Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Вибрации във волана

волан вибраций тресе

  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1 rear_wheew

rear_wheew

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    200ce16 ex
    Audi ех

Posted 21 May 2012 - 22:56

Здравейте. Тресе ми волана при скорост 90-110км/ч. Когато пътя е леко неравен и колата подрусва,се усеща по-силно.Дали е нещо свързано с тампон на амотисьора,секторна кутия или нещо друго? Колата е с балансирани гуми и джанти,нямат кривини,нямат балони.Някой имал ли е такъв проблем?
Мерцедеса е 124купе 2.0 16v
  • 0

#2 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,695 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 22 May 2012 - 09:30

Провери си напречния амортисьор ,който е на курмилната щанга ,възможно е да е от него ако е свършил ,цената му беше около 65лв ,а за смяна 10-15лв. Имаш ли луфт във волана?
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#3 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 22 May 2012 - 09:40

....или задните тампони на предните носачи. ;)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#4 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,197 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
Garage View Garage

Posted 22 May 2012 - 10:24

Преди малко бях в Маргел да ми направят една втулка само за задна дясня джанта.
Та при мен при скорост над 100-110км се усещаха яки вибрации, но по-скоро на цялата кола отколкото само във волана.
Централния отвор на джантата беше 67.5мм а трябва да е 66.6 и стругаря там ми направи втулка по малка от милиметър.
Така че си провери и централните отвори на джантите ако не откриеш никъде другаде проблема.
Това в случай, че за първи път слагаш джантите и не ги познаваш.

Edited by rado32, 22 May 2012 - 13:30 .

  • 0
Публикувано изображение

#5 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3,671 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
Garage View Garage

Posted 22 May 2012 - 13:34

Ради отвора трябва да ти е 66.5..........

1мм в диаметър не е малко разлика......
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#6 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,197 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
Garage View Garage

Posted 22 May 2012 - 13:38

Ради отвора трябва да ти е 66.5..........

1мм в диаметър не е малко разлика......

Мерси за корекцията.
Да знам, че не е малко и затова ходих да ми направят втулка, защото преди това тресеше при по-висока скорост.
Странното беше, че някой преди мене е стъргал само една от четирите джанти на 67.5.
Иначе тресенето го усетих чак оня ден като пътувах по хубавите пътища към югозападна България. :) ;)
  • 0
Публикувано изображение

#7 rear_wheew

rear_wheew

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    200ce16 ex
    Audi ех

Posted 22 May 2012 - 14:31

Провери си напречния амортисьор ,който е на курмилната щанга ,възможно е да е от него ако е свършил ,цената му беше около 65лв ,а за смяна 10-15лв. Имаш ли луфт във волана?

Мисля ,че няма луфт колега.При запалена кола няма никакъв,а при изгаснала има около 2-3см .Интересното е че като е изгасена колата и мърдам волана се чува леко потропване някаде отпред.
  • 0

#8 rear_wheew

rear_wheew

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    200ce16 ex
    Audi ех

Posted 22 May 2012 - 14:33

А за джантите не ми се вярва да е от тях ,защото и с оригиналните проблема е същия... :wacko
  • 0

#9 saitov

saitov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 125 Posts:
Garage View Garage

Posted 23 May 2012 - 19:05

За да не права нова тема ще питам тук. Аз също изпитвам вибрации. Колата с балансирани джанти и гуми без балони. Имам луфт във волана при изгасен и при запален мотор, който е повече като колата е на едно място. Също така волана седи леко на една страна, за да карам направо. Бях на реглаж на преден и заден мост, но това само намали малко проблема. Носачите и всички тампони по тях са нови заедно с тампоните на стабилизиращата щанга. Реглажа е правен след новите носачи. Чувам потропване в предницата като на едно място въртя волана. Някой може ли да обясни повече за този напречен амортисьор Благодаря предварително :) ! :yeah

Edited by saitov, 23 May 2012 - 19:07 .

  • 0

#10 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 23 May 2012 - 21:09

Кормилни щанги, накрайници, хебел, кутия, как са? Ако незнаеш......

Трябва оглед от вещ в областта. ;)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#11 saitov

saitov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 125 Posts:
Garage View Garage

Posted 23 May 2012 - 23:48

Ами уж ги прегледаха и ме убедиха, че няма луфт и че няма нищо за смяна.
  • 0

#12 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 24 May 2012 - 08:49

Ами уж ги прегледаха и ме убедиха, че няма луфт и че няма нищо за смяна.


Видно е че грешно са те убедили.

Имам луфт във волана


Тези който съм ти изброил по-горе трябва да се прегледат.....причината е някъде там. ;)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#13 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Posted 24 May 2012 - 13:10

Във волана е нормално да имаш малък луфт ако е навъртян в някоя от посоките, особено ако си със секторна кутия. Ако обаче гумите сочат напред не трябва да има луфт. Това е най-елементарното, което сам можеш да видиш. За останалото бай Васил ти е казал много точно. Просто посети ДОВЕРЕН сервиз!
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#14 saitov

saitov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 125 Posts:
Garage View Garage

Posted 08 August 2012 - 21:43

Сервиз в София, който се е доказал че прави това нещо добре? Някакви контакти?
  • 0





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users