SL или космически кораб, а може би и двете
Започната от Bat Andi, 07 юни 2012 - 23:05:15
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 юни 2012 - 23:05
Здравейте,
мотах се миналата седмица из Щутгарт, и скочих до феншопа в музея. Там разбрах че има специална изложба по случай 60 години SL.
Естествено се качих. Ето малко снимки и нещото което ме изненада в една 129ка
Колата е била прототип в движение, тъй като по нея имаше всички отличителни знаци на такъв.
Ето и снимките, няма нужда да коментирам.
Мисля да драсна един мейл на старите колеги, може да споделят нещо интересно по въпроса.
мотах се миналата седмица из Щутгарт, и скочих до феншопа в музея. Там разбрах че има специална изложба по случай 60 години SL.
Естествено се качих. Ето малко снимки и нещото което ме изненада в една 129ка
Колата е била прототип в движение, тъй като по нея имаше всички отличителни знаци на такъв.
Ето и снимките, няма нужда да коментирам.
Мисля да драсна един мейл на старите колеги, може да споделят нещо интересно по въпроса.
#2
Публикувано 07 юни 2012 - 23:15
Looks Good
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#3
Публикувано 08 юни 2012 - 00:04
Защо е с 2 лоста? Иначе според мен е хубава пазарна ниша това с джойстика по средата, решава проблемите с левите и десните волани, като идеш в англия само сядаш на пасажерската седалка и си готов
Follow your own star...
#4
Публикувано 08 юни 2012 - 17:46
Това без волана решава много проблеми....и за по-пупести да могат спокойно да сядат без да се надига волана, и място за разни други неща...
#5
Публикувано 08 юни 2012 - 17:57
На мъжа ми ще му е екстра. Той не обича да го притиска волана на корема
#6
Публикувано 09 юни 2012 - 08:34
Преди време от Мрецедес имаха една концептуална разработка на нещо като CL без волан, но беше с един централен джойстик. И ако това се реализира, представете си ако ви спре полоцай и сте двама на предните седалки, на кого ще трябва да поиска документите за проверка!!!
Посети моя сайт или станицата ми във Facebook
#7
Публикувано 09 юни 2012 - 08:48
Преди време от Мрецедес имаха една концептуална разработка на нещо като CL без волан, но беше с един централен джойстик. И ако това се реализира, представете си ако ви спре полоцай и сте двама на предните седалки, на кого ще трябва да поиска документите за проверка!!!
Ако има джойстик вместо волан, ще бъде технически възможно да сте двама на една предна седалка в движение. иф ю ноу уат ай мийн.
#9
Публикувано 25 юни 2012 - 13:32
Преди време от Мрецедес имаха една концептуална разработка на нещо като CL без волан, но беше с един централен джойстик. И ако това се реализира, представете си ако ви спре полоцай и сте двама на предните седалки, на кого ще трябва да поиска документите за проверка!!!
На трезвения естествено
Follow your own star...
#10
Публикувано 26 юни 2012 - 18:20
И Saab имат модел с 2 джойстика така че явно сериозно се е обмисляло навремето отпадането на волана. Предполагам са 2, защото отпада и скоростния лост и педалите и единия е за наляво-надясно и а другия за ускорение да кажем.
It is nice to be important, but it is more important to be nice.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни