Автоматици със странни скоростни лостове
https://fakti.bg/tec...korostni-lostve
Posted 20 February 2017 - 20:31
Posted 26 February 2017 - 20:44
Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse World Record Edition, който в момента е обявен за продан от дилър на луксозни автомобили в Лондон, е автомобил на суперлативите. 16 цилиндъра, работен обем 8 литра, 1200 к.с. и максимална скорост 408,84 км/ч карат всеки почитател на високите скорости да настръхне и да поиска колата. „Извънземният“ суперспортист е един от общо осем произведени екземпляра на специалната серия WRC, поддържан е прилежно и е изминал само 1130 мили (1818 километра). Всичко това е прекрасно… само да не беше цената – автокъщата H.R. Owens иска 1,79 млн. паунда (около 4,6 млн. лева) за Bugatti-то. Това обаче е само върхът на айсберга. Според запознати значително внимание трябва да бъде обърнато и на сервизните разходи.
100 000 лева за компект колела
Да започнем с гумите. Четири броя струват 48 000 лева. В зависимост от начина на каране при 1,9-тонния Veyron те издържат между 3500 и 15 000 км. За да се застрахова срещу рискове, Bugatti препоръчва нов комплект гуми на всеки 5000 км или след едно каране на пълна газ. Колелата се демонтират и се изпращат за смяна директно в завода на Bugatti в Молсайм – без значение дали колата се намира във Франкфурт или в Пекин. Заради високото натоварване и монтажа на сложната аварийна система французите съветват клиентите си да сменят редовно и джантите. Когато тази стъпка бъде предприета, притежателите на Veyron „олекват“ със 100 000 лева. Стандартното обслужване струва 25 000 лева – и тази цена е аргументирана с големите усилия, вложени в поддръжката на комплексната техника. Все пак тя изисква смяната на 52 литра охладителна течност и 42 литра моторно масло!
Естествено, застраховката на подобен болид далеч не е евтина. По данни на Allianz годишното каско ще ви излезе около 60 000 лева. Резервоарът побира 100 литра бензин А98 – т.е. при актуалните цени на горивата едно зареждане ще ви излезе около 200 лева. Не звучи толкова страшно. На писта с близка до максималната скорост обаче Veyron „изгълтва“ 100-те литра само за 15 минути! За подобни пари човек може да поддържа и хеликоптер. На фона на останалите разходи данъкът е направо смешен – някакви си 3804 лева (в Германия – дори 1018 евро). Пресметливите ще изчислят, че накрая всеки километър с Bugatti-то ще ви струва около 30 лева. При нов VW Golf тази стойност е под „левче“….
Posted 27 February 2017 - 20:14
Искаш ли да разбереш всичко, което Google знае за теб? Ето шест връзки, които показват някои от данните, с които Google разполага за всеки потребител.
1. Вижте какво мисли Google за вас
За да показва подходящи реклами, Google събира данни за вас и създава профил. Можете да контролирате и редактирате информацията, Google има за вас тук:
https://www.google.c...ds/preferences/
Google има инструмент, известен като Google Analytics, който помага на издателите да видят кои страници сте разгледали на сайта им, колко пъти сте го посетили, колко време сте се задържали и т.н. Можете да се откажете, ако не искате да се събират такива данни за вас:
http://tools.google....dlpage/gaoptout
2. Вижте историята на местоположенията си
Ако използвате Android, мобилното устройство може да изпраща вашето местоположение на Google. Можете да видите цялата история на посетените от вас места тук:
https://maps.google....locationhistory
3. Вижте цялата история на търсенията си:
Google запазва всяко едно от търсенията, които сте правили. При това те записват всяка реклама, на която сте кликнали. Този списък е на разположение в настройките на вашия профил:
https://www.google.com/history/
4. Как да получавате месечен доклад за сигурността и неприкосновеността на личните си данни
Google предлага страница за дейността на вашия акаунт, в която са описани всички услуги на Google, които използвате. Можете да получавате месечен доклад, който ще бъде изпратен на електронната ви поща:
https://www.google.c...tings/dashboard
5. Научете всички приложения и разширения, които имат достъп до данните ви в Google
Страницата за дейността на акаунта ви предлага списък на всички приложения, които имат някакъв вид достъп до вашите данни. Можете да видите точно какви разрешения са издадени на приложението и да отмените достъпа до данните си тук:
https://security.goo...ity/permissions
6. Изтеглете всичките си данни
Google ви позволява да експортирате всичките си данни: отметки, контакти, файлове, профилна информация, клипове в YouTube видео, снимки и още:
https://www.google.com/takeout
Бонус:
Google пази и историята на търсенията ви в YouTube. Можете да го намерите тук:
https://www.youtube..../search_history
Източник: cloudfender.com
Posted 28 February 2017 - 21:38
Този камион Mercedes-Benz е... торта с дистанционно. Фаровете му светят, има си и клаксон.
клаксон. Галерия и видео
Хааааа, торта с дистанционно звучи, като кебапче с батерии или шкембе чорба с Wi-Fi, но е факт. Празничният десерт дело на сладкарския цех Pandora Cake Shop работещ в Хонконг и е адски симпатичен. Пълен с натрошени бисквити самосвал Mercedes, който се движи, завива, присветва с фарове и дори си има клаксон. Велико!
Поровихме в интернент за това кулинарно возило, но информацията не е много, тоест нямаме представа колко би струвало една такава изненада. Която в крайна сметка вижда ножа и остава без части от... каросерията. Разрезите разкриват вкусен на вид интериор.
още снимки - https://dizzyriders....i-k?image=37157
Posted 06 March 2017 - 16:09
Публикувано във факти.бг:
Mercedes-Benz от Северна Корея
Символи на загнилия капитализъм като личните автомобили никога не са представлявали интерес за самодостатъчната икономика на Корейската народно-демократична република. Право да карат коли в комунистическата монархия там винаги са имали само най-равните сред другарите.
Дори по някакви неведоми пътища да се сдобие с колосална сума от порядъка на $20 000, по колкото вървят старите "лади", обикновеният севернокореец просто няма какво да купи. Внос на автомобили се осъществява само за нуждите на висшата номенклатура, а международните санкции правят производството на местна почва практически невъзможно. Ядрени държави с едни от най-големите армии в света като Северна Корея обаче рядко се съобразяват с международните правила и норми. Когато поискат нещо, техните лидери просто си го вземат без значение какво смята светът.
В средата на 80-те години на миналия век Великият водач и вечен президент на Корейската народно-демократична република Ким Ир Сен, решава, че страната му ще произвежда автомобили, които няма да отстъпват по нищо на западните. За проектиране на собствена конструкция, разбира се, и дума не може да става. Вместо да започват от нулата, севернокорейските инженери успяват да се сдобият чрез нелегален внос от Тайланд с няколко екземпляра от актуалния по онова време Mercedes-Benz 190, които са разглобени и изкопирани до последната бурма.
Така се ражда един от най-известните и едновременно загадъчни с това символи на автомобилостроителната мощ на КНДР Kaegsaeng 88. Моделът е известен и под други имена в зависимост от заводите, в които се сглобява - Paektusa, Paekdusa, Pyongyang 410 и 4.10, но въпреки нюансите представлява изключително грубо копие на W201, чиято емблема се е сдобила с допълнителни два лъча.
Kaegsaeng 88 дебютира пред публика на изложението в Пхенян през 1988 г. Като продукт на личните амбиции на диктатора Ким Ир Сен да докаже, че страната му може конкурира автомобилното производство на южната си съседка, наглото менте се сочи за триумф на севернокорейската инженерна мисъл. За съжаление звездата с пет вместо три лъча не е единствената разлика между оригинала и копието. Под предния капак на корейския Benz работи четирицилиндров двигател от ГАЗ-69, отоплителна система липсва, а прозорците не могат да се свалят. Това обаче не е кой знае какъв проблем, тъй като вратите нямат уплътнения и в купето има постоянен приток на свеж въздух.
Kaegsaeng 88 и различните му версии се задържат на поточните линии на Pyongsang Autoworks и няколко други фабрики до края на 1988 г. Меродавни сведения за тиража на производството липсват. В малкото източници на информация се споменават различни мащаби, вариращи от "шепа прототипи" до "относително масов автомобил, екземпляри от който все още могат да се видят по улиците на Пхенян към 2015 г."
Posted 09 March 2017 - 12:39
Една съпружеска двойка от Великобритания на име Сюзан и Алистър Котън веднъж открила нещо невероятно. Двамата вече живеели като семейство от години край Ковънтри, когато установили че преди 20 години са страдали от едно и също рядко заболяване на сърцето. Това се случило през 1974 г. Тогава се наложило да бъдат лекувани и без да се познават, били настанени в една и съща болница. В един и също ден. Оперирани били от един и същи хирург. Но се запознали и оженили много по-късно.
Историята им е част от странните съвпадения в живота на хората по света, за които се знае. Разказва я „Дейли Мейл“. Британският ежедневник посвещава материал на научните анализи на шанса и темата долко са случайни много от нещата, които ни се случват, както и срещите ни с хората, с които се сближаваме.
"Всъщност, може би всичко е свързано помежду си още от мига на своя генезис с невероятна сила, която все още сме неспособни да проумеем", посочват авторите. "Или пък нещата имат съвсем просто математическо или биологично обяснение", допълват те.
Друг случай, за който разказват: Британските близнаци Джон и Артър Мауфорт живеели на около 130 км разстояние. Вечерта на 22 май 1975 г. двамата почувствали остра болка в гърдите. Семейството на всеки от тях не знаело за проблема на другия. Двамата били откарани в отделни болници и приблизително по едно и също време починали от сърдечен удар скоро, след като пристигнали.
Ето и още странни съвпадения от историята на света, цитирани освен от „Дейли Мейл“ и от сайта Oddee и Wikipedia.
Космическата душа на Марк Твен.
Писателят Марк Твен е роден на 13 ноември 1835г., две седмици след най-близкото регистрирано досега прелитане на Халеевата комета край Земята. През 1909г. той пише: „Дойдох с Халеевата комета. Следващата година тя идва отново и очаквам да си отида с нея. Ще бъде най-голямото разочарование в живота ми, ако не си отида с Халеевата комета. Всевишният без съмнение ще каже: „Ето две необясними явления. Те дойдоха заедно, трябва и да си отидат заедно“. И действително, Марк Твен умира на 74-годишна възраст на 21 април 1910г., два дни след преминаването на кометата над Земята.
Двойникът на краля.
Веднъж Умберто I, крал на Италия, бил на вечеря в ресторант в Монца. Когато собственикът на заведението видял кралската особа, решил да се присъедини към него и сам да го обслужи. Двамата се заговорили и си поръчали вечеря. За удивление на всички присъстващи собственикът на ресторанта и кралят си приличали като две капки вода. В хода на разговора двамата установили поредица от интересни факти, които ги свързвали. Съпругите им имали едни и същи имена, а ресторантът бил отворен в деня, в който Умберто бил коронован. Това, което прави случката още по-странна е, че няколко дни по-късно кралят чул за смъртта на двойника си, който бил прострелян от непознат мъж. Същата вечер и той самият бил убит.
Предизвестената гибел на "Титаник".
Трагичната история на луксозния круизен кораб е известна по цял свят. Това, което мнозина не знаят обаче е, че съществува роман със заглавие "Безсилието или гибелта на "Титан". Книгата е написана от Морган Робъртсън през 1898 г., 14 години преди истинската катастрофа на лайнера с айсберг в нощта на 14 април 1912 г. Романът е смятан за литературно пророчество за съдбата на корaба. Съвпаденията между него и случилото се с "Титаник" не са свързани само с имената им. Някои от подробностите в книгата са изумително сходни с тези в реалната история. В творбата се разказва за "Титан" - най-големият за времето си кораб с дължина 800 фута. Корабът "Титаник", от своя страна, е бил дълъг 882 фута. Както плавателният съд в художественото произведение, така и реалният кораб, са били описвани като практически "непотопими". Максималната скорост и на двата е била 25 възела. "Титаник" е имал 20 спасителни лодки, които фактически са могли да спасят едва половината от 3500-те души на борда му при възникването на катастрофа. "Титан" в сюжета на книгата е разполагал с 24 спасителни лодки, които били по-малко от половината необходими да поемат капацитета му от 3500 пътници. Съдбата на двата плавателни съда е фатална. Изумително: "Титан" в книгата също потъва, след като се сблъсква с айсберг, и повече от половината пътници на борда намират смъртта си.
"Прероденият" президент? От поне половин век насам в Щатите се разпространява градската легенда за "възкръсването" на Линкълн в Джон Ф. Кенеди заради множество съвпадения, открити от сравнение на живота на двамата президенти. Ейбрахам Линкълн е избран за президент на САЩ през 1860 г. Джон Кенеди е избран през 1960 г. или точно 100 години по-късно. Политиката на двамата е силно свързана с правата на гражданите. Съпругите и на двамата губят децата си докато живеят в Белия дом. И двамата загиват в атентати от смъртоносен куршум в главата. Фамилното име на секретарката на Линкълн е било Кенеди. Фамилното име на секретарката на Кенеди било Линкълн. И двамата биват убити от южняци. И двамата биват наследявани на поста си от хора с фамилията Джонсън. Андрю Джонсън, който наследява Линкълн, е роден през 1808г. Линдън Джонсън, който наследява Кенеди, е роден през 1908г. Джон Уилкс Буут, който убива Линкълн, е роден през 1839г. Лий Харвей Осуалд, който убива Кенеди, е роден през 1939г. И двамата убийци са известни с трите си имена. И двете имена (на убийците) се състоят от 15 букви. (на англ. език). Линкълн бива убит след театралната постановка във „Форд Тиътър“. Кенеди бива убит в колата си. Моделът е „Линкълн“ и е произведен от "Форд". Линкълн бива убит след театъра, след което убиецът се скрива в склад. Кенеди е застрелян, след което убиецът се скрива в театър. И за финал, и Буут, и Осуалд биват убити преди процесите срещу тях.
Необикновеното пътешествие на една книга.
Британският актьор Антъни Хопкинс, който стана известен с ролята си на Ханибал Лектър в едноименния филм, вдъхновен от романа „Момичето от Петровка“ от Джордж Файфър, разказва за странно съвпадение пред английски медии. Няколко дни след подписването на договора за филма, Хопкинс отива в Лондон, за да си купи копие от книгата. За негова изненада обаче се оказало, че в книжарниците в Лондон няма нито една бройка от романа. Докато чакал на площад Лестър метрото, с което да се прибере до вкъщи, забелязал забравена на една от пейките вещ. За негово учудване се оказало, че е точно търсената от него книга „Момичето от Петровка“. Само по себе си това е едно необяснимо съвпадение, но впоследствие се оказало, че освен всичко друго поставя началото на поредица от изключителни събития. Две години по-късно, по време на снимки във Виена, Хопкинс бил посетен от Джордж Файфър, авторът на романа. Докато си говорили Файфър споменал, че няма копие от книгата в себе си. Единственото копие, което имал, бил дал на свой приятел, който го загубил някъде в Лондон. Тогава Хопкинс показал книгата на Файфър, който с голямо учудване забелязал на страниците й собствените си бележки. В крайна сметка се оказало, че книгата е същата.
Posted 09 March 2017 - 15:48
Posted 20 March 2017 - 19:54
Posted 20 March 2017 - 22:11
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
Posted 20 March 2017 - 23:13
Posted 20 March 2017 - 23:39
Posted 26 March 2017 - 20:20
Забравеното А8 купе
https://fakti.bg/avt...o-audi-a8-coupe
Жалко че не са го пуснали. Изглежда доста приятно, макар да не може да се сравни чак с ЦЛ-а.
Posted 28 March 2017 - 15:26
Някой от по-запознатите може ли да каже до колко е истина това: http://autoclub.bg/i...enu=16&id=31882
Posted 28 March 2017 - 19:19
Напълно вярно е, от първи Април влизат във владение!
Posted 28 March 2017 - 21:39
Ами дето се вика: Честито на печелившите и дано е за добро, че съм имал 1-2 неприятни допира с БС последните 2 години.
0 members, 3 guests, 0 anonymous users