Та имам мерцедес 124-ка баща ми я остави строшена, след като си взе друга
![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
Колата 90г. с АГУ ловато, слаган в италия-97/8 :Д 2000 кубика, 8 клапана механична инжекция.
Та пробмлемът беше, че след гърмежи колата започна да работи с много вибрации на празен ход и липса на сила особено в ниските. Заведох я при един майстор (връзка беше) измери ми компресията и на 1 и 4-ти беше 11, а на 2-ри и 3-ти- беше 2. Понеже газта се бъзикаше, ми каза че са нагоряли клапаните от бедна смес на газ. Аз карах още малко в това състояние и наскоро реших да го почвам ( да сваля главата и да я нося да ми я правят, а после да я сложа). Махнах капака на главата и какво да видя- Много голямо парче от банана на оптегача отчупено, а самото парче счупено на 2.
Въпроите са ми: възможно ли е да е прескочила зъб веригата и заради това да няма компресия на 2-ри и 3-ти само, как да разбера, че е прескочила зъб? Ако е прескочила, защо е станало и може ли да се зацепи правилно и ДВГ да се оправи със нов банан без да свалям главата? това ме интересува най-вече, дали може да е прескочила зъб и да няма компресия само на 2-ри - 3-ти и дали може да се размина тънко?
Взависимост какво се получи, може и да го махнеме тоя двигател и да сложиме м104 3.0 със 5-степенен автомат, но ще трябва и кардан дифф, полуоски. Тия неща са от едно купе, с нова боя, но с много липси, което планирах да събирам някъде в бъдещето, но може и донор да стане. Неговия дифф треа да е отворен, защото има ASR, но липсва абс-а му и така или иначе няма как да го добавя, затова ако се стигне до гореспоменатата трансплантация и 220 коня, бих търсил АСД или ЛСД.
Много написах, надявам се да прочетете и някой да поразсъждава над моите проблеми. Заради неразбирателство с родителското тяло, да разпродавам колата на части или да я махам цялата не е опция.
Поздрави!