
Проблем с механизъма на чистачката
Започната от mironov_s, 31 май 2012 - 21:14:37
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 31 май 2012 - 21:14
Здравейте колеги,днес както си се движеше чистачката изведнъж се промени начина по който отива на горе.Попринцип прави 2 гърбици а сега само една.Имам чувството че механизъма е прескочил някой зъб.Искам да попитам става ли механизъма от 190ка или трябва да търся само от 124ка.
Колата е W124 200E 1991.
Благодаря Ви.
Колата е W124 200E 1991.
Благодаря Ви.
#2
Публикувано 31 май 2012 - 21:45
По-вероятно е да стане от 202-ка механизъм,но мисля,че има разлика с този на 124-ката.
#3
Публикувано 01 юни 2012 - 00:08
Благодаря за бързия отговор колега.Да знаете г/д каква сума върви механизъма?
#4
Публикувано 01 юни 2012 - 11:22
Колега, не ти трябват други чистачки! Отвори основата на твоята и си подмени пластмасовата зъбчатка.
Успех!
Успех!

Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#5
Публикувано 02 юни 2012 - 21:13
Колеги, днес махнах чистачката и исках да я разглобя, но не успях.Знам че трябва предния черен пластмасов капак да се махне, но не успях да го махна.Когато махнах механизъма видях, че този капак е захванат отзад с винтче което бързо развих но при опит за махане капака само леко се отлепя, но сякаш още нещо го държи.Махал съм капака за смазване на 94та година 124ка и нито има винт нито нищо само на щипки.Моята е друг модел и нямам представа как се разглобява. Моля помогнете.
#6
Публикувано 04 юни 2012 - 11:15
И аз правих същата операция, но без успех само смазах рамената от моторчето до чистачката. Аз също исках да отворя капака, само дето при мен отдолу бяха две винтчетата и пак леко се отлепя но има още нещо което я държи, ако някой знае какво е нека сподели
#7
Публикувано 04 юни 2012 - 12:17
Колеги сега отворих механизъма и е доста лесно, но трябва да знае човек.Гребена е станал на нищо и искам да попитам продава ли се само той или трябва да търся от 2ра ръка някъде? Колкото до разглобяването тези дни ще направя снимков матерял с подробно обяснение как става.
#8
Публикувано 04 юни 2012 - 12:41

Този пост е редактиран от dzuvko: 04 юни 2012 - 12:42
#9
Публикувано 06 юни 2012 - 21:50
и аз съм търсел само гребен--няма откъде. Лошото е че е пластмасов и като се напълни с кал-блокират колелата и механизма се чупи. Трябва да се чисти веднъж на 10-20години. 
Имам един излишен механизъм. Който бих продал.
Все пак виж дали ще намериш само гребен отнякъде. Ако не намериш-пиши ми ЛС

Имам един излишен механизъм. Който бих продал.
Все пак виж дали ще намериш само гребен отнякъде. Ако не намериш-пиши ми ЛС
#10
Публикувано 07 юни 2012 - 14:51
Колега mironov_s докато дойде време за снимките дай някакви насоки как се сваля капака или колегата Lorinser като по-вещ в автомобилостроенето да сподели къде още е закачен черния капак освен двете винтчета отдолу. ???Какъв е Чалъма???
Този пост е редактиран от dzuvko: 07 юни 2012 - 14:51
#11
Публикувано 07 юни 2012 - 22:49
не ти трябва да сваляш капака! Можеш да го свалиш, като преди това свалиш целия механизъм от долната пснова.
Така, първо обърни целия механизъм. Отдолу има една голяма гайка, развиваш я. После с чук избиваш вала и чистачката ти е в ръцете и вече можеш да развиеш 3тия болт на капака. Но ппод този капак няма да откриеш проблем.
Проблема е в механизма отдолу със зъбният пластмасов сектор.
Така, първо обърни целия механизъм. Отдолу има една голяма гайка, развиваш я. После с чук избиваш вала и чистачката ти е в ръцете и вече можеш да развиеш 3тия болт на капака. Но ппод този капак няма да откриеш проблем.
Проблема е в механизма отдолу със зъбният пластмасов сектор.
#12
Публикувано 08 юни 2012 - 13:38
При различните модели бенцове една и съща ли е чистачката или е различна. При мен на clk-то издава лек шум, но само при проливни дъждове, който бяха преди 2 седмици. Ще трябва да я разглобя и смажа, но не знам как се сваля черния капак.
#13
Публикувано 08 юни 2012 - 16:41
Еми склонен съм да мисля че Lorinser е прав, че черния капак не ни играе голяма роля, защото там са само оптегачите за подскачането на чистачката, обърни внимация на останалия механизъм. Това са лостчетата които я движат, но си нямам и на представа дали са еднакви чистачките
Този пост е редактиран от dzuvko: 08 юни 2012 - 16:42
#14
Публикувано 08 юни 2012 - 21:10
Чакам един колега да ми изпрати снимки на зъбчатката и ако е същата я взимам и веднага монтирам със снимки.Иначе Lorinser точно описа как се стига до зъбчатката.
#15
Публикувано 08 юни 2012 - 22:59
лостовия механизъм с шарнирчетата отдолу също не се скапват. само зъбния сектор прави мизерии като се напълни с кал
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни