумни глупости.
Да не се е сцепил някой от маркучите, докато сте ги въртяли за дисковете?

Ники, ръчната е на жило.

Аз само передполагам младо момче :)
  • 0
Публикувано изображение

#15 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 14 юли 2012 - 21:17

И на мен ми се е случвало при смяна на накладките да откаже помпата,не си първият.Преди да предприемеш подмяната на помпата, провери си на ново монтажа на преднити накладки.Случвало ми се е някоя да не си е влезнала добре в леглото и направо се изкривява планката и.Съответно резултата пак е мек педал.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни