Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Трябва ли да тръгват перките?


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 zlobich

zlobich

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес Вито 111 CDI

Публикувано 16 юни 2012 - 04:49

Колеги смениха ми компресора на климатика. Всичко точно работи супер. Появи се следния проблем . На място компресора изключва. Перките отпред които са на кондензера не ги чувам да тръгват. На какъв принцип работят перките ? Трябва ли да въртят на 1-ва скорост за да охлаждат кондензера ? Става въпрос за вито 111 цди
  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 юни 2012 - 09:35

Сигурен ли си, че преди това не е изключвал?
Вчера карах една малолитражна количка в жегите от по-новите и ми направи впечатление, че компресора не е работи докато съм на място. Явно да не тежи при тръгване от светофари и т.н. Пускаше се в движение.
  • 0

#3 zlobich

zlobich

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес Вито 111 CDI

Публикувано 16 юни 2012 - 14:22

Никога не се е изключвал на място. То се обезсмисля цялата идея на климатика в задръстванията в жегите. Тръгват ли перките на кондензера на първа степен както при другите автомобили? Предполагам,че имам проблем с управлението на тези перки и затова не може да се охлади,и изключва.
  • 0

#4 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 юни 2012 - 15:26

Никога не се е изключвал на място. То се обезсмисля цялата идея на климатика в задръстванията в жегите. Тръгват ли перките на кондензера на първа степен както при другите автомобили? Предполагам,че имам проблем с управлението на тези перки и затова не може да се охлади,и изключва.

Компресора се изключва за постоянно или се включва и изключва през някакъв интервал?
Имах същия проблем и при мен се оказа, че модула, който ги управлява е прецакан.
Пробвах с друг втора уппотреба и перките тръгнаха, но пак не какво трябва, защото пак ми се изключваше компресора.
Най-накрая едно приятелче ми даде от неговата кола модула и работата заспа.

Перките трябва да се въртят постоянно като на място се въртят на най-бързата степен сега в жегите. Копресора трябва да работи постоянно, без да спира.(това е при моята кола, но тя е 96г.)
  • 0
Публикувано изображение

#5 zlobich

zlobich

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес Вито 111 CDI

Публикувано 16 юни 2012 - 17:19

Колега когато пусна климатика,компресора тръгва,след малко изключва,след известно време пак тръгва.
Този следобед си поиграх и погледнах как седят нещата. Ситуацията е следната. Пред кондензера има две перки които когато пусна климатика не тръгват.От зад зад радиатора за охлаждане има друга перка която се завърта при работа на мотора. Колкото и газ да давам тази перка си върти с една постоянна скорост.
Извадих маркуча и хубаво промих кондензера и радиатора. След това направих проба и резултата беше на лице.
Компресора за момента не се изключва както преди. През седмицата ще го закарам в сервиз да погледнат защо не тръгват перките на кондензера. Все си мисля,че трябва и те да се въртят на първа скорост при пуск на климатика и втора скорост когато първа не смогва. Благодаря на всички които се отзоваха.
Ще пиша след като разреша проблем. Може да е полезен и на други колеги :)
  • 0

#6 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 юни 2012 - 17:21

;)
  • 0
Публикувано изображение

#7 zlobich

zlobich

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес Вито 111 CDI

Публикувано 20 юни 2012 - 06:27

Мерчо е готов. Имаше няколко проблема.
1 Перките не тръгваха заради едно реле. Подменили са релето всичко се нормализирало.
2 Незатварящ вентил за климатизацията,от там компа се шашка и затова спира компресора.
Покрай една смяна на компресор ми излязоха толкова много неща които не съм и подозирал,че са проблем.
Вече като набича студеното направо ми падат зъбите :hailandkill
Благодаря на колегите които се отзоваха.
  • 0

#8 zlobich

zlobich

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес Вито 111 CDI

Публикувано 21 юни 2012 - 05:56

За съжаление сагата ми с климатика и перките продължава. :kill_myself Пръснах една шапка пари по уж проверени майстори а всички си оставиха ръцете. :evil За последно се стигна до извода,че пресустата който управля перките прави целите номера. Вече незнам на кого да вярвам :blink . В понеделник съм на диагностика в Балкан Стар. Надявам се там да подходят сериозно и с професионализъм към моя проблем,че иначе вече не знам къде да ида.
  • 0

#9 DON VITO_98

DON VITO_98

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Vito 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 октомври 2012 - 20:53

:flag
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни