Mercedes 200E- ниска компресия, счупен банан
Започната от OBI_1, 09 юли 2012 - 20:10:11
61 мнения по тази тема
#16
Публикувано 13 юли 2012 - 19:33
Принципно, ако има акъл и желание майстора наистина има начин да локализира проблема, а няма да ми казва направо да се отваря. Но аз нямам с кво да вкарам създух, пък и без това какъвто и да е проблема ще трябва да се отваря.
#17
Публикувано 18 юли 2012 - 20:48
Така днес отделих 1 час, през който махнах генерацията, пистовия ремък свалих и махнах пружината на обтегача и др. Интересува ме аджеба как да върна сега този обтегач, за да махна веригата, въпреки че пружината я няма, тва пак си седи? И тъп въпрос: Откъде най добре да източа водата, как да се опразни двигателя откъм вода? Бот отвсякъде съм ама ще се опраим. Мисля утре да е свалена, само ми отговорете на въпросчетата. Ако някой има желание да пие бира и да изгуби малко време над моята щайга, като дава акъл да заповяда: 0885721337, ще съм много благодарен.
#18
Публикувано 19 юли 2012 - 20:37
Колеги, ташак отсекъде Н13 имам само за малката тресчотка и така пробката на картера с яко напъване с малкото гедоре не искаше да се отвие, успях да превъртя главата малко 1 път, но напъвах отново и успях още един път. Разкарах се чак до бриколаж да зема камък 13 за голямата тресчотка (цели 5лв), но при опит да отвия пробката тотално се прецака главата и. Кво да права д**ба, много съм прост . С ножовка май няма да е много удобно да правя канал,а дори да го направя, едва ли голямата отверка от гедорето ще я развие. Моля дайте някъв съвет и ако случайно някой добър колега може да се справи срещу заплащане, нека се свърже с мен.
#19
Публикувано 19 юли 2012 - 20:50
Като знаете къде е пробката дали ще стане номера с водопроводен ключ?
#20
Публикувано 19 юли 2012 - 21:10
Само 1 въпрос искам да ти задам , на къде си тръгнал без инструмент ?!?
И аз да ти добавч нещо , край с тази пробка отпиши я трбва в сервиз да ти заварят една гайка за нея и така .
Мотора : Ама ти нечетеш внимателно , обтегача неси го свалил целия ! разви ли с големия шестограм както каза колегата 17-19 мм ли е незнам но е много голям . Вала ще го развартиш като някой ти държи контра на другия му край . А успокойтелите на вериката как ще ги извадиш имаш ли обратен чук ? Така до тука лесно ами болтовете на главата имаш ли евреиска звезда ли кво се води 12 зъба ли колко беше .... Незнам ама аз за тоя мотор счупих 2 камака по 10 лв и с тръба му развих болтовете на главата , зор си е . Друго градусомер , динамо -метричен ключ имаш ли и те са 100-150 лв.
Главата - нови клапани , нови легла , водачи , челосване 200-250 лв само до тука , гарнитури 150 ...
И аз да ти добавч нещо , край с тази пробка отпиши я трбва в сервиз да ти заварят една гайка за нея и така .
Мотора : Ама ти нечетеш внимателно , обтегача неси го свалил целия ! разви ли с големия шестограм както каза колегата 17-19 мм ли е незнам но е много голям . Вала ще го развартиш като някой ти държи контра на другия му край . А успокойтелите на вериката как ще ги извадиш имаш ли обратен чук ? Така до тука лесно ами болтовете на главата имаш ли евреиска звезда ли кво се води 12 зъба ли колко беше .... Незнам ама аз за тоя мотор счупих 2 камака по 10 лв и с тръба му развих болтовете на главата , зор си е . Друго градусомер , динамо -метричен ключ имаш ли и те са 100-150 лв.
Главата - нови клапани , нови легла , водачи , челосване 200-250 лв само до тука , гарнитури 150 ...
Този пост е редактиран от sers: 19 юли 2012 - 21:13
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#21
Публикувано 20 юли 2012 - 01:08
Динометричен ключ, ще намеря отнякъде назаем като стигнем до там. Ще видя за веригата и кво ще направя с пробката. Ще пробвам за начало с водопроводен и като пак не стане може, би ще пробвам с обратен метчик. А дали ще издържи заварката на гайката, която спомена?
#22
Публикувано 20 юли 2012 - 07:18
OBI_1 как да ти го кажа,просто се откажи.Ти питаш за елементарни работи,пък ако знаеш какво те чака.Има един лаф,с трици маймуни не се ловят.
Никога не оставям магарето си в калта.
#23
Публикувано 20 юли 2012 - 14:47
Човек, да ти го кажа направо. Занимавам се по 2 причини, от която по-важната е да науча нещо и любознателност, а другата е да спестя пари поне от разглобяване. Мисля, че ще е по-полезно да ми отговориш на елементарните въпроси, отколкото да ми убиваш малкото ентусиазъм. Все пак до колкото ми е известно форумите са взаимопомощ.
#24
Публикувано 20 юли 2012 - 15:04
Ок,на въпроса дали ще можеш да си развиеш болта с гаечен ключ,вече споменах,че личната ми гледачка е в лятна отпуска,та немога да помогна.
Пари надали ще спестиш по този начин,всъщност на края даже може и да спечелиш малко,от Белкантото де.
Да не забравя да ти напомня една поговорка"Кучето като гледало касапин не станало",ма в твоя случай е по-лошо,че даже и няма от къде да гледаш.
Това всичко не ти го пиша от заядлива гледна точка,а си е самата истина.Друг е въпроса ти как го възприемаш.
Пари надали ще спестиш по този начин,всъщност на края даже може и да спечелиш малко,от Белкантото де.
Да не забравя да ти напомня една поговорка"Кучето като гледало касапин не станало",ма в твоя случай е по-лошо,че даже и няма от къде да гледаш.
Това всичко не ти го пиша от заядлива гледна точка,а си е самата истина.Друг е въпроса ти как го възприемаш.
Този пост е редактиран от dilqnski: 20 юли 2012 - 15:09
Никога не оставям магарето си в калта.
#25
Публикувано 20 юли 2012 - 15:25
Надявам се да тестваш упоритостта ми, защото в противен случай съвсем не си полезен . Ще се справя, човек, само малко съдействие искам. Можех, да търся подробно инфо в нета, но се надявам добрите колеги да ми я предоставят и да не търся топлата вода. Каква литература би ми била полезна?
#26
Публикувано 20 юли 2012 - 20:20
То реално погледнато , квото ти трябва , ти го написах, но или неси го възприел и разбрал или търсиш НЛО
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#27
Публикувано 21 юли 2012 - 01:06
Ама ти нечетеш внимателно , обтегача неси го свалил целия ! разви ли с големия шестограм както каза колегата 17-19 мм ли е незнам но е много голям .
Да разбрах, ква е схемата и в аутодейта погледнах.
А успокойтелите на вериката как ще ги извадиш имаш ли обратен чук ?
Аз веригата няма да я свалям, трябва ли да се вадят?
Друго градусомер
При коя операция ще ми е нужен?
ами болтовете на главата имаш ли евреиска звезда ли кво се води 12 зъба ли колко беше
Имам, мисля че с голямата тресчотка треа да стане, ако ли не ще го напънем с тръба.
#28
Публикувано 21 юли 2012 - 01:28
Харесват ми хора дето викат шъ съ справя,просто не задавай елементарно глупави въпроси,а попитай нещо което наистина не ти е ясно.Иначе возилото си е твое и можеш да се гавриш с него,колкото си искаш.Дет съ вика докът издържим шъ помагаме.
Никога не оставям магарето си в калта.
#29
Публикувано 21 юли 2012 - 09:19
Като знаете къде е пробката дали ще стане номера с водопроводен ключ?
Щом се е прехендрила главата и, хващай един хубав водопроводен и ще стане. Като я свалиш, намери една гайка която да влезе плътно в замазаната глава.....дай на някой да я пипне със заваръчен уред и ще си я оправиш.
На финала, намери нова дифтунга и стягай по-лежерно.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#30
Публикувано 21 юли 2012 - 21:27
Не само на въпроса ти веригата няма да сваля и защо да свалям успокоителите и. Май няма какво повече да ти дам като знания.....
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни