Здравейте!
Карам Мерцедес Спринтер 208Д, нямам оборотомер. Проблема е , че когато карам с 45км/ч мога да включа на 3 скорост, след 65 на 4 и 85км/ч на 5 скорост. При достигане на тези скорости, не излиза черен пушек и колата рязко наема. Но когато съм на баир и съм с товар, на 2 ра не мога да дигна 45 км/ч и съотвено като превключа на 3та ми излиза черен пушек.
Нама ли начин да се намали границата на превключване сигурно на някоя клапа от помпата така ,че при 42км/ч вече да не ми пуши на 3та предавка?
спринтер 208Д
Започната от Boyanov, 07 юни 2012 - 22:07:03
4 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 юни 2012 - 22:07
#2
Публикувано 08 юни 2012 - 17:55
Сигурно е автоматик.
Коя година е?
по-старите могат да ригулираш турбината на скоростите от щангата над двигателя.
а новите ако имаш път към София мога да те пратя при човек.
Коя година е?
по-старите могат да ригулираш турбината на скоростите от щангата над двигателя.
а новите ако имаш път към София мога да те пратя при човек.
#3
Публикувано 08 юни 2012 - 19:58
Модела е 1997г. нормален дизел 2,3Д, 80к.с..Например като се изкачвам от В.Търново към Шереметя както си карам на трета ако падне под 45км/ч почва да пуши, смъквам на втора ,но не винаги мога да дигна до 45 км/ч за да не ми пуши на трета ,когато съм натоварен. Ще пробвам да слагам добавка на нафтата.
#4
Публикувано 09 юни 2012 - 11:43
нали знаеш че по принцип пуши черно когато нафта много -въздух малко----въздушен филтър;кьопава нафта-добавка на LIQUI MOLY за прочистване а не за вдигане на октановото число и смени филтъра за нафтата преди да сипеш добавката
Я ми кажи има ли инерция? Ако няма то търси проблема там.
Я ми кажи има ли инерция? Ако няма то търси проблема там.
Този пост е редактиран от OVEN: 09 юни 2012 - 11:45
#5
Публикувано 18 юли 2015 - 17:05
Здравейте, темата е стара. Но проблемът се разреши. Запуших входа на EGR клапана. Сега няма пушеци и и черен дим, колата си върна мощността.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни