Перки на климатик
Започната от Марина Стоянова, 05 юли 2012 - 21:17:57
27 мнения по тази тема
#1
Публикувано 05 юли 2012 - 21:17
Когато си включа климатика не ми се включват перките когато им подам ток директно включват се а по нормален път не и не знам каква е причината а трябва да ми се включват защото не ми охлаждат питата на радиатора май така беше ако не греша . Пиша ви колеги с надеждата да ми помогнете и да открия причината за да си го оправя не знам а когато не знам не пипам помогнете ми много е топло трябва климатик .Благодаря предварително на всички .
#2
Публикувано 05 юли 2012 - 22:12
Погледни зад шофьорският фар и потърси керамичен елемент,...... от двете му страни влизат кабелчета захванати с болтчета. Виж дали се държат здраво ....... гният, прегарят...
Погледни първо там. Ако всичко е наред, откачи едната страна и премери за верига с мултицет.
Трябва ти кръстата отвертка.
Eй го
Погледни първо там. Ако всичко е наред, откачи едната страна и премери за верига с мултицет.
Трябва ти кръстата отвертка.
Eй го
Този пост е редактиран от Вай Басо: 05 юли 2012 - 22:15
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#3
Публикувано 05 юли 2012 - 22:23
Благодаря ти там ще погледна първо
#4
Публикувано 05 юли 2012 - 22:29
Ако причината не е там, търсиш кое е релето. С помоща на колегите ще го локализираме, ще го извадиш, отвориш и ако причината се окаже в него, като нищо може да тръгне с едно почистване. Ако не друго реле и готово.
Най напред обаче си провери бушоните за изгорял а утре сутринта ще ти кажа и кой номер е бушона му.
Най напред обаче си провери бушоните за изгорял а утре сутринта ще ти кажа и кой номер е бушона му.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#5
Публикувано 05 юли 2012 - 22:30
Колежке, много ти се кефя на ентусиазма
By Batev
#6
Публикувано 05 юли 2012 - 22:38
Предпазителя е с буква D, погледнато откъм фара, най-долу и най в ляво.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#7
Публикувано 05 юли 2012 - 22:39
ще чакам сутринта за номера на бушона за да го видя дали не е от там и тях да проверя че само там не съм отваряла да ги проверявам и тях ввсички ще ги проверя но все пак да ми кажеш кои е този които ми трябва на мен . Благодаря ти много
#8
Публикувано 05 юли 2012 - 22:42
ще чакам сутринта за номера на бушона за да го видя дали не е от там и тях да проверя че само там не съм отваряла да ги проверявам и тях ввсички ще ги проверя но все пак да ми кажеш кои е този които ми трябва на мен . Благодаря ти много
Предпазителя е с буква D, погледнато откъм фара, най-долу и най в ляво.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#9
Публикувано 07 юли 2012 - 07:58
Здравейте колеги знаете ли кое е най интересното че при мен някои преди мен се е правил на голям майстор и е пипал това което не трябва и при мен го няма това което трябва да е зад шофьорския фар и са сложени някакви бушони но са с 4 крачета които ме учуди а май трябва да са с 5 но пак не съм сигурна и ще се опитам снимки да ви кача за да го видите .
#10
Публикувано 07 юли 2012 - 08:03
това е зад фара и така наречените бушони ужас майстори колкото искате
#11
Публикувано 07 юли 2012 - 08:25
Тези релета с перката ли са свързани?
Някой е преправял системата.....виж дали имаш някъде монтиран допълнителен температурен датчик...проследи кабелите....също така потърси допълнително поставено копче за включване от купето?
Извади тези релета ако са част от новата система, премери ги, отвори, прегледай и почисти,...ако трябва замени. Нищо е че преправяна, пак трябва да тръгне.
Някой е преправял системата.....виж дали имаш някъде монтиран допълнителен температурен датчик...проследи кабелите....също така потърси допълнително поставено копче за включване от купето?
Извади тези релета ако са част от новата система, премери ги, отвори, прегледай и почисти,...ако трябва замени. Нищо е че преправяна, пак трябва да тръгне.
Този пост е редактиран от Вай Басо: 07 юли 2012 - 08:35
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#12
Публикувано 07 юли 2012 - 08:29
И двете релета са едни и същи с 4 крачета има едно свободно кабелче което отида към перката и е синьо на цвят . Има ли нужда от този резистор при мен липсва
#13
Публикувано 07 юли 2012 - 08:34
Релето което е за перката е с 4 крачета но ми се струва че трябва да е с 5 крачета а за температурен датчик няма никъде те там са толкова объркани че и не можеш да си представиш а вътре в котиката които трябва да са там ми липсват и така като ги гледам са ми изведени на вън както ти показах на снимката ........
#14
Публикувано 07 юли 2012 - 08:35
Проследи кабелите и сподели от къде и до къде ходят? Снимай, чертай.......първо трябва да ни въведеш в принципа на новата ти система и тогава ще мислим резистора....май вече няма да ти трябва.
Отговори ми на последните въпроси?
Отговори ми на последните въпроси?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#15
Публикувано 07 юли 2012 - 08:56
Това е цялата система а кабелите така като гледам отиват към перките .......... и знаеш ли кое е най интересното размених два кабела и перките ми са включиха поне сега докато снимам и това ще видиш че и те работят
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни