Явно това не е твоя сервиз.
Заден диф: най-лесен, отвива се долната пробка, източва се старо масло и от горната се налива новото, мисля около литър бе маслото в нея.
Раздатка: не са чак толкова много работи за демонтаж. Всеки майстор има висок крик, подпират се скоростите и се сваля тампона им, след това внимателно с крика се свалят няколко сантиметра надолу и имаш достъп и да го източиш и да го налееш новото масло. Тук мисля бяха около 600-650мл. масло.
Преден диф: сваля се предна пасажерска гума, вярно е че има само една "пробка", от там се изсмуква старото масло и се налива новото масло. ТУк не помня мисля около 900мл бе маслото.
Правел съм го на моята W211 4 матик, не е ядрената физика дето го описват в сервизите, просто е по-удобно с подемник и висок крик, но и на улицата пред вас става ако имаш желание, аз го направих на подемник и вибрациите при остър завой изчезнаха още докато вадя колата от сервиза.
Относно инструментите мисля че пробките бяха всички със шестограм и не се ползва никакъв специфичен инструмен освен написаните по-горе.
Този пост е редактиран от Bewolf: 17 юли 2018 - 07:55