Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 3 гласа

Любопитни статии


  • Please log in to reply
519 мнения по тази тема

#481 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 10 април 2017 - 22:37

Интересно дали Балкан Стар още предлагат Мерцедеси,както и части за тях

 

И на мен ми е интересно, най вече за авто частите. Още си спомням едно време г-н Новков (представителя на БС в УС на МБКБ) ме заведе в едно огромно хале пълно с всякакви части, каза че имали още халета. Думите му бяха : най голямото богатство на Балкан Стар са резервните части, не са нито сградите, нито хората, нито колите. Което не пречеше за 80% от нещата които съм купувал да съм чакал доставка. 


  • 0

#482 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 април 2017 - 09:04

Вилнер с ексклузивен Mercedes-Benz CLA

 

http://www.carscoops...usivity-to.html


  • 1

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#483 Marukian

Marukian

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 609 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W126 - 260SE 1989
    S210 - E320T 4MATIC 2001
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 май 2017 - 17:21

С риск вече да е качвана тази информация, Hammer T-modell

https://dizzyriders....s-381-k-s-napra


  • 0

#484 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 май 2017 - 13:10

Притежавам най-изгодния автомобил на света Олдтаймер, градска играчка, автомобил за удоволствие: по-евтино от шофирането на този Fiat 126 от 1978 година е само карането на велосипед. Сътрудникът на AUTO BILD Роланд Контни се движи с него във всекидневието

 

 
Fiat_Bambino_RTI06-678x381.jpg
 
Fiat_Bambino_RTI12-350x262.jpgС тази малка помпичка се пръска течността за почистване на предното стъкло

ЛЕЛЕ! Цената на лимоненожълтия Fiat, който си харесах миналото лято, бе 2000 лева. В движение, с TÜV и цял кашон резервни части на задната седалка. Екземплярите в сходно (добро) състояние от 80-те струват доста по-малко. Но са разположени близо до полската граница и нямат германски документи. Затова с удоволствие плащам надценката. И ето: собственик съм на най-изгодния автомобил на света! Дадох тази титла на Fiat 126. Да, факт, Ford Escort от 1996 година също може да се купи за 300 лева. Но ако се замислите и за съпътстващите разходи, едва ли има по-изгодна възможност да карате неподражаем, практичен и „исторически“ автомобил.

А цените на резервните части са още по-ниски. Счупихте стопа при паркиране на заден ход? Няколко лева. Подобни са сумите и за сходни ремонти. И обърнете внимание: говорим за нови резервни части! И примерите продължават: нова гума струва 60 лева! Дори и работещите употребявани двигатели струват 200-300 лева.
Тази необичайна ситуация се дължи на няколко фактора.

Fiat_Bambino_RTI27-350x262.jpgДвуцилиндровият мотор с въздушно охлаждане не може да изпълни моторния отсек: 24 к.с. са достатъчни за скорост 105 км/ч

Първо, произведени са около 4,6 милиона екземпляра – в Италия и Полша.

И второ – това се случи не толкова отдавна. Производството в Полша продължи до 2000 година.

И трето – цените на резервните части, произведени в Полша, са много ниски.

И четвърто – техническият предшественик е изключително популярният Fiat 500, много от частите под ламарините са идентични.

Пета (и най-тъжна) точка: почти никой не обича този автомобил, особено когато е бил произведен в Полша. Което е непонятно. Как може да имате нещо против кола с диаметър на завой 8 метра? Или срещу евтината, здрава машина, която не се нуждае нито от диагностичен компютър, нито от специална техника? Срещу широчина от 1,38 метра, благодарение на което се чувствате комфортно и в най-тесните улици? Срещу радостните погледи на децата, когато автомобилът преминава покрай тях? В тези случаи произходът му няма никакво значение!

Fiat_Bambino_RTI16-350x263.jpgЗадната седалка е само за акробати. Там винаги е багажът ми

Окей, водачът трудно може да намери удобна позиция на седене. И оглушава при скорост над 70 км/ч. Барабанните спирачки изискват силни прасци. И всъщност няма истински багажник. А когато двигателят работи, всичко вибрира.

Поради това 126 не е абсолютна препоръка. Но ми напомня колко проста може да бъде автомобилната мобилност. И колко достъпна. Този автомобил ме успокоява – и ме прави щастлив.
 

Технически данни:

• Двигател 2 цилиндъра, редови, отзад надлъжно

• Работен обем 652 куб. см

• Мощност 18 кВт (24 к.с.) при 4700 об./мин

• Максимална скорост 105 км/ч

• Задно задвижване/4-степенна скоростна кутия

• Резервоар 21 л

• Д/Ш/В 3115/1380/1335 мм

• Вместимост на багажника около 100 литра

• Размер на гумите 135/80 R 12 68Q

• Собствено тегло 600 кг

• Разход 5 до 8 литра А95Н/100 км

• Цена като нов в Германия (1978 г.) 6435 марки

• Цена в момента 2000 лева


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#485 hipopotyk

hipopotyk

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 847 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    2012 C350 CDI 3.0
    2010 C63AMG 6.3V8
    2008 VW Touareg 6.0 W12
    2007 ML63 AMG 6.2 V8
    2003 Z4 Roadster 3.0si
    2000 Ford Mustang 5.4

Публикувано 07 май 2017 - 22:24

Най - големият дизелов двигател в света - 109,000 конски сили
https://www.thevinta...16/01/08/45014/

Този пост е редактиран от hipopotyk: 07 май 2017 - 22:24

  • 0
Once a year, go someplace you’ve never been before!

#486 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 май 2017 - 10:07

Латвиец от Израел се опитва да продаде Сузуки Витара от 1996 г. по особено атрактивен начин.

http://www.boredpand...ene-romanovsky/


  • 1

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#487 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 май 2017 - 10:53

Ето това се нарича маркетинг :D


  • 0

#488 boiko

boiko

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 67 Мнения:

Публикувано 19 май 2017 - 09:47

Гигантска вендинг машина за... коли

 

Сингапур е страна, известна с високия си стандарта на живот и богатство. Но пък и с ограничени централни площи недвижими имоти. Ето защо автомобилният дилър Autobahn Motors откри уникален шоурум - 15-етажен, който изглежда точно като огромна сбъдната мечта.
 

3.jpg

 

Той събира 60 супер скъпи и луксозни автомобила - сред които Ferrari, Bentley и Porsche, които могат да бъдат купени на място. Ето защо мнозина го определят като истинска вендинг машина, но за .. коли, пише Techcrunch.

 

4.jpg

 

За разлика от обичайния процес по продажба на коли, тук посетителите могат да направят поръчка и плащане през таблет и персонализирано мобилно приложение. Колата им бива доставена буквално за минути след плащането.
 

 


  • 0

#489 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 май 2017 - 17:33

Mercedes, който изпревари времето с близо 30 години
Концептът F100 е подчинен най-вече на безопасността

Гласовото управление, ксенонови фарове и радар, който изчислява разстоянието до движещия се отпред автомобил. Тези технологии вече ги има в най-новите автомобили. Те обаче са поставени на концептуалния модел Mercedes F100, който се появява още преди близо 30 години. И който притежава още редица други достойнства.

1494391449-03-1.jpg

Иновационният автомобил дебютира не в Европа, а на автосалона в Детройт през 1991 г. Прототипът впечатлява посетителите, тъй като в него концернът Daimler-Chrysler показва най-новите си разработки в сферата на безопасността, при това без изобщо да се жертва комфорта.

Автомобилът е съвместна разработка на MBB (Messerschmitt-Bölkow-Blohm), AEG-Telefunken и Dornier – тези три комании по това време са собственост на Daimler. В направата му участват и инженерите на Mercedes-Benz. Всеки сантиметър от колата е нестандартен и прогресивен.

1494391449-03-2.jpg

Например – мястото на водача е в средата на салона, а не отляво или отдясно. Това не е направено за удобство, а по простата причина, че там се намира най-безопасното място в кокпита. Освен това статистиката сочи, че 2/3 от колите се използват само от един човек и затова е необходимо да се осигури неговата сигурност.

Пред водача е разположен електронен екран, на който освен показанията на скоростомера и оботомера излизат и други означение. Сред тях са ограничението на скоростта на текущия участък от пътя, а също така и информация за местоположението на автомобила. Излиза и информация за загуба на налягане в някоя от гумите или за друг проблем.

1494391449-03-3.jpg

В автомобила могат да се наставят до 5 души, като зад водача има 2 реда седалки с по 2 места. Специално за F100 е разработен механизъм за вратите, като те се отварят под определен ъгъл и не могат да одраскат паркирано наблизо друго превозно средство.

Електрическата енергия за отваряне на вратите идва от слънцето – на покрива на концептуалния модел са монтирани слънчени батерии. Те покриват площ от 2 квадратни места, като могат да генерират до 100 вата енергия, която да захранва електрическите системи на автомобилите. Самата енергия не отива напразно – например, ако F100 седи дълго на слънце, в салона се включва вентилатор, който охлажда. Тази технология се появява по-късно при Mercedes-Benz E-Class.

1494391449-03-6.jpg

Още една новост, която дебютира на сериен автомобил на марката през 1998 г. (ако трябва да бъдем точни – на S-Class), е „умният” ключ. Благодарение на него не е нужно да се настройват седалките и огледалата, тъй като след излизане от колата всичко се запаметява на ключ-карта. Преди да стигне до S-Class, тази технология е усъвършенствана при друг концептуален модел - F200 Imagination. Що се касае до F100, той получава още ксенонови фарове, адаптивен круиз-контрол, гласово управление, датчици за дъжд, камера за заден ход. И всичко това става през 1991 г.

Техническата част не е особено впечатляваща – моделът се задвижва от 2,6-литров двигател с 6 цилиндъра, развиващ 194 к.с. С помощта на 3-степенен автомат тягата се прехвърля на предната ос. От Mercedes не разкриват динамичните характеристики на модела, тъй като те не са особено важни в случая.

1494391449-03-5.jpg

Сега този F100 се намира в музея на компанията в Щутарт и всеки посетител може да види този впечатляващ Mercedes-Benz, който изпреварва своето време с близо 30 години.

Снимки: Mercedes-Benz

http://automedia.inv...lizo-30-godini/

 


Турбото : не само въздух под налягане

 

https://fakti.bg/avt...h-pod-naliagane


  • 2
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#490 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 май 2017 - 03:39

Как Mercedes пропусна да направи най-добрата суперкола
Въпреки сериозни интерес немците не се решиха да пуснат C112 в серийно производство

През 1991 г. Mercedes-Benz представя пропотипа C112, който представлява модерна суперкола с високите технологии и врати в стил „крила на чайка”. От компанията твърдят, че автомобилът е напълно готов за серийно производство. Но така и не се решават да го пуснат на пазара, като обясняват, че имат по-важни работи.

1495348186-02-1.jpg

Според специалистите, това е най-добрата суперкола за своето време, като тя представлява граждански еквивалент на възраждащите се „Сребърни стрели”, които господстват по пистите в средата на миналия век. Тя е оборудвана с V12 двигател, който я превръща в легенда.

Вътрешни разногласия в ръководството на Mercedes обаче провалят излизането на пазара на C112. От компанията твърдят, че не бива да се бърза с направата на суперкола, тъй като има и други успешни проекти, на които трябва да се обърне внимание. Като оправдание служат и протестите на набиращите сила по това време организации на еколозите в Германия.

1495348186-02-2.jpg

Веднага след като е показан концептуалният модел, в Mercedes получават над 700 поръчки, но и това не променя решението на шефовете. Компанията рекламира колата като състезателен автомобил от група С, който може да се кара и по граждански пътища. Машината има преден и заден спойлер, голям заден дифузьор, две седалки в средата и голям мотор отзад.

За разлика от успешния състезателен модел С11, който печели световната титла с шаси от карбон, при C112 то е от алуминий. При C11 се залага на високооборотен V8, но при C112 е избран по-сдържан V12. Окачването е заето от Mercedes 190E и S-class W140.

1495348186-02-4.jpg

Много интересен е и салонът на С112, в който преобладава кожа и няма никаква пластмаса. Автомобилът разполага с климатик и аудиосистема Blaupunkt Mexico. Впрочем, над дизайна работи италианското ателие Coggiola, като крайният резултат е външен вид на състезателна кола и практичност на сериен автомобил.

Тази комбинация си личи и от технологиите, с които е оборудвана колата – активна аеродинамика, активно окачване, усилвател на волана и на спирачките, регулируем волан, ABS, тракшън-контрол, система за следене на налягането в гумите и дори круиз-контрол. Общо взето всичко се предлага като опции за автомобилите от премиум-класа в края на 90-те години и суперколите от началото на века. Само че този Mercedes е направен 10 години по-рано.

1495348186-02-5.jpg

Теглото на C112 e 1570 кг. Двигателят е 6,0-литров V12 от алуминий с мощност 408 к.с. и максимален въртящ момент от 580 Нм. Трансмисията е 6-степенна механична. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4,9 секунди, а максималната скорост достига 310 км/ч. Окачването разчита на активни амортисьори, а шасито представлява алуминиев монокок с ингегриран каркас за безопасност. Джантите са 17-цолови.

Сред особеностите на анвтомобила е хидравличното кормилно управление на задната ос, което се използва и при Porsche 911 GT3 RS. Трябва да се отбележи, че C112 не е най-бързата кола на своето време. Не е и най-леката, както и най-мощната. Въпреки това от него би излязъл впечатляващ автомобил, тъй като няма никакви слабости.

1495348186-02-3.jpg

Като цяло Mercedes C112 се оказва един от най-интересни и най-важни моменти в историята на марката. Той е създаден под ръководството на тогавашния председател на Съвета на директорите на компанията Вернер Нифер, който иска да направи немска версия на американската черта. Именно негова е заслугата за появата на бял свят на култовия Mercedes 190, който преобръща автомобилния свят с компактните си размери и ниската цена.

Благодарение на Нифер, германският производител къса с консерватизма и преминава в света на съвременните технологии. В същото време обаче точно той е с основна заслуга и за излизането на пазара на S-Class W140 (по-късно Maybach 57 и 62), както и на първото поколение на C-Class. В крайна сметка Нифер напуска компанията след скандал, свързан с продажбата на незаконни оръжия на Ирак.

1495348186-02-7.jpg

Като цяло Mercedes С112 представлява амбициозен проект, който обаче скоро е забравен. Години по-късно този автомобил все още изглежда още по-добре. Но явно господството на компанията при премиум-автомобилите и състезателните коли, позволява на марката да пропусне удобна възможност са създаване на една от най-модерните и впечатляващи суперколи на своето време.

Снимки: Mercedes


  • 3
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#491 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3768 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 юни 2017 - 16:22

S-клас W126 на 52 000 км e капсула на времето в български гараж
 
Ценител на олд- и йънгтаймерите пази като бижу най-автентичната W126-ца у нас – и не е изминал и километър с нея

31.05.2017 Ретро

 
mb_sesiq_1-44-678x381.jpg
 

Виктор Мийтлънд е голям гадняр – и Аксел Фоули го разкрива много успешно. Направо съм влюбен в „Ченгето от Бевърли Хилс“ от 1983 г. От мизерния Детройт до палмите на най-тузарския квартал в Лос Анджелис: влизането в галерията, изхвърлянето от витрината, бананите в ауспуха, стрелбата в баровската къща… познавам лентата на близо 35 години по-добре от собствения си живот. И с нея са свързани два автомобила от детските ми мечти със звезда на „капака“: кабриолетът R129 и най-продаваната S-класа на всички времена – W126.

mb_sesiq_1-108-620x411.jpg

mb_sesiq_2-3-620x411.jpg

mb_sesiq_1-12-620x411.jpg

mb_sesiq_1-88-620x411.jpg

А сега тя стои пред мен: не, това не е колата от филма с Еди Мърфи – но въпреки това е много стойностна, защото е най-запазеният и най-автентичният представител на второто поколение на модела в България. Toзи 560 SEL има зад гърба си едва 52 000 километра – и те определено не са „горублянска фантазия“. Първият собственик купува колата, когато е на 67 – и я кара до 90-ата си година! Вместо да ми показва волана и педалите, сегашният притежател на S-класата я вдига нагоре с подемник (по-точно – интелигентна паркинг система за две коли една под друга) и ме кани да разгледам дъното на автомобила. Боже, та тук все още личат остатъците от хартиените лепенки, които доставчиците на отделните части са поставяли, както и монтажната боя по кормилните накрайници! Автомобилът никога не е мит отдолу – и е напускал гаража на първия си собственик в Швейцария само когато не вали! Трудно ми е да го повярвам… Още по-трудно ми е да възприема думите и на сегашния притежател на колата: „Изминал съм само 300-400 метра с нея и изобщо не смятам да я карам.“ Ценителят на класики, чието име ще запазим в тайна, пипа S-класата само с ръкавици – а аз едва дишам до колата и внимавам изключително много да не се допра до нея с нещо метално от облеклото си.

mb_sesiq_1-10-620x411.jpg

mb_sesiq_1-4-620x411.jpg

Колекционерът ме кани да усетя миризмата на кожения салон – не, новите автомобили не ухаят толкова истински. А интериорът е като изваден от началото на 90-те, когато е регистриран Benz-ът. Всъщност това става около година след официалното спиране на производството през 1991 г. – което прави лимузината още по-ценна. W126 определено има култов статус – но огромният брой произведени екземпляри държат цените на модела в разумни граници. Общо 818 036 са излезлите от заводите в Германия, Малайзия и ЮАР S-класи от второ поколение с неподвластната на времето дизайнерска линия на Бруно Сако. Броят им е горе-долу колкото на предшественика W116 (473 035) и наследника W140 (406 532), взети накуп.

mb_sesiq_1-33-620x411.jpg

mb_sesiq_1-103-620x411.jpg

mb_sesiq_1-86-620x411.jpg

В историята W126 остава като първия модел, предлаган серийно с въздушна възглавница за сигурност. С въздушни възглавници разполага и хидропневматичното окачване на нашия екземпляр, задвижван от топмоторизацията – 5,5-литров V8 (навремето от Mercedes са „преувеличавали“ доста по-скромно с моделните означения), който в зависимост от наличието или липсата на катализатор развива между 279 и 300 к.с. Осемте „гърла“ под предния капак са готови да се събудят при първото завъртане на контактния ключ: интелигентно зарядно устройство постоянно „обгрижва“ акумулатора и държи S-класата в пълна бойна готовност. Донякъде животът на този Mercedes-Benz ми напомня на живота на някоя от онези жени, чиято единствена задача е да запазят завинаги красотата си – като за целта спят до късно и прекарват деня си единствено в спорт и релаксиращи процедури. С една малка разлика – че този Benz годините ще го направят още по-красив и по-ценен.

 


  • 0

#492 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 юни 2017 - 14:40

https://fakti.bg/avt...reshtu-vaz-2101


  • 1
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#493 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 юни 2017 - 14:50

Първата кола, ускорила до 600 км/ч

https://fakti.bg/avt...la-do-600-km-ch


  • 1
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#494 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 юни 2017 - 06:53

https://fakti.bg/avt...lichni-rezachki


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#495 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 юни 2017 - 06:54

Изчадията на Вили Кьониг

 

https://fakti.bg/avt...-na-vili-kyonig


  • 2
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни