Ще се изям от яд
Started by vagabond, 28 Jun 2012 - 20:25:27
25 replies to this topic
#1
Posted 28 June 2012 - 20:25
Здравейте Колеги,
продадох си W140-ката 300 SEL 02.091992 година и в момента много ме е яд.
Колата бе служебна на Булбанк, те са я купили чисто нова от Щутгарт и аз бях 2-ри собственик. На релни 186 000 я взех и беше поддържана само в МБ. До 2001 във Виена, а после тук в Балкан Стар.
Успях да и навъртя само 4 000 километра и за мен, това е най-добрата кола( имам предвид W140).
Бях я взел за жената, в началото мрънкаше, но после и свикна.
Дойде един с парите и взех, че му я дадох.
Сега търся фейса с 500 мотор или 420, но къса база.
За съжаление в БГ са само гробници а в Германия хубавите си държат цена.
продадох си W140-ката 300 SEL 02.091992 година и в момента много ме е яд.
Колата бе служебна на Булбанк, те са я купили чисто нова от Щутгарт и аз бях 2-ри собственик. На релни 186 000 я взех и беше поддържана само в МБ. До 2001 във Виена, а после тук в Балкан Стар.
Успях да и навъртя само 4 000 километра и за мен, това е най-добрата кола( имам предвид W140).
Бях я взел за жената, в началото мрънкаше, но после и свикна.
Дойде един с парите и взех, че му я дадох.
Сега търся фейса с 500 мотор или 420, но къса база.
За съжаление в БГ са само гробници а в Германия хубавите си държат цена.
#2
Posted 28 June 2012 - 20:41
Е,от къв зор я продаде?
Хем знаеш че в България няма читави коли.
Дано поне си му взел реалните пари.
Хем знаеш че в България няма читави коли.
Дано поне си му взел реалните пари.
Не хапи този,който може да те изяде.
#3
Posted 28 June 2012 - 23:32
Аз пък ще се изкажа малко по-различно от колегите.
Няма какво да се ядосваш, продал си кола 92г, (на 20години) ако си взел хубави пари, направо трябва да се радваш
Щом си я продал значи си имал нещо в предвид, давай смело напред в годините и в моторите, че 300 е слабо за 140-ка
Няма какво да се ядосваш, продал си кола 92г, (на 20години) ако си взел хубави пари, направо трябва да се радваш
Щом си я продал значи си имал нещо в предвид, давай смело напред в годините и в моторите, че 300 е слабо за 140-ка
#4
Posted 29 June 2012 - 08:52
И аз съм съгласен с Павката и с Роската.
Такава кола читава и гледана много трудно изпада. А ти си имал такава. Аз никога не бих продал моята която също е 92-ра да търся същата но по нова година.
Не виждам смисъл. Да, ще е по нов. Но както много колеги ще ти кажат годините не са критерии.
Алфонсо дали ще е на 20 или на 15 каква е разликата ?
Втори такъв като този който си продал едва ли ще намериш.
Важно е колата да е била гледана а не карана от душмани защото после няма оправия.
Все пак успех : )
Такава кола читава и гледана много трудно изпада. А ти си имал такава. Аз никога не бих продал моята която също е 92-ра да търся същата но по нова година.
Не виждам смисъл. Да, ще е по нов. Но както много колеги ще ти кажат годините не са критерии.
Алфонсо дали ще е на 20 или на 15 каква е разликата ?
Втори такъв като този който си продал едва ли ще намериш.
Важно е колата да е била гледана а не карана от душмани защото после няма оправия.
Все пак успех : )
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#5
Posted 29 June 2012 - 19:34
Не искам да споря, но разлика между 92 и края на 98г определено ще има и то не малка
Интериор, екстериор, нови екстри, някои промени по двигателите, нови скоростни кутии и др изпипани неща има при фейслифта, които при първите ги няма.
Такива са моите виждания, не ангажирам никого с тях.
Освен годините ако дръпне нагоре и в мощността на моторите тогава пък разликата ще е огромна.
Успех на колегата в търсенето.
Интериор, екстериор, нови екстри, някои промени по двигателите, нови скоростни кутии и др изпипани неща има при фейслифта, които при първите ги няма.
Такива са моите виждания, не ангажирам никого с тях.
Освен годините ако дръпне нагоре и в мощността на моторите тогава пък разликата ще е огромна.
Успех на колегата в търсенето.
#6
Posted 29 June 2012 - 21:02
Колегата не отговаря вече,сигурно се е изял целия.
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#7
Posted 29 June 2012 - 21:19
Сигурно цъка из мобилетата и аутоскаутите.
#8
Posted 29 June 2012 - 22:27
и аз не искам да споря и да не се повтарямНе искам да споря, но разлика между 92 и края на 98г определено ще има и то не малка
А за разликата че има има спор няма.Такава кола читава и гледана много трудно изпада.
Втори такъв като този който си продал едва ли ще намериш.
Ма като не е гледана да ти скъса нервите за една предавка повече айде нема нужда.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#9
Posted 29 June 2012 - 22:42
Kaкто казах по-горе това си е мое мнение, никой не искам да ангажирам.... една предавка, един климатроник, един пакртоник(а не антенки по калниците) то ако тръгнеме така да отписваме екстрите и плюсовете на по-новите мерцедеси всички трябва да си купим 190-ки
В крайна сметка всеки си хвали своето
В крайна сметка всеки си хвали своето
#10
Posted 29 June 2012 - 22:44
Не си прав но няма да споря : ))Kaкто казах по-горе това си е мое мнение, никой не искам да ангажирам.... една предавка, един климатроник, един пакртоник(а не антенки по калниците) то ако тръгнеме така да отписваме екстрите и плюсовете на по-новите мерцедеси всички трябва да си купим 190-ки
В крайна сметка всеки си хвали своето
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#11
Posted 29 June 2012 - 22:46
Не си прав но няма да споря : ))
Мога да кажа абсолютно същото
И за да не си пишеме празни приказки, ето един екземпляр, който на мене ми допада
http://nfs.mobile.bg...7902&f1=details
Edited by Алфонсо, 29 June 2012 - 22:52 .
#12
Posted 30 June 2012 - 00:31
Еми... аз съм съгласен с Алфонсо.
w220 S-ката почна да се появява читава за около 10,000лв. Колко да са по-безпроблемни старите с тяхните инсталации, безумни електро-механични модули и амортизирани компоненти от гаражни майстори и мангали продавачи.
w220 S-ката почна да се появява читава за около 10,000лв. Колко да са по-безпроблемни старите с тяхните инсталации, безумни електро-механични модули и амортизирани компоненти от гаражни майстори и мангали продавачи.
#13
Posted 30 June 2012 - 00:44
И басс-а и есп-то.... всичко това бая оскъпява колите , който са по нова година...
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#14
Posted 30 June 2012 - 07:55
и държи колата на пътя
а тея 220ки за по 10 не влизат в графата читав
а тея 220ки за по 10 не влизат в графата читав
#15
Posted 30 June 2012 - 13:25
Тази я загледах оня ден като минавах покрай Овча Купел и на живо хваща окоМога да кажа абсолютно същото
И за да не си пишеме празни приказки, ето един екземпляр, който на мене ми допада
http://nfs.mobile.bg...7902&f1=details
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users