S202 срещу S124- кое е за предпочитане?
Started by Xerxes, 21 Jun 2012 - 13:46:50
16 replies to this topic
#1
Posted 21 June 2012 - 13:46
Здравейте, колеги.
В момента съм на 190ка, но си търся комби и честно казано не мога да си намеря. Какво ще ме посъветвате вие? Изборът ми е нещо в ценовия диапазон на комби 124 и комби Ц-класа 202.
Ц-класата осезателно по-малка ли е за товарене от 124ката?
По отношение на мотора- търся или бензин без АГУ, или дизел. В момента ми предлагат една 2.2 CDI, но приятели с Мерцедеси ме съветват ако купувам дизелов Мерцедес да е 124/2.5 с турбина.
Също така- 202ката отзад също ли е с хидравлика като 124ката, или е на амортисьори? Кое е за предпочитане за автомобил, който ще се товари повечко?
Друго- ако искам нещо, което да има динамика, подобна на 190/2.0 122 к.с. кое да избера? Колко върви горе-долу 124/2.3 и много куци ли са дизелите на 124?
Всякакви мнения и препоръки и посочвания кое да гледам за проблеми при покупката са безкрайно полезни!
В момента съм на 190ка, но си търся комби и честно казано не мога да си намеря. Какво ще ме посъветвате вие? Изборът ми е нещо в ценовия диапазон на комби 124 и комби Ц-класа 202.
Ц-класата осезателно по-малка ли е за товарене от 124ката?
По отношение на мотора- търся или бензин без АГУ, или дизел. В момента ми предлагат една 2.2 CDI, но приятели с Мерцедеси ме съветват ако купувам дизелов Мерцедес да е 124/2.5 с турбина.
Също така- 202ката отзад също ли е с хидравлика като 124ката, или е на амортисьори? Кое е за предпочитане за автомобил, който ще се товари повечко?
Друго- ако искам нещо, което да има динамика, подобна на 190/2.0 122 к.с. кое да избера? Колко върви горе-долу 124/2.3 и много куци ли са дизелите на 124?
Всякакви мнения и препоръки и посочвания кое да гледам за проблеми при покупката са безкрайно полезни!
#2
Posted 21 June 2012 - 13:51
http://www.cars.bg/u658360 Това горе долу ще я докара динамиката на 190 2.0
http://www.cars.bg/u698690 Ето и още едина бърза катафалка
http://www.cars.bg/u698690 Ето и още едина бърза катафалка
Edited by Lambo_Rambo, 21 June 2012 - 13:51 .
Follow your own star...
#3
Posted 21 June 2012 - 14:53
Огледай се и за "вентилирания" чист дизел.
Има доста 124-ки и 202-ки с 2.5 дизел - 20 клапана с ОМ605 мотор. Мисля, че те са горе-долу с динамиката на м102 - 2.0.
Аз преди време се бях много навил за комби 124-ка с ОМ606 чист дизел, 24 клапана, но не можах да намеря такава в БГ. 3 литровия вентилиран дизел го слагат и на очиларките. На коне и въртящ момент е колкото м102-2.3, но не съм имал възможност да пробвам как е реално. Недостатък е сравнително високия разход спрямо мощността, но предимството е, че няма турбина която да се скапе.
Има доста 124-ки и 202-ки с 2.5 дизел - 20 клапана с ОМ605 мотор. Мисля, че те са горе-долу с динамиката на м102 - 2.0.
Аз преди време се бях много навил за комби 124-ка с ОМ606 чист дизел, 24 клапана, но не можах да намеря такава в БГ. 3 литровия вентилиран дизел го слагат и на очиларките. На коне и въртящ момент е колкото м102-2.3, но не съм имал възможност да пробвам как е реално. Недостатък е сравнително високия разход спрямо мощността, но предимството е, че няма турбина която да се скапе.
#4
Posted 21 June 2012 - 15:04
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#5
Posted 21 June 2012 - 15:20
мерси за рекламата Насе
за да не е оффтопик: според мен 124 има доста по-голям багажник от С класата и по принцип С класите гният доста повече.
за да не е оффтопик: според мен 124 има доста по-голям багажник от С класата и по принцип С класите гният доста повече.
#6
Posted 21 June 2012 - 15:20
Недей, че пак ще се вкарам в размисли.
#7
Posted 21 June 2012 - 18:52
Недей, че пак ще се вкарам в размисли.
Според мен си го решил просто някой трябва да побутне лекинко и си готов
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#8
Posted 21 June 2012 - 19:09
аз за обемите искам само да кажа, че покрай обзавеждането по света и у нас ми се е случвало да возя следните неща в 124-ката:
1) спалня с 5 крилен гардероб от лабиринт до нас
2) матрак 160х200 - в този случай малко бях подпрял шкембе във волана, ама си го откарах от АРОН до нас
1) спалня с 5 крилен гардероб от лабиринт до нас
2) матрак 160х200 - в този случай малко бях подпрял шкембе във волана, ама си го откарах от АРОН до нас
#9
Posted 21 June 2012 - 23:34
А дали е много сложно да се сложи компресор от Ц-класа (М111/2.0 мотор) на 124ка със същия мотор???
#10
Posted 22 June 2012 - 00:53
не че се фукам, ама виж това комби: http://lorinser.snim....208915.4923212
еее отдавна е продадено, ама.... беше просто красота.. а и вървеше на резачка. пълнеше километража без да се зори на равно (поздрав за subsonic
...леле как ме е яд за тая кола сега-много рядко изпада такова комби в такава комбинация.. а как ухаеше кожата вътре...
еее отдавна е продадено, ама.... беше просто красота.. а и вървеше на резачка. пълнеше километража без да се зори на равно (поздрав за subsonic
...леле как ме е яд за тая кола сега-много рядко изпада такова комби в такава комбинация.. а как ухаеше кожата вътре...
#11
Posted 22 June 2012 - 09:25
Бояне, много сгодна е била колицата.
Кожа, ел. пакет, автомат, телефон, клима и шибидах. За първи път виждам клима и шибидах на едно място.
м102 - 2.3 е доста еластичен мотор. Не е спортист, но тегли здраво.
Кожа, ел. пакет, автомат, телефон, клима и шибидах. За първи път виждам клима и шибидах на едно място.
м102 - 2.3 е доста еластичен мотор. Не е спортист, но тегли здраво.
#12
Posted 22 June 2012 - 10:15
Ами аз точно М102/2.3 си търся и то от 3-4 месеца вече и една няма в БГ (без АГУ).
А по въпроса за компресора- може ли на М111 на 124ка да се сложи компресор от М111 на 202ка??? Тоест, то ясно, че може, ама дали има кой да се навие да го направи и да свърши читаво работата???
А по въпроса за компресора- може ли на М111 на 124ка да се сложи компресор от М111 на 202ка??? Тоест, то ясно, че може, ама дали има кой да се навие да го направи и да свърши читаво работата???
#13
Posted 22 June 2012 - 11:34
може но ще е доста пара. ПО-добре си намери някоя с думнал М111 мотор, и си вземи М111 компресоресор от 202. Има и разлика в степента на сгъстяване (поне на теория)
Стънчо, освен тия екстри имаше и: ASD !!! чистачки на фаровете, подгрев седалки, кожен волан и ск лост, 8 лети джанти, нивомат, 2,3 ката вървеш супер и харчеше малко 14-16 на кикдауни в сф и 10-11 извънградско, като педала беше на макс.
Офф... не трябваше да я продавам.. взех я от частник в германия.
Стънчо, освен тия екстри имаше и: ASD !!! чистачки на фаровете, подгрев седалки, кожен волан и ск лост, 8 лети джанти, нивомат, 2,3 ката вървеш супер и харчеше малко 14-16 на кикдауни в сф и 10-11 извънградско, като педала беше на макс.
Офф... не трябваше да я продавам.. взех я от частник в германия.
#14
Posted 22 June 2012 - 11:37
Тя е била , просто перфектна бе Боянски.
Евала за колата , която си имал !
Евала за колата , която си имал !
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#15
Posted 22 June 2012 - 15:29
http://www.cars.bg/u663835 За пръв път виждам 3ти ред седалки.. А и колата не изглежда зле..
Follow your own star...
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users