13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 май 2012 - 22:56
Здравейте. Тресе ми волана при скорост 90-110км/ч. Когато пътя е леко неравен и колата подрусва,се усеща по-силно.Дали е нещо свързано с тампон на амотисьора,секторна кутия или нещо друго? Колата е с балансирани гуми и джанти,нямат кривини,нямат балони.Някой имал ли е такъв проблем?
Мерцедеса е 124купе 2.0 16v
Мерцедеса е 124купе 2.0 16v
#2
Публикувано 22 май 2012 - 09:30
Провери си напречния амортисьор ,който е на курмилната щанга ,възможно е да е от него ако е свършил ,цената му беше около 65лв ,а за смяна 10-15лв. Имаш ли луфт във волана?
NO PAIN - NO GAIN!
#3
Публикувано 22 май 2012 - 09:40
....или задните тампони на предните носачи.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#4
Публикувано 22 май 2012 - 10:24
Преди малко бях в Маргел да ми направят една втулка само за задна дясня джанта.
Та при мен при скорост над 100-110км се усещаха яки вибрации, но по-скоро на цялата кола отколкото само във волана.
Централния отвор на джантата беше 67.5мм а трябва да е 66.6 и стругаря там ми направи втулка по малка от милиметър.
Така че си провери и централните отвори на джантите ако не откриеш никъде другаде проблема.
Това в случай, че за първи път слагаш джантите и не ги познаваш.
Та при мен при скорост над 100-110км се усещаха яки вибрации, но по-скоро на цялата кола отколкото само във волана.
Централния отвор на джантата беше 67.5мм а трябва да е 66.6 и стругаря там ми направи втулка по малка от милиметър.
Така че си провери и централните отвори на джантите ако не откриеш никъде другаде проблема.
Това в случай, че за първи път слагаш джантите и не ги познаваш.
Този пост е редактиран от rado32: 22 май 2012 - 13:30
#5
Публикувано 22 май 2012 - 13:34
Ради отвора трябва да ти е 66.5..........
1мм в диаметър не е малко разлика......
1мм в диаметър не е малко разлика......
By Batev
#6
Публикувано 22 май 2012 - 13:38
Мерси за корекцията.Ради отвора трябва да ти е 66.5..........
1мм в диаметър не е малко разлика......
Да знам, че не е малко и затова ходих да ми направят втулка, защото преди това тресеше при по-висока скорост.
Странното беше, че някой преди мене е стъргал само една от четирите джанти на 67.5.
Иначе тресенето го усетих чак оня ден като пътувах по хубавите пътища към югозападна България.
#7
Публикувано 22 май 2012 - 14:31
Мисля ,че няма луфт колега.При запалена кола няма никакъв,а при изгаснала има около 2-3см .Интересното е че като е изгасена колата и мърдам волана се чува леко потропване някаде отпред.Провери си напречния амортисьор ,който е на курмилната щанга ,възможно е да е от него ако е свършил ,цената му беше около 65лв ,а за смяна 10-15лв. Имаш ли луфт във волана?
#8
Публикувано 22 май 2012 - 14:33
А за джантите не ми се вярва да е от тях ,защото и с оригиналните проблема е същия...
#9
Публикувано 23 май 2012 - 19:05
За да не права нова тема ще питам тук. Аз също изпитвам вибрации. Колата с балансирани джанти и гуми без балони. Имам луфт във волана при изгасен и при запален мотор, който е повече като колата е на едно място. Също така волана седи леко на една страна, за да карам направо. Бях на реглаж на преден и заден мост, но това само намали малко проблема. Носачите и всички тампони по тях са нови заедно с тампоните на стабилизиращата щанга. Реглажа е правен след новите носачи. Чувам потропване в предницата като на едно място въртя волана. Някой може ли да обясни повече за този напречен амортисьор Благодаря предварително !
Този пост е редактиран от saitov: 23 май 2012 - 19:07
#10
Публикувано 23 май 2012 - 21:09
Кормилни щанги, накрайници, хебел, кутия, как са? Ако незнаеш......
Трябва оглед от вещ в областта.
Трябва оглед от вещ в областта.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#11
Публикувано 23 май 2012 - 23:48
Ами уж ги прегледаха и ме убедиха, че няма луфт и че няма нищо за смяна.
#12
Публикувано 24 май 2012 - 08:49
Ами уж ги прегледаха и ме убедиха, че няма луфт и че няма нищо за смяна.
Видно е че грешно са те убедили.
Имам луфт във волана
Тези който съм ти изброил по-горе трябва да се прегледат.....причината е някъде там.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#13
Публикувано 24 май 2012 - 13:10
Във волана е нормално да имаш малък луфт ако е навъртян в някоя от посоките, особено ако си със секторна кутия. Ако обаче гумите сочат напред не трябва да има луфт. Това е най-елементарното, което сам можеш да видиш. За останалото бай Васил ти е казал много точно. Просто посети ДОВЕРЕН сервиз!
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#14
Публикувано 08 август 2012 - 21:43
Сервиз в София, който се е доказал че прави това нещо добре? Някакви контакти?
Also tagged with one or more of these keywords: волан, вибраций, тресе
Модели →
C-класа →
Общи теми за C-класа →
Смяна на волана на W204youtube Започната от dimitar stoichev, 01 юли 2018 youtube, волан, смяна на волана |
|
|||
Модели →
A-класа / CLA-класа →
Проблеми и ремонти →
Мерцедес W168 / А170 ЦДИПроблем хидравлика Започната от Naydenow, 09 мар 2017 хидравлика, проблем, волан и още 6 |
|
|||
Модели →
CLK-класа →
Проблеми и ремонти →
Въпрос за кормилен прътW208 Започната от nbajani, 17 май 2016 w208, волан, clk и още 3 |
|
|||
Модели →
A-класа / CLA-класа →
Проблеми и ремонти →
A160 Няма мощност и тресеЗапочната от MGurmanova, 22 фев 2013 мощност, тресе, проблем, вибрация |
|
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни