Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Mercedes 200E- ниска компресия, счупен банан


  • Please log in to reply
61 мнения по тази тема

#31 OBI_1

OBI_1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    200E, 300CE, ZXR750 Ninja, fronteraB

Публикувано 22 юли 2012 - 02:05

Щом се е прехендрила главата и, хващай един хубав водопроводен и ще стане. Като я свалиш, намери една гайка която да влезе плътно в замазаната глава.....дай на някой да я пипне със заваръчен уред и ще си я оправиш.

На финала, намери нова дифтунга и стягай по-лежерно. ;)


Аз, да го извадя тоя болт, ще го хвърля. Нали няма магнит, ще си купя от евроболт.?
  • 0

#32 OBI_1

OBI_1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    200E, 300CE, ZXR750 Ninja, fronteraB

Публикувано 22 юли 2012 - 02:07

Не само на въпроса ти веригата няма да сваля и защо да свалям успокоителите и. Май няма какво повече да ти дам като знания.....


Са, не знам човек, ще се учим в движение ама се си мислех, че разхлабвам обтегача и махам веригата от разпределителния и свалям главата.
  • 0

#33 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 22 юли 2012 - 21:41

Мисленето е сложен процес.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#34 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 22 юли 2012 - 23:08

Мисленето е сложен процес.



Баце кефи ме как го храниш :D



1- е да мислиш
2- да можеш
3- да го направиш
  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#35 OBI_1

OBI_1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    200E, 300CE, ZXR750 Ninja, fronteraB

Публикувано 23 юли 2012 - 21:21

Ей, принципно и аз така ги гарвра нубовете, ама какво да се прави :fuckyou , като не разбирам ще си сърбам :coolgrin
Взех водопроводен ключ да пробвам пробката, понеже картера е издаден до нея в предната част няма възможност той да влезе в правилната посока.
После взех секач и почнах да я чукам здраво :wild . Да ама не на 2 път изсякох баси парчетата от главата :brick и таман почнах да си мисля за отказване, разглеждах си мерцедеса отдолу, видях че има дупка на тръбата на ауспуха :huh , но поне няма нищо гнило. Но поне като започна нещо такова, до последно не мога да се откажа както си чуках и си мислех, че нищо няма да стане се отвърте нейната... :goodjob
Утре май ще има време да се свърши нещо съществено. Има ли нещо специално около свалянето на изпускателните колектори и въобще дясната част, за което може да ме посъветвате?

Посъбрах полезна литература и няма да има проблеми мисля. Благодаря на всички в темата! Поздрави!

Този пост е редактиран от OBI_1: 23 юли 2012 - 21:26

  • 0

#36 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 23 юли 2012 - 22:41

Няма да те оставим , щом си фен и ти се прави браво . И аз съм на 21 и се уча като мога , казах ти водопроводния да го зарежеш със заварка става ;) . Колектора го отвии от 4-те болта на 2-ника :)
  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#37 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 24 юли 2012 - 14:07

OBI,айде бе, докъде стигна?
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#38 Yumerov

Yumerov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Високо строителство, ВиК, риболов, фитнес
  • Автомобил:
    Mercedes W202 200 kompressor 1996g.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 юли 2012 - 17:41

Ей, много лошо го подхванахте колегата. Баш като за добре дошъл.
  • 0
Луд умора нема, само се поти

Публикувано изображение

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.

#39 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 юли 2012 - 18:53

Чисто нова оригинална ПРОБКА струва около 5-6лв в Ивайджет, не виждам смисъл от поправяне на старата или търсене на друга в Евроболт.
По принцип свалянето на главата не е никак трудна задача, еле пък на М102, но все пак се иска някаква техническа грамотност. И да се работи внимателно, всичко по тия коли е на по 100 години ;)
Както хамалската го е подкарал колегата обаче май ще пита за телефони на Надин в скоро време :D :D :D
  • 0

#40 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 юли 2012 - 21:06

Аз, да го извадя тоя болт, ще го хвърля. Нали няма магнит, ще си купя от евроболт.?


