Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Датчик за автоматичния смукач (ТПС)


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 капоне

капоне

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Град:Свищов
  • Автомобил:
    w124 1989 200

Публикувано 17 юни 2012 - 08:53

Здравейте на всички,

Отново мечока се разболя, и този път в малкия град, в който живея няма кой да ми помогне. Обиколих абсолютно всички майстори, познати непознати и т.н.....

Та значи автомобила е МБ 124 200 (1989г.) повтарям не 200е или е200 ами модел 200, карбуратор Пиербург 2е-е няма дроселови клапи като на по-новите модели и т.н.

Така наречения от мен автоматичен електронен смукач представлява клапа, която стои пполузатворена при студено палене и постепенно се отваря като загрее двигателя. Това животно се управлява от електромотор които не е потенциометър :) или демитометър или там както му викат различни разбирачи. Въпросното моторче го замериха майсторите с мултицета и е изправно. Отделно аз си го свалях преди това и го пробвах с най-обикновена батерийка 1.5 волта и се движи.

Така значи симптомите по-конкретно и ще бъде много много много много много благодарен ако някой се включи да удари едно рамо, Прерових повярвайте ми всички наши у чужди сайтове и на намерих това , което търся:

Махам тавата (в моя случай е кръгла) на карбуратора и завъртам да паля на студено. Махам тавата за да гледам дали тая клапа ще се затвори како би трябвало когато колата е студена. завъртам и не и не. Ако натикам парцалче там запалва и веднага вадя парцалчето. Така първото което идва на ум е ,че моторчето което управлява механизма е изгоряла. но не. И механизма не е заклеясал защото много кратно го почиствах и разглеждах. И ВД-40 му слагах и дайе с меглио го почиствах откъм безопасните места за пипане. В крайна сметка един от майсторите твърди и чесно казано на него имам най-голямо доверие ,4е сензора , който си променя съпротивелението според това колко е горещ двигателя е сдал багажа и не дава правилния сигнал до електронното управление. Тай всичко много хубаво обаче и майстора рови в програмата му за ел. схеми и аз рових из нета за някоя схема ама уви.... Дори не знаем кой е датчика за да го проверим. Идеята е да открия Поне схема, кой е датчика за да го сменя с нов ако изобщо продават още части за кола от 1989 г......... Не искам да я карам на вторичните суровини, има още хляб в баба Мерцедес.

Горещата ми молба е ако някой има идея кой е тоя датчик да помага. Или ако някой разполага с ел. схема на подобен двигател... в последен стадий на отчаяние съм. Моля помагайте. По възможност ще кача и снимки по-късно.
Предварително благодаря на отзовалите се.
  • 0

#2 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 17 юни 2012 - 09:08

http://www.mercedes-...629.msg6378#new

Колега,я виж тука ще можеш ли да разбереш нещо.
Незнам дали твоя е този модел,ама да се пробва.
  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#3 капоне

капоне

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Град:Свищов
  • Автомобил:
    w124 1989 200

Публикувано 17 юни 2012 - 20:08

КОлега благодаря ти много за отделеното време. Поздравявам те и за красавицата, която си караш. Трябва ми схема , от която да разбера каде по двигателя всъшност е тоя датчик и на какви стойности доло горе отговаря при замерване. Знам ,че искам прекалено шантава информация, но само това ще помогне. :)
  • 0

#4 капоне

капоне

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Град:Свищов
  • Автомобил:
    w124 1989 200

Публикувано 25 юни 2012 - 12:40

Проблема все още не е отстранен. няма я пустата схема на тос двигател
  • 0

#5 vladimir_

vladimir_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Мадан
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz 200 W124 M102 1987

Публикувано 06 януари 2014 - 13:08

Какво стана с проблема със смукача колега намерихте ли го тоя датчик че и аз карам същия Мерцедес и имам известни колебания на оборотите при студен мотор вероятно ще излезе същото и при мен та ако си открил нещо сподели  :beer


  • 0

#6 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 06 януари 2014 - 15:51

Ти си с инжекцион, Колега. При теб няма смукач. Имаш регулатор на празния ход, обогатител (електро-хидравлияния регулатор) и потенциометър. По датчика за температурата, шалтера на дросела и показанията на потенциометъра, компютъра регулира празния ход и обогатяването.

 

Иначе клапата за която говори колегата Капоне на Пиербург 2Е-E май се управлява от ел. мотор.

 

http://www.ruddies.b....de/serv2ee.htm

Прикачени файлове


  • 0

#7 vladimir_

vladimir_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Мадан
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz 200 W124 M102 1987

Публикувано 07 януари 2014 - 19:57

Ти си с инжекцион, Колега. При теб няма смукач. Имаш регулатор на празния ход, обогатител (електро-хидравлияния регулатор) и потенциометър. По датчика за температурата, шалтера на дросела и показанията на потенциометъра, компютъра регулира празния ход и обогатяването.

 

Иначе клапата за която говори колегата Капоне на Пиербург 2Е-E май се управлява от ел. мотор.

 

http://www.ruddies.b....de/serv2ee.htm

грешката е моя моят модел също е само 200 но в служебната се води Е200 аз на скоро разбрах че няма Е-клас модели с карбуратор трябва да променя модела в профила си иначе благодаря за изчерпателната информация а при мен на бензин се случват странни неща кога няма мощност кога не иска да се форсира над 3700 и после сваля оборотите след това пак започва да се форсира а в движение придърпва над 2-2500 обр. не работи равномерно като цяло а на газ е супер никви грижи  

аз си мисля че има запушване но утре първо ще го замеря да видя всичко в час ли е 


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни