Трябва ли да тръгват перките?
Започната от zlobich, 16 юни 2012 - 04:49:40
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 юни 2012 - 04:49
Колеги смениха ми компресора на климатика. Всичко точно работи супер. Появи се следния проблем . На място компресора изключва. Перките отпред които са на кондензера не ги чувам да тръгват. На какъв принцип работят перките ? Трябва ли да въртят на 1-ва скорост за да охлаждат кондензера ? Става въпрос за вито 111 цди
#2
Публикувано 16 юни 2012 - 09:35
Сигурен ли си, че преди това не е изключвал?
Вчера карах една малолитражна количка в жегите от по-новите и ми направи впечатление, че компресора не е работи докато съм на място. Явно да не тежи при тръгване от светофари и т.н. Пускаше се в движение.
Вчера карах една малолитражна количка в жегите от по-новите и ми направи впечатление, че компресора не е работи докато съм на място. Явно да не тежи при тръгване от светофари и т.н. Пускаше се в движение.
#3
Публикувано 16 юни 2012 - 14:22
Никога не се е изключвал на място. То се обезсмисля цялата идея на климатика в задръстванията в жегите. Тръгват ли перките на кондензера на първа степен както при другите автомобили? Предполагам,че имам проблем с управлението на тези перки и затова не може да се охлади,и изключва.
#4
Публикувано 16 юни 2012 - 15:26
Компресора се изключва за постоянно или се включва и изключва през някакъв интервал?Никога не се е изключвал на място. То се обезсмисля цялата идея на климатика в задръстванията в жегите. Тръгват ли перките на кондензера на първа степен както при другите автомобили? Предполагам,че имам проблем с управлението на тези перки и затова не може да се охлади,и изключва.
Имах същия проблем и при мен се оказа, че модула, който ги управлява е прецакан.
Пробвах с друг втора уппотреба и перките тръгнаха, но пак не какво трябва, защото пак ми се изключваше компресора.
Най-накрая едно приятелче ми даде от неговата кола модула и работата заспа.
Перките трябва да се въртят постоянно като на място се въртят на най-бързата степен сега в жегите. Копресора трябва да работи постоянно, без да спира.(това е при моята кола, но тя е 96г.)
#5
Публикувано 16 юни 2012 - 17:19
Колега когато пусна климатика,компресора тръгва,след малко изключва,след известно време пак тръгва.
Този следобед си поиграх и погледнах как седят нещата. Ситуацията е следната. Пред кондензера има две перки които когато пусна климатика не тръгват.От зад зад радиатора за охлаждане има друга перка която се завърта при работа на мотора. Колкото и газ да давам тази перка си върти с една постоянна скорост.
Извадих маркуча и хубаво промих кондензера и радиатора. След това направих проба и резултата беше на лице.
Компресора за момента не се изключва както преди. През седмицата ще го закарам в сервиз да погледнат защо не тръгват перките на кондензера. Все си мисля,че трябва и те да се въртят на първа скорост при пуск на климатика и втора скорост когато първа не смогва. Благодаря на всички които се отзоваха.
Ще пиша след като разреша проблем. Може да е полезен и на други колеги
Този следобед си поиграх и погледнах как седят нещата. Ситуацията е следната. Пред кондензера има две перки които когато пусна климатика не тръгват.От зад зад радиатора за охлаждане има друга перка която се завърта при работа на мотора. Колкото и газ да давам тази перка си върти с една постоянна скорост.
Извадих маркуча и хубаво промих кондензера и радиатора. След това направих проба и резултата беше на лице.
Компресора за момента не се изключва както преди. През седмицата ще го закарам в сервиз да погледнат защо не тръгват перките на кондензера. Все си мисля,че трябва и те да се въртят на първа скорост при пуск на климатика и втора скорост когато първа не смогва. Благодаря на всички които се отзоваха.
Ще пиша след като разреша проблем. Може да е полезен и на други колеги
#7
Публикувано 20 юни 2012 - 06:27
Мерчо е готов. Имаше няколко проблема.
1 Перките не тръгваха заради едно реле. Подменили са релето всичко се нормализирало.
2 Незатварящ вентил за климатизацията,от там компа се шашка и затова спира компресора.
Покрай една смяна на компресор ми излязоха толкова много неща които не съм и подозирал,че са проблем.
Вече като набича студеното направо ми падат зъбите
Благодаря на колегите които се отзоваха.
1 Перките не тръгваха заради едно реле. Подменили са релето всичко се нормализирало.
2 Незатварящ вентил за климатизацията,от там компа се шашка и затова спира компресора.
Покрай една смяна на компресор ми излязоха толкова много неща които не съм и подозирал,че са проблем.
Вече като набича студеното направо ми падат зъбите
Благодаря на колегите които се отзоваха.
#8
Публикувано 21 юни 2012 - 05:56
За съжаление сагата ми с климатика и перките продължава.
Пръснах една шапка пари по уж проверени майстори а всички си оставиха ръцете.
За последно се стигна до извода,че пресустата който управля перките прави целите номера. Вече незнам на кого да вярвам
. В понеделник съм на диагностика в Балкан Стар. Надявам се там да подходят сериозно и с професионализъм към моя проблем,че иначе вече не знам къде да ида.
#9
Публикувано 08 октомври 2012 - 20:53
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни




Виж ГАРАЖА









