Перки на климатик
Started by Марина Стоянова, 05 Jul 2012 - 21:17:57
27 replies to this topic
#1
Posted 05 July 2012 - 21:17
Когато си включа климатика не ми се включват перките когато им подам ток директно включват се а по нормален път не и не знам каква е причината а трябва да ми се включват защото не ми охлаждат питата на радиатора май така беше ако не греша . Пиша ви колеги с надеждата да ми помогнете и да открия причината за да си го оправя не знам а когато не знам не пипам помогнете ми много е топло трябва климатик .Благодаря предварително на всички .
#2
Posted 05 July 2012 - 22:12
Погледни зад шофьорският фар и потърси керамичен елемент,...... от двете му страни влизат кабелчета захванати с болтчета. Виж дали се държат здраво ....... гният, прегарят...
Погледни първо там. Ако всичко е наред, откачи едната страна и премери за верига с мултицет.
Трябва ти кръстата отвертка.
Eй го
Погледни първо там. Ако всичко е наред, откачи едната страна и премери за верига с мултицет.
Трябва ти кръстата отвертка.
Eй го
Edited by Вай Басо, 05 July 2012 - 22:15 .
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#3
Posted 05 July 2012 - 22:23
Благодаря ти там ще погледна първо
#4
Posted 05 July 2012 - 22:29
Ако причината не е там, търсиш кое е релето. С помоща на колегите ще го локализираме, ще го извадиш, отвориш и ако причината се окаже в него, като нищо може да тръгне с едно почистване. Ако не друго реле и готово.
Най напред обаче си провери бушоните за изгорял а утре сутринта ще ти кажа и кой номер е бушона му.
Най напред обаче си провери бушоните за изгорял а утре сутринта ще ти кажа и кой номер е бушона му.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#5
Posted 05 July 2012 - 22:30
Колежке, много ти се кефя на ентусиазма
By Batev
#6
Posted 05 July 2012 - 22:38
Предпазителя е с буква D, погледнато откъм фара, най-долу и най в ляво.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#7
Posted 05 July 2012 - 22:39
ще чакам сутринта за номера на бушона за да го видя дали не е от там и тях да проверя че само там не съм отваряла да ги проверявам и тях ввсички ще ги проверя но все пак да ми кажеш кои е този които ми трябва на мен . Благодаря ти много
#8
Posted 05 July 2012 - 22:42
ще чакам сутринта за номера на бушона за да го видя дали не е от там и тях да проверя че само там не съм отваряла да ги проверявам и тях ввсички ще ги проверя но все пак да ми кажеш кои е този които ми трябва на мен . Благодаря ти много
Предпазителя е с буква D, погледнато откъм фара, най-долу и най в ляво.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#9
Posted 07 July 2012 - 07:58
Здравейте колеги знаете ли кое е най интересното че при мен някои преди мен се е правил на голям майстор и е пипал това което не трябва и при мен го няма това което трябва да е зад шофьорския фар и са сложени някакви бушони но са с 4 крачета които ме учуди а май трябва да са с 5 но пак не съм сигурна и ще се опитам снимки да ви кача за да го видите .
#10
Posted 07 July 2012 - 08:03
това е зад фара и така наречените бушони ужас майстори колкото искате
#11
Posted 07 July 2012 - 08:25
Тези релета с перката ли са свързани?
Някой е преправял системата.....виж дали имаш някъде монтиран допълнителен температурен датчик...проследи кабелите....също така потърси допълнително поставено копче за включване от купето?
Извади тези релета ако са част от новата система, премери ги, отвори, прегледай и почисти,...ако трябва замени. Нищо е че преправяна, пак трябва да тръгне.
Някой е преправял системата.....виж дали имаш някъде монтиран допълнителен температурен датчик...проследи кабелите....също така потърси допълнително поставено копче за включване от купето?
Извади тези релета ако са част от новата система, премери ги, отвори, прегледай и почисти,...ако трябва замени. Нищо е че преправяна, пак трябва да тръгне.
Edited by Вай Басо, 07 July 2012 - 08:35 .
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#12
Posted 07 July 2012 - 08:29
И двете релета са едни и същи с 4 крачета има едно свободно кабелче което отида към перката и е синьо на цвят . Има ли нужда от този резистор при мен липсва
#13
Posted 07 July 2012 - 08:34
Релето което е за перката е с 4 крачета но ми се струва че трябва да е с 5 крачета а за температурен датчик няма никъде те там са толкова объркани че и не можеш да си представиш а вътре в котиката които трябва да са там ми липсват и така като ги гледам са ми изведени на вън както ти показах на снимката ........
#14
Posted 07 July 2012 - 08:35
Проследи кабелите и сподели от къде и до къде ходят? Снимай, чертай.......първо трябва да ни въведеш в принципа на новата ти система и тогава ще мислим резистора....май вече няма да ти трябва.
Отговори ми на последните въпроси?
Отговори ми на последните въпроси?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#15
Posted 07 July 2012 - 08:56
Това е цялата система а кабелите така като гледам отиват към перките .......... и знаеш ли кое е най интересното размених два кабела и перките ми са включиха поне сега докато снимам и това ще видиш че и те работят
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users