Щом ти се разкарва.....
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#41 mechoka 77

mechoka 77

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 93 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W124 200ce 122hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 юли 2012 - 09:28

ОВI_1 Писах ти че скоро минах през тази интервенция-смяна на гарнитура на главата.Питай -ще отговарям няма нищо сложно.Аз се презастраховах със въпроси относно оптегача при поставянето-само там има тънкост.Останалото е добър инструмент много търпение и увереност че ще се справиш.
  • 0

#42 OBI_1

OBI_1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    200E, 300CE, ZXR750 Ninja, fronteraB

Публикувано 25 юли 2012 - 21:17

Ей, много лошо го подхванахте колегата. Баш като за добре дошъл.


Тва си е като традиция почти навсякъде. Ако си бълъче, се хващаш и повече не те виждат у въпросния форум. :D
Не съм барал, че вчера и днес копах канал да сменям водопровод на вилата :rolleyes
Евентуално утре ще се позанимая, но треа отнякъде да намеря шестограма, че 14-ката ми се струваше бая голяма и единственото и приложение беше на предната ос на мотора, но на тоя оптегач трябва поне 16-ка. Ще проверя в манюала и ще напиша, та друг като се занимава да знае.
Пробката и е**х майката с длетото и не мисля да я слагам. ще се разходя по Симеон, хем ми е горе-долу близо, да ми дадат една пробка срещу 2лв.
  • 0

#43 OBI_1

OBI_1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    200E, 300CE, ZXR750 Ninja, fronteraB

Публикувано 25 юли 2012 - 21:20

Има ли нещо специално около свалянето на смукателните колектори и въобще дясната част, за което може да ме посъветвате?


В практикер/бриколаж има ли такива шестограми? Или някой в района (фондови жилища), който да услужи?

Този пост е редактиран от OBI_1: 25 юли 2012 - 21:24

  • 0

#44 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 юли 2012 - 23:17

Пробката и е**х майката с длетото и не мисля да я слагам. ще се разходя по Симеон, хем ми е горе-долу близо, да ми дадат една пробка срещу 2лв.


Tи май не чуваш или не четеш.... 6лв ли нямаш да ти събереме и да мина през Ивайджет да ти купя една чисто нова оригинална пробка за картера.
Нищо лично, ама така както си я подкарал нищо няма да направиш.
Нали знаеш, че свалиш ли главата може да се наложи да подмениш доста неща и то задължително и само с нови:
-гарнитура 100000% задължително чисто нова и качествена
-гумички на клапаните, почти съм сигурен че са за смяна
-водачи на клапаните- същото като за гумичките
-болтове на цил. глава... по принцип имат допуск на разтегляне, мерят се и ако са се разтеглили достатъчно- пак Чисто нови!
-гарнитура всмукателен колектор
- гарнитури изпускателен колектор
-гарнитура капак на клапаните
Отделно от това задължително трябва проверка за кривини и цепнатини + един челен шлайф на главата, силно препоръчително е да се направи едно препасване на клапаните.... много неща се за да стане всичко ОК
Ако мислиш, че ще свалиш главата, и веднага ще плеснеш една гарнитура от 18.50лв.... няма да стане.

Този пост е редактиран от Алфонсо: 25 юли 2012 - 23:17

  • 0

#45 OBI_1

OBI_1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    200E, 300CE, ZXR750 Ninja, fronteraB

Публикувано 26 юли 2012 - 00:25

Нещо си се объркал ако си мислиш, че съм с илюзията,че само ще сложа една гарнитура, пък и не е хич сигурно, че това е проблема. За болтовете не съм мислил и съм сигурен, че 95% процента от 'майсторите' не са. Клапаните на двигателите след 84-та не се регулирали, понеже са хидравлични и сами се регулирали или поне на такова мнение съм попадал. Както и да е, там където ще ми шлайфат главата съм решил и да ми я подготвят, няма аз да ги сменям гумичките. Пробката не ми пука от къде ще я взема, стига да е читава, тва ми е най малкия и евтин проблем. Някой "майстор" го беше сменял маслото и сигурно не му се е слагала нова дифтунга та затова я заварих така зверски стегната. Така, че не се притеснявай. Има ли различни гарнитури според това колко шлайфана главата, защото май няма да и е за първи път.

Този пост е редактиран от OBI_1: 26 юли 2012 - 00:26

  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни