Свързване на REMOTE на допълнителен усилвател към Audio 20
Започната от VIPER, 21 май 2012 - 17:22:17
W203 Audio 20 усилвател
13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 май 2012 - 17:22
Здравейте,
имам монтиран усилвател от доста време, но remote-a (иска +12V за да включи усилвателят) е свързан към запалката. Следователно работи само, когато ключа е на позиция 1 или 2. Оригинално Audio 20 headunit-a може да работи и когато колата не е на контакт. Просто се натиска ON и тръгва за 30 минути.
Къде мога да свържа въпросният римоут, за да работи усилвателят само когато и CDто?
След като изчетох каквото намерих по въпроса в интернет реших днес да го пробвам на един от пиновете на Audio 20 под номер 13 и наименование според няколко чужди форума "power antenna". След пробно свързване се получи търсеният от мен ефект. Единствено в момента ме интересува дали е удачно да се върже там и дали ще пречи на работата на каквото и да било?
имам монтиран усилвател от доста време, но remote-a (иска +12V за да включи усилвателят) е свързан към запалката. Следователно работи само, когато ключа е на позиция 1 или 2. Оригинално Audio 20 headunit-a може да работи и когато колата не е на контакт. Просто се натиска ON и тръгва за 30 минути.
Къде мога да свържа въпросният римоут, за да работи усилвателят само когато и CDто?
След като изчетох каквото намерих по въпроса в интернет реших днес да го пробвам на един от пиновете на Audio 20 под номер 13 и наименование според няколко чужди форума "power antenna". След пробно свързване се получи търсеният от мен ефект. Единствено в момента ме интересува дали е удачно да се върже там и дали ще пречи на работата на каквото и да било?
#2
Публикувано 21 май 2012 - 20:32
Колега, по това което чета, правилно си го свързал. REMOTE се свързва към антената (към захранващия кабел на антената). Това означава, че като пуснеш СДто, то подава контакт на усилватела и вътре са свързани с едни малки кондензаторчета, които дават контакт и тогава прави връзка, за да тръгне главното захранване, което предполагам си го взел директно от акумолатора на колата и си го вързал на плюса на усилватела.
#3
Публикувано 21 май 2012 - 20:39
Точно!
И сега един интересен факт - за да стане това в аудио сервиз ми искат 35-50лв за някакво реле, което да върши тази функция.
И сега един интересен факт - за да стане това в аудио сервиз ми искат 35-50лв за някакво реле, което да върши тази функция.
#4
Публикувано 21 май 2012 - 21:04
Нищо няма да пипаш, правилно си го вързал.
#5
Публикувано 21 май 2012 - 21:14
Точно!
И сега един интересен факт - за да стане това в аудио сервиз ми искат 35-50лв за някакво реле, което да върши тази функция.
Прати им много поздрави
#6
Публикувано 21 май 2012 - 21:27
Апропо, да поставя в тая връзка едно допълнително питане - как да работи усилвателя, когато хем свири радиото, хем работи колата.
Понеже веднъж така слушахме музика час-два, и после не можах да запаля.
Понеже веднъж така слушахме музика час-два, и после не можах да запаля.
#7
Публикувано 21 май 2012 - 21:33
Ако е запалена, алтернатора трябва да смогва.
Ако не е, какво се учудваш? 100ина Watt консумация...
Ако не е, какво се учудваш? 100ина Watt консумация...
#8
Публикувано 21 май 2012 - 21:37
Май ще трябва реле, слабичко, като грледам дебелината на жицата за управление.
#9
Публикувано 21 май 2012 - 21:44
Да реагира като заводската системаАпропо, да поставя в тая връзка едно допълнително питане - как да работи усилвателя, когато хем свири радиото, хем работи колата.
Понеже веднъж така слушахме музика час-два, и после не можах да запаля.
Относно жицата - до колкото знам ремоута иска волтаж, за да включи усилвателя. Тока който тече по него е в милиампери. Съмнявам се да претоварва източника на сигнал.
#10
Публикувано 21 май 2012 - 22:42
Да реагира като заводската система
Относно жицата - до колкото знам ремоута иска волтаж, за да включи усилвателя. Тока който тече по него е в милиампери. Съмнявам се да претоварва източника на сигнал.
Колеги, по отношение на жиците сте малко в грешка. За REMOTEа не трябва да е сериозна жицата, даже въобще може и най-тънката (слабата да е) пак ще свърши работа. Но за главния захранващ си трябва сериозен дебел и доста добре изолиран кабел.
#11
Публикувано 21 май 2012 - 23:15
Именно.
ремоута нищо почти не консумира.
ремоута нищо почти не консумира.
#12
Публикувано 22 май 2012 - 05:15
Е и аз това казвам. Голямо сечение се иска, ако тече голям ток.Колеги, по отношение на жиците сте малко в грешка. За REMOTEа не трябва да е сериозна жицата, даже въобще може и най-тънката (слабата да е) пак ще свърши работа. Но за главния захранващ си трябва сериозен дебел и доста добре изолиран кабел.
#13
Публикувано 24 май 2012 - 19:32
Днес го свързах окончателно - работи прекрасно.
#14
Публикувано 25 май 2012 - 09:59
Also tagged with one or more of these keywords: W203, Audio 20, усилвател
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W203 →
Не работещ климатикПроблем с клапата на входа след въздушния филтър за климатроника Започната от bluelight, 17 мар 2024 w203 |
|
|||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W203 →
Проблем с автоматична кутия 722.6, ПОМОЩ!!!Проблем с 722.6, ПОМОЩ!!! Започната от didkoffs, 28 мар 2021 W203, c270 cdi, автоматична кутия и още 2 |
|
|||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W203 →
Неясен проблем с автоматична скоростна кутияЗапочната от ValentinTr, 14 юли 2020 w203 |
|
|||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W203 →
W203 facelift свети SRS на таблотоЗапочната от papalin4o, 03 окт 2019 srs, w203, проблем |
|
|||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W203 →
Алтернатор - проблеми, профилактикаКакви са нормалните стойности на заряд и нормално поведение на алтернатора? Започната от Mitakat, 23 авг 2019 w203, алтернатор, динамо и още 2 |
|
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни