Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

SL или космически кораб, а може би и двете


  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1,006 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)

User's Awards

4
5
2
2
Garage View Garage

Posted 07 June 2012 - 23:05

Здравейте,

мотах се миналата седмица из Щутгарт, и скочих до феншопа в музея. Там разбрах че има специална изложба по случай 60 години SL.
Естествено се качих. Ето малко снимки и нещото което ме изненада в една 129ка
Колата е била прототип в движение, тъй като по нея имаше всички отличителни знаци на такъв.
Ето и снимките, няма нужда да коментирам.
Мисля да драсна един мейл на старите колеги, може да споделят нещо интересно по въпроса.

Attached Thumbnails

  • DSCI3295.JPG Size: 108.15K, Downloads: 281DSCI3295.JPG
  • DSCI3294.JPG Size: 109.98K, Downloads: 353DSCI3294.JPG
  • DSCI3289.JPG Size: 94.25K, Downloads: 327DSCI3289.JPG
  • DSCI3293.JPG Size: 108.49K, Downloads: 254DSCI3293.JPG

  • 0

#2 Batev

Batev

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,535 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Vienna , Austria
  • Интереси:Футбол,Музика,Автомобили,Компютри и Други
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz ML270 CDI - W163 - 2005
    Mercedes-Benz E290 TD - W210 - 1997
Garage View Garage

Posted 07 June 2012 - 23:15

Looks Good :)
  • 0
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя
,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....

... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.

#3 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 08 June 2012 - 00:04

Защо е с 2 лоста? Иначе според мен е хубава пазарна ниша това с джойстика по средата, решава проблемите с левите и десните волани, като идеш в англия само сядаш на пасажерската седалка и си готов :D
  • 0
Follow your own star...

#4 Metatron

Metatron

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1,075 Posts:
  • Пол:Жена
  • Град:София

Posted 08 June 2012 - 17:46

Това без волана решава много проблеми....и за по-пупести да могат спокойно да сядат без да се надига волана, и място за разни други неща...
  • 0

#5 Metatron

Metatron

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1,075 Posts:
  • Пол:Жена
  • Град:София

Posted 08 June 2012 - 17:57

На мъжа ми ще му е екстра. Той не обича да го притиска волана на корема :rolleyes
  • 1

#6 архитекта

архитекта

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 155 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:АЙКИДО
  • Автомобил:
    CLK 320 (W209) 2002 г.

Posted 09 June 2012 - 08:34

Преди време от Мрецедес имаха една концептуална разработка на нещо като CL без волан, но беше с един централен джойстик. И ако това се реализира, представете си ако ви спре полоцай и сте двама на предните седалки, на кого ще трябва да поиска документите за проверка!!!
  • 1

#7 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1,682 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Posted 09 June 2012 - 08:48

Преди време от Мрецедес имаха една концептуална разработка на нещо като CL без волан, но беше с един централен джойстик. И ако това се реализира, представете си ако ви спре полоцай и сте двама на предните седалки, на кого ще трябва да поиска документите за проверка!!!


Ако има джойстик вместо волан, ще бъде технически възможно да сте двама на една предна седалка в движение. иф ю ноу уат ай мийн. :)
  • 1

#8 Raptor@

Raptor@

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 89 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:113511
Garage View Garage

Posted 20 June 2012 - 23:44

На мъжа ми ще му е екстра. Той не обича да го притиска волана на корема :rolleyes


И на жена ми ще и е екстра и Тя не обича да я притиска волана на корема :D
  • 0

#9 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 25 June 2012 - 13:32

Преди време от Мрецедес имаха една концептуална разработка на нещо като CL без волан, но беше с един централен джойстик. И ако това се реализира, представете си ако ви спре полоцай и сте двама на предните седалки, на кого ще трябва да поиска документите за проверка!!!


На трезвения естествено ;)
  • 0
Follow your own star...

#10 M23J

M23J

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 26 June 2012 - 18:20

И Saab имат модел с 2 джойстика така че явно сериозно се е обмисляло навремето отпадането на волана. Предполагам са 2, защото отпада и скоростния лост и педалите и единия е за наляво-надясно и а другия за ускорение да кажем.
  • 0
It is nice to be important, but it is more important to be nice.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users