Резервоар поплавък
Започната от Марина Стоянова, 01 юли 2012 - 18:10:18
23 мнения по тази тема
#1
Публикувано 01 юли 2012 - 18:10
Здравейте колеги преди малко отворих резервоара за да си го оправя защото не ми показваше нивото на горивото и без да исках го завъртях и скъсах медните телчета които си бяха запоени както за горната част така и за долната и сега нищо не ми показва моля за съвет какво да направя и как да си го оправя благодаря предварително
#2
Публикувано 01 юли 2012 - 23:15
По моргите са евтини.
Никога не оставям магарето си в калта.
#3
Публикувано 02 юли 2012 - 00:18
И аз така си помислих но се опитах да ги запоя и ми се получи но благодаря за все пак
#4
Публикувано 02 юли 2012 - 00:25
Кажи честно, че можеш и да поиш
Повечето хора, които познавам не могат да сменят крушката в хола, ти ровиш по бензинови помпи и поиш!
Повечето хора, които познавам не могат да сменят крушката в хола, ти ровиш по бензинови помпи и поиш!
#5
Публикувано 02 юли 2012 - 00:35
Еваларка на колежката за ентусиазма
By Batev
#6
Публикувано 02 юли 2012 - 09:52
Колежке
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#7
Публикувано 02 юли 2012 - 14:25
#8
Публикувано 02 юли 2012 - 18:55
Ха ха да може и така да е но аз си падам малко по мъжки и много обичам мъжката работа затова и се и ровя дори и там където не ми е работа и знаете ли какво направиш запоих ги тези жички но от телефонен кабел защото си помислих че малко до дебела жичка няма да навреди но след това разбрах че не може защото поплавака работи на съпротивление и затова сега я карам с тази жичка а ще търся малко по тънка за да я запоя а като е така с тази жичка резервоара ми показва фул е аз си знам до къде е и колко ми гори и си следя и километрите но както и да е и това го разбрах а които не знае може да научи.Но имам друг проблем сега температурата не ми показва колко градуса е на вън и там трябва да се поровя но ако ме улесните ще е най добре .Благодаря на всички
#9
Публикувано 02 юли 2012 - 19:01
A показва ли нещо?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#10
Публикувано 02 юли 2012 - 19:03
To хубаво, ама първо ще те научим да даваш малко повече информация
Преди това работил ли ти е термометъра?
Кога спря? Ако е спрял изведнъж, пипано ли е нещо около колата преди това?
Най-вероятно ти е откачен датчика, който е в бронята (при повечето модели).
Преди това работил ли ти е термометъра?
Кога спря? Ако е спрял изведнъж, пипано ли е нещо около колата преди това?
Най-вероятно ти е откачен датчика, който е в бронята (при повечето модели).
#11
Публикувано 02 юли 2012 - 19:07
При нея е зад номера.
Колежке, проследи и провери кабела му за наранявания.
Колежке, проследи и провери кабела му за наранявания.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#12
Публикувано 02 юли 2012 - 19:09
Тъй е,като се повреди датчика и цифричките изцезват.
Никога не оставям магарето си в калта.
#13
Публикувано 02 юли 2012 - 19:20
Не съм го пипала преди аз като си я взех не ми работело и ми се иска и него да оправя но ще го огледам и ще проследя пътя на кабели и всичко останало но си помислих че може да е от друго място единствената ми лампа която светеше беше на sbs но само кабелите и бяха прекъснати и ги побългарих малко защото бяха запоени от едната страна а от другата бяха скъсани и затова ги изолирах с изолирблант и всичко си дойде на мястото . Но сега и температурата трябва да си оправя . а не предполагах че някои ще ми отговори много много ви благодаря
#14
Публикувано 02 юли 2012 - 21:08
Не съм го пипала преди аз като си я взех не ми работело и ми се иска и него да оправя но ще го огледам и ще проследя пътя на кабели и всичко останало но си помислих че може да е от друго място единствената ми лампа която светеше беше на sbs но само кабелите и бяха прекъснати и ги побългарих малко защото бяха запоени от едната страна а от другата бяха скъсани и затова ги изолирах с изолирблант и всичко си дойде на мястото . Но сега и температурата трябва да си оправя . а не предполагах че някои ще ми отговори много много ви благодаря
Проблема с термометъра го бях решил с резистор от фарнел, моделът беше друг, но със същите характеристики: http://bg.farnell.co...-ntc/dp/1187026
За 5 лева си взех 5 такива, и работят с разлика около 1 градус, само че вероятно от боклуците след известно време спират. Предполагам, че е хубаво да се залее с нещо, за да се пази от водата. Горе колегите казаха - датчикът се намира зад номера, и букса наблизо няма, така че моят директно го срязах. Ето и един линк със спецификацията на оригиналния термодатчик http://www.w124perfo...sis/54-6320.pdf
#15
Публикувано 02 юли 2012 - 21:18
Но ме успокоиха и на вас да кажа които не знае от моргите се намира поплавак за мерцедес дизел но са по 50 , 60 лева а чисто нов не ми се мисли казаха от един магазин че могат да ми го поръчат от Германия и цената му е 260 лева затова по добре по български предполагам сте съгласни с мен а за термометъра утре по светло ще го търся но ми е много интересно защо дори и нищо не ми излиза на таблото дори и не светва
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни