Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

механизъм преден капак


  • Please log in to reply
15 мнения по тази тема

#1 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 24 юни 2012 - 22:37

Аварирахме с Бай Васо из троянско , премахнахме проблема , но се яви друг странен проблем , предния капак не иска да се отвори :D
Преди това си се отваряше и затваряше без проблеми.
Сега лявата страна на капака не иска да отключи , отключва само дясната , личи си че си стой заключена.
Като дръпна дръжката за отваряне долу в краката и не се чува по рязкото прищракване , а само едно леко "чук" , демек е отключило само едната страна.
Каква е вашата идея :?
Не ми се ходи вече по сервизи , че кой знай какви мизерии , ще причинят на механизми , жива , дръжки и т.н
Не виждам смисъл капака да ми се разваля .
Бай Васо го оправи там на място , че пак се беше заключил , но сега не иска и не иска...
А трябва да следя ремъка и хидравличната течност , че са ми проблем в момента....
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 25 юни 2012 - 12:08

един човек да натиска капака надолу, а ти дърпай ръчката из отвътре. После го оправи, жилото се е разтегнало вероятно, или е откъснало пъпката
  • 0

#3 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 25 юни 2012 - 13:58

мерси боянски :) като се скрие слънцето , ще слезем с брат ми :)
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#4 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 юни 2012 - 20:24

Като отвориш, махни въздуховода до фара и погледни отдолу, мисля че проблема пак е там......разгледай и ще го оправиш.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#5 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 29 юли 2012 - 10:59

Проблема остава неразрешим .
На никъде не поддава тоя капак от дясната ключалка.Грам не мърда , по здраво се оказа от сейфовете на Американските банки бах тая 140-ка.
Отворих капака от пантите , както е затворен ( не е невъзможно бат анду даже се чуди как е станало :) махнах бронята , махнах капака на филтъра , махнах мигача , половината фар....нищооооо с тенденция да стигна до там , до ключалката . Механизма отключва едната страна , но не и другата , чувства се че жилото е слабо и няма силата да отхвърли.
От долу под пантата има букса с кабели мабели , да не би да е от алармата и тя да дава някакви импулси и да заключва допълнително тя.
То се стъмни , хванаха ме нервите , взимах една ножовка и отрязах всички панти и пу*тки майни , си изподрах ръцете , се бях пренервил ми идваше да я почува цялата.
Та сега ще търся ключалки и заваряване , ама мисълта ми е дали тия кабели от долу дават някакви импулси и да има проблем в алармата .
Бай Васо , мислех ти се обаждам , ама беше късно и се обадих на Анди , много приятен човек.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#6 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 29 юли 2012 - 11:47

Абе как ще режеш с ножовка!?...какви импулси те гонят....
Със сигурност е имало по-нормален начин да се отвори това....
  • 0

#7 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 29 юли 2012 - 12:07

Какви нормални работи откачих капака от пантите , както е затворен , механизмите са смазани да работят по хубаво , капака беше в положение на заключване само от едната страна ( заключената ) всякакво усукване , местене , натискане , не ставаше.
Да може да се нарече грешка моя , но ми беше пределяло и беше 10 вечерта .
Сега на бодър мозък слязох и тия букси влизат в ключалката , не играят никаква роля .
Механизма : самите чопчета на заключване и отключване минават много близко , но не правят съпротивление да отключи.
Важно : бай васил каза за въздуховода : махнах го и механизма сработи , все едно не е имало проблем , заключва и отключва без проблеми , НО от където и да го следа тоя въздуховод , няма допир до механизма , ама никакъв , след това пак го сложих и механизма работеше пак.
Ще кача снимки , че отивам да ям ярешко със салатка , стареца е заклал на село :D
Пораженията са - отрязана ключалка и леко надран калник около 3 см.
Трябва да изчистя интеркулера - някакви предложения - само с лека водоструика .
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#8 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 29 юли 2012 - 15:01

Не знам как е при дизелите ,ама може тоя въздуховод да минава около жилото и да го притиска някак
и това да е причината да не може да се отвори с ръчката в купето,ба ли го.
Що не правиш снимки да гледаме какво режеш.
  • 0

#9 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 29 юли 2012 - 17:07

Направил съм ще кача.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#10 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 юли 2012 - 22:03

:)

Tрифка, сигурно жилото и е хлабаво.........я виж под гредичката да не е излязло от ушенцата на които се дуржи....провери там и огледай пантата, мазни гресчица.

............кажи какво реза? :D
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#11 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 29 юли 2012 - 23:44

Публикувано изображениеПубликувано изображение


Ето закопчалката , как съм я заварил и утре ще я сложа с двата болта , а другата снимка е как се отваря капак на 140ка хахха отзад напред.
Както беше затворен капака , го разкачих от пантите , се държи на по 3 болта.
Че да мога да стигна до ключалката . Хванах ножовката и започна рязането :D

Този пост е редактиран от mbthepower: 29 юли 2012 - 23:46

  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#12 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 юли 2012 - 07:43

Кулера е хубаво да го свалиш и да го измиеш отвътре с обезмаслител даже и да го напълниш да поседи с обезмъслител пак не е лошо .
После с водоструйка отвън отзад напред .
Преди монтажа се убеди че хубаво е изсъхнал отвсякъде да не стане някоя беля.

Този пост е редактиран от mimo160: 31 юли 2012 - 07:46

  • 0

#13 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 31 юли 2012 - 10:20

Да мимо , след малко отивам към автомивката , мерси за информацията за обезмаслителя :)
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#14 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 юли 2012 - 21:34

Леллеее, как го отвори така тоя капак бе бате? Не мога да си го обясня. Това е много трудна операция!
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#15 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 31 юли 2012 - 22:27

Бай Васо , трябват двама човека , като освободиш едната страна , капака трябва да се държи много много внимателно и да не се натиска много , защото може да се усуче или да счупиш решетката отпред.След като единия държи едната страна , другия отвърта другата страна със ключ 10 , по ръбовете на капака се слагат парцалчета да не се надере боята , че има съпротивление ключ-метал.
Почти постоянно трябва да има втори човек на едната панта.

Проблема беше следния-жилото влиза в точно определено гнездо във долния механизъм-при вибрации , отваряния на капака или където ровичкахме да слагаме ремъка и самото жило е излязло от гнездото , което води до до не пълно съпротивление между езичетата на заключващия и отключващия механизъм .
Дори когато жилото е наред , самия механизъм минава много тънко езиче със езиче , че да отключи , при мене просто нямаше шансове да се отключи , без сила , защото самото жило , не беше там където му е мястото.
Сложих лека метална пластинка между жилото и гнездото и сега стана много по надеждно .
След това , намазах със грес.
Сложих ключалката .
Горната закопчалка , се завива и почти няма как да влезе в долната без удари с чука , защото трябва да се напаснат болтовете , който са голям минус от страна на конструкция , защото не са строго фиксирани и няма как според мене да влезе и играе чука докато се напаснат.
И това е в обобщението.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни