Ще се изям от яд
Започната от vagabond, 28 юни 2012 - 20:25:27
25 мнения по тази тема
#16
Публикувано 30 юни 2012 - 23:03
И кое и е хубаво на тази.Това е разпорено от каране ,салона е по зле от моя намачкан,а разликата е шест години в полза на тази .Отпред е легнала ,а и ми се види кривак нещо като след челен удар единия мигач захабен,а фара потъмнял и обратното от другата страна
.Единия BAS ASR ли я прави по сигурна и хубава.
Само махагона е хубав тип авангард.
.Единия BAS ASR ли я прави по сигурна и хубава.
Само махагона е хубав тип авангард.
#17
Публикувано 30 юни 2012 - 23:07
Добре де , защо тия дизели държат толкова висока цена , да не говорим , че до преди 2-3 години ес300 беше на двойна цена , от колкото бензина.
Защото аз имам някакви представи , ама честно да ви кажа , не съм се замислял...
Защото аз имам някакви представи , ама честно да ви кажа , не съм се замислял...
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#18
Публикувано 30 юни 2012 - 23:56
Щото са по-гадни от 300SE 91 затоваДобре де , защо тия дизели държат толкова висока цена , да не говорим , че до преди 2-3 години ес300 беше на двойна цена , от колкото бензина.
Защото аз имам някакви представи , ама честно да ви кажа , не съм се замислял...
#19
Публикувано 01 юли 2012 - 17:54
здравейте,
честно казано и взех 9000 лева на колата.
наистина яко цъкам и си търся V8.
честно казано и взех 9000 лева на колата.
наистина яко цъкам и си търся V8.
#20
Публикувано 01 юли 2012 - 19:20
Добри пари си и взел.
На твое място не бих си купил
друга 140ка, а нещо по-ново и
икономично.
На твое място не бих си купил
друга 140ка, а нещо по-ново и
икономично.
#21
Публикувано 01 юли 2012 - 20:28
чак пък пари взел. такава като моята и в Германия няма за тези пари.
а W140-ката си е най-хубавата кола
а W140-ката си е най-хубавата кола
#22
Публикувано 01 юли 2012 - 20:35
Определено не е най-хубавата кола.
Все още изглежда супер, вдъхва респект, вози супер,
някой понавървяват даже, но до тук.
В сравнение с по-новите модели /не визирам W220/ 140ката
е доста по-зле - харчи много, върви по-малко, троши се, защото
колкото и добре да е поддържана си е стара и амортизирана
(не можеш да смениш всичко по колата с ново, нали?)...
Ако имам излишни пари ще си купя някой CLS или 221ца 500.
Все още изглежда супер, вдъхва респект, вози супер,
някой понавървяват даже, но до тук.
В сравнение с по-новите модели /не визирам W220/ 140ката
е доста по-зле - харчи много, върви по-малко, троши се, защото
колкото и добре да е поддържана си е стара и амортизирана
(не можеш да смениш всичко по колата с ново, нали?)...
Ако имам излишни пари ще си купя някой CLS или 221ца 500.
#23
Публикувано 01 юли 2012 - 22:21
Искаш да кажеш че CLS-а и 221-цата не се трошат.
Пушка,ти колко коли си имал твои,а не да си се повозвал от време на време ако не е тайна?
140-ката си има едни дребни болежки които се появяват и като се отстранят после нема ядове.
Иначе моторите им са здрави,скоростите много издръжливи и здрави,окачването също да кажем без амортисьорите че е много тежка да я ева,затова пък не са и толко скъпи,салоните издържат и те на доста експоатация без да се разпадат ,та кое им се трошеше толко.
Ядове дават тия неща тип екстри като вакум помпа на вратите ,помпата на централното и най дразнещият проблем но направен качествено издържа много е инсталацията на мотора,а забравих прословутия регулатор на вентилатора на парното и механизмите на задните ел стъкла.
Предпочитам да отремонтирам тези неща от колкото да взема по нов модел и само ремонта на скоростите да ми струва колкото колата особенно 221-цата с прословутия седем чупи троник.
Незнам може пък като забогатея достатъчно и да си купя ,те парите развалят понякога.
Мога да ти кажа също че за една кола да седи без да се кара и само да и се радва човек се скапва също ,а и да не кажа повече от когато се кара.
Пушка,ти колко коли си имал твои,а не да си се повозвал от време на време ако не е тайна?
140-ката си има едни дребни болежки които се появяват и като се отстранят после нема ядове.
Иначе моторите им са здрави,скоростите много издръжливи и здрави,окачването също да кажем без амортисьорите че е много тежка да я ева,затова пък не са и толко скъпи,салоните издържат и те на доста експоатация без да се разпадат ,та кое им се трошеше толко.
Ядове дават тия неща тип екстри като вакум помпа на вратите ,помпата на централното и най дразнещият проблем но направен качествено издържа много е инсталацията на мотора,а забравих прословутия регулатор на вентилатора на парното и механизмите на задните ел стъкла.
Предпочитам да отремонтирам тези неща от колкото да взема по нов модел и само ремонта на скоростите да ми струва колкото колата особенно 221-цата с прословутия седем чупи троник.
Незнам може пък като забогатея достатъчно и да си купя ,те парите развалят понякога.
Мога да ти кажа също че за една кола да седи без да се кара и само да и се радва човек се скапва също ,а и да не кажа повече от когато се кара.
Този пост е редактиран от mimo160: 01 юли 2012 - 22:29
#24
Публикувано 02 юли 2012 - 02:22
И дума не може да става,че 140 е по-надеждно в днешно време от 221!
Пак казвам,колкото и неща да и подмениш, самата кола си остава
амортизирана и винаги нещо е пред разпад.
Ако поставиш една чисто нова 140ка до една чисто нова 221ца, сигурно
140ката ще излезе по-корава, ама при положение,че тия коли са над
15г, за какво говорим!? Колкото и неща да смениш, никога няма да е
като нова. Особено пък десетките и кецани електроники и модули,дето
се скапват изневиделица. Днес си без мигач, утре си без чистачка...
Мои коли съм имал 2,но това няма значение. Имам голямо семейство, в
което има над 12коли и над всичките имам някакви наблюдения.
Предпочитам новото, най-малкото, защото е по-изпипано от старото.
И въпросният 7g не знам защо реши, че се троши? Аз пък казвам,че не се
троши
221цата с 500 мотор върви повече от 140 600, харчи доста по-малко,
създава усещане за балансираност при управлението. Всшчко
става по-спокойно с тази кола. При 140ката с тия 4 скорости си е
дърварска работа.
На 140 и харесвам,че за малко пари получаваш доста,ама
ако мога да си купя 221ца и да си я поддържам както трябва,
140ката веднага ще иде на пазара.
Прав си за това,че една кола като не се кара се скапва повече,отколкото
ако се кара.
Пак казвам,колкото и неща да и подмениш, самата кола си остава
амортизирана и винаги нещо е пред разпад.
Ако поставиш една чисто нова 140ка до една чисто нова 221ца, сигурно
140ката ще излезе по-корава, ама при положение,че тия коли са над
15г, за какво говорим!? Колкото и неща да смениш, никога няма да е
като нова. Особено пък десетките и кецани електроники и модули,дето
се скапват изневиделица. Днес си без мигач, утре си без чистачка...
Мои коли съм имал 2,но това няма значение. Имам голямо семейство, в
което има над 12коли и над всичките имам някакви наблюдения.
Предпочитам новото, най-малкото, защото е по-изпипано от старото.
И въпросният 7g не знам защо реши, че се троши? Аз пък казвам,че не се
троши
221цата с 500 мотор върви повече от 140 600, харчи доста по-малко,
създава усещане за балансираност при управлението. Всшчко
става по-спокойно с тази кола. При 140ката с тия 4 скорости си е
дърварска работа.
На 140 и харесвам,че за малко пари получаваш доста,ама
ако мога да си купя 221ца и да си я поддържам както трябва,
140ката веднага ще иде на пазара.
Прав си за това,че една кола като не се кара се скапва повече,отколкото
ако се кара.
#25
Публикувано 02 юли 2012 - 06:59
напълно подкрепям пушката в горното твърдение
#26
Публикувано 02 юли 2012 - 07:22
Дай боже всекиму да може да си купи и поддържа.
ако мога да си купя 221ца и да си я поддържам както трябва,
Не ми се влиза в спорове и за това мисля да приключа с писането в тази тема,само ще вмъкна приказките на двама много мой близки хора които работят за двама много ама много богати мъже в държавата и двамата имат по една 140-ка в гаражите си и на въпроса защо не го мащаш това отговорите и на двамата са :
Това никога няма да се продаде ,защото е най здравата и сигурна кола която съм карал.
На единия е 600 ,а на другия 500.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни