
ремък свири
Започната от anitoo86, 27 май 2012 - 13:34:25
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 май 2012 - 13:34
Здравейте колеги,имам А класа 98 год,бензин.Зимата ми свиреше ремъка но само като отвориш капака се чуваше,казаха ми че мога и така да си карам,нямало проблем,но наскоро започна доста силно да вие като запаля и след 2-3 км спира,може би от скапаното време се е усили свиренето.Чудя се дали да ходя да го сменям или да си карам така...
#2
Публикувано 27 май 2012 - 14:30
Изчакай да минат дъждовете, но не е лошо да го погледнат в сервиз...... поне ще кажат дали можеш да си караш така.
След дъждовете ще спре да свири.
Имаш ли кора под двигателя?
Ако нямаш, веднага да си купиш. Така ще спасиш хидравличнатра си помпа и вместо за нова помпа, ще ти останат повечко за в мола.
90 % от А клас без кора под мотора, правят помпи след дъждовете!
Добре дошла!
След дъждовете ще спре да свири.
Имаш ли кора под двигателя?
Ако нямаш, веднага да си купиш. Така ще спасиш хидравличнатра си помпа и вместо за нова помпа, ще ти останат повечко за в мола.
90 % от А клас без кора под мотора, правят помпи след дъждовете!

Добре дошла!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#4
Публикувано 27 май 2012 - 15:31
Благодаря ти за отговора,утре отивам до сервиза,а за кората мисля че нямам
,трябва да си купя...
Не че ще трябва да си купиш, по скоро не трябва да караш в това време докато не си купиш

Рискуваш сложен и скъп ремонт на електро-хидравличната помпа, често срещан дефект при А класата.
#5
Публикувано 05 февруари 2013 - 12:32
Здравейте,отново започвам тази тема,миналата зима беше започнал да ми свири ремъка,сменихме го,също така колата е цялата от долу с кори,не е от това че влиза вода,та през студените дни свиреше и след дъждовете,после спря и наскоро пак започна,и то доста силно,незнам пак ли да го сменям или е от нещо друго,някой има ли идея.Мездо другото става въпрос за А-класа '98 г бензин
#6
Публикувано 05 февруари 2013 - 19:00
Да речем,като идея се започва от шайбата на генератора.
Този пост е редактиран от dilqnski: 05 февруари 2013 - 19:00
Никога не оставям магарето си в калта.
#7
Публикувано 09 септември 2013 - 18:21
Трябва да се проверят шайбата,ролките и лагерите на динамото и компресора на климатика.
Тъй като смяната им е сложна се сменя всичко изброено +ремъка.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни