Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Лош лош много лош проблем


  • Please log in to reply
49 мнения по тази тема

#31 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 юли 2012 - 10:07

:) точно така мисля да направя масло+нафта+запалване 1-2минутки


По малко от минутка са достатъчни. ;)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#32 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 09 юли 2012 - 11:35

Ще видим колко ще е чиста.
Сигурен съм че тези дето дават съвет за сипване на нафта в автомата, няма да сипят нафта в техните кутий ако имат същия яд. Както и аз.
Чакам резултатите с нетърпение, да видим какво ще стане и дали пак ще работи автомата като преди. (може пък и по-добре да тръгне да работи след интервенцията, знае ли човек, тва си е цяла наука за взаимодействие на флуидите с материалите)


Щом се престраших 2 часа колата ми да работи на 90 градуса с нафта в охладителната система неможеш да ме спреш вече :)
По добре да го промия автомата отколкото да стои вътре гняста от антифриз която ще го разяде
В случая говориме за не повече от 1 - 2 минутки, трябва да се запали да се раздвижи лоста примерно да мине "от горе до долу" 2 пъти и да загаси колата :)
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#33 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 09 юли 2012 - 12:06

Щом се престраших 2 часа колата ми да работи на 90 градуса с нафта в охладителната система неможеш да ме спреш вече :)
По добре да го промия автомата отколкото да стои вътре гняста от антифриз която ще го разяде
В случая говориме за не повече от 1 - 2 минутки .. трябва да се запали да се раздвижи лоста примерно да мине "от горе до долу" 2 пъти и да загаси колата :)

:thumbup
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#34 nikexp

nikexp

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 175 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    MERCEDES BENZ 124 CE COUPE 122 HP.
    Green
    10. 1993

Публикувано 09 юли 2012 - 18:58

Колега действай много внимателно защото като гледам не си 100% на ясно!!!
Имаш представа но нямаш опит!
Питай колегите които значт това-унова и кой ще може да дойде и да види за какво става въпрос
И аз така едни ден тръгнах за риба и като видях в казанчето на антифриза имаше КОКА-КОЛА + БОЗА :(
Питай първо по-задълбочено колегите и чак след това действай !!!
Поздрави :
УСПЕХ :)
  • 0
Публикувано изображение

#35 Marat

Marat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 92 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500

Публикувано 09 юли 2012 - 20:10

А добър вечер :) имаме успех !
Слушайте какво направихме днеска...
Свалихме радиатора който беше целия в гняс, прочистихме охладителната система за точно 3-5минути стана перфектно, сложихме новият радиатор. Който между другото си е баш оригинален за разлика от старият, който беше по дълъг с 4-5см и нямаше нищо общо. наляхме антифриз и почнахме да действаме по кутията.
Свалихме картера на автомата, който се оказа като нов но си спомням, че колегата от който взех пурата ми каза, че му е правил основен ремонт. Свалихме картера и какво да видиме... Гняс гняс сега ще кача снимка да се уплашите :)... та обезмаслихме всичко със обезмаслител и стана като нов ! Изчистихме абсолютно всичко което се виждаше... след което затворихме кутията и сипахме 5кила нафта.. Запалих колата за 3-4минутки като изреждах няколко пъти P,R,N,D след което свалихме картера и падна 3пъти повече гняс от преди.. оставихме го хубаво да се изтече след което наляхме АТФ-а и всичко заспа стана като преди никаква разлика.. след няколко дена или седмица ще видим, че много работа имам отивам и махам това масло и слагам оригинално на мерцедес и работата заспива... Пурата оживя и всичко е като преди :) мерси колеги за съветите! Ако недай си боже нещо се случи такова да знаете сипвайте нафта няма проблеми чисти много добре!
Поздрави ! ето и снимки...
Прикачен файл  Image0080.jpg   66,71K   166 Брой свалянияПрикачен файл  Image0079.jpg   127,13K   162 Брой сваляния

Този пост е редактиран от Marat: 09 юли 2012 - 20:12

  • 0

#36 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 09 юли 2012 - 21:51

филтъра сменихте ли? турбината източихте ли?
  • 0

#37 Marat

Marat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 92 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500

Публикувано 09 юли 2012 - 22:52

С филтъра колега направихме циганска работа... След като разглобихме скоростите се сетихме, че трябва филтър та този го измихме с нафта и стана като нов де но сега тия дни като сменя маслото пак ще си купя филтър и гарнитура 20лв. са...
А за турбината незнам ако светнеш как да го направим тези дни като отвориме пак скоростите ще точим и от нея... като цяло нафтата свърши огромната работа!
  • 0

#38 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 09 юли 2012 - 23:44

Сега остава да вземеш масълцето / Мерцедесовото / от доказан доставчик.

За нафтата нямам какво да кажа - най добрия "препарат" за почистване :)

Радвам се , че всичко се е наредило :)

Този пост е редактиран от Lorinser: 10 юли 2012 - 00:08

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#39 Hooligan

Hooligan

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1553 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. M-Class (W164) 350 CDI Facelift
    2. CLK-Class (W208) - Продаден
    3. C-Class (W203) - Продаден
    4. C-Class (W202) - Продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 юли 2012 - 01:21

Като те чета, следващата ти тема ще е - автомата ми рита :(

Още в началото ти намекнах, че без да източиш турбината не правиш нищо...
  • 4

Ignore list: fiveq, Наско, krasch


#40 Marat

Marat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 92 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500

Публикувано 10 юли 2012 - 07:31

Да се надяваме, че няма да е такава следващата ми тема :) аз така и не-разбрах къде е тази турбина за това не сме я точили...
  • 0

#41 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 юли 2012 - 09:40

Турбината е в камбаната на скоростите, на дъното на камбаната има отвор, източва се през пробка. За да видиш пробката, трябва един да върти коляновият вал а ти да гледаш през отвора докато се появи.

....оставил си 3 л. от бозата в нея.

СПРИ ВЕДНАГА БЕНЦА, излей всичко и сложи чисто ново масло с филтро и гарнитура!!!!!
  • 4


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#42 Marat

Marat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 92 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500

Публикувано 10 юли 2012 - 16:27

Така ще направя..
  • 0

#43 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 юли 2012 - 21:11

Ако искаш да се радваш и занапред жертвай още 5 литра евтино масло и литър нафта. и чак тогава НОВИ филтро и гарнитура .

Колко и да го миете пропускливостта му е намаляла с голям процент!

Задължително НОВ !......много е важно за циркулацията!;)
  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#44 Marat

Marat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 92 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500

Публикувано 10 юли 2012 - 23:54

ясно колега :) ще го направиме и ще ви осведомя
  • 0

#45 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 септември 2012 - 17:03

Сега видях темата...
какво стана с кутията.

Според мен Боян е прав, и аз съм за сваляне. Който е отварял кутия знае как се мие мозъка и пакетите и как се стига до всяко каналче.
Аз лично с нафта НИКОГА не мия части за автомат... така са ми казвали тези които са ме учили.
АТФ прави химична реакция с анифриза и се получава много лепкав гел (опитйте да смесите малко АТФ и антифриз или измийте ръцете си със студена вода след като сте ги намазали с АТФ)

Има достатъчно кадърни момчета във форума, които биха могли да промият автомата и да го обслужат.
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни