http://auto.dir.bg/n...php?id=25051240
Любопитни статии
Започната от hammer^BaTe, 21 май 2012 - 16:56:23
519 мнения по тази тема
#436
Публикувано 19 януари 2017 - 12:57
#437
Публикувано 19 януари 2017 - 17:15
Пинифарина са създали откровенно грозен американо-английски дизайн за 500 000$.Евала!
#438
Публикувано 19 януари 2017 - 19:17
За мен също е грозна, но щом са му взели парите...
#439
Публикувано 21 януари 2017 - 03:04
Най-великият нападател, който не можеше да играе футбол
Карлуш Кайзер лъга десетилетие цяла Южна Америка, че е страхотен голаджия. И му вярваха
Такива са бразилците. Емоционални и с меки души.
Карлуш Енрике получава нов шестмесечен договор за награда - това е най-дългият контракт в кариерата му. И дори играе един мач - 10 минути като резерва в края! Това е единствената му поява на футболното игрище в професионален мач, а кариерата му продължава 12 години.
След Бангу идва Флуминензе, където за първи път разкриват измамника преди да му изтече договора. Роландо Торес, тогава играч, а днес треньор на тима, забелязва номерата на готиния тип, когото иначе всички харесват като компания заради чувството за хумор и купонджийския характер.
"Направи ми впечатление, че той непрестанно говори по един телефон до стадиона - разказва Торес. - Ходеше там преди тренировка, говореше с някого на английски, испански, френски... Чудех се - всеки ден ли звъни международни разговори?
Веднъж изчаках да спре да говори, вдигнах слушалката и разбрах, че този телефон изобщо не работи! Той е искал да си мислим, че говори с агенти, с клубове... Създаваше си имидж."
Роландо казва и на останалите в отбора, но крайна реакция срещу Карлуш няма. Момчето си е пич, заобиколен е с готини девойки, вечер знае най-добрите места за купон в Рио. Само дето не е добър на игрището.
И тук - след 6 месеца идва раздяла без нито един мач. Но това не спира най-великият нападател в историята на футбола, който никога не е бил никакъв нападател, да подпише с Вашку да Гама на крилете не репутацията си и богатата вече визитка. Така прави "голям шлем" в Рио:
Ботафого, Флуминензе, Фламенго и Вашку. Четирите най-големи клуба на града!
Тази невероятна история завършва с престой в американския новосъздаден клуб Ел Пасо Сиксшуутърс, а накрая Кайзер "окача обувките" през 1990-а във втородивизионния Америка (Рио де Жанейро). Нивото е паднало, да... Не е някой от грандовете.
За 11 години нападателят, който не може да играе футбол, подписва професионални договори с 8 клуба, 3 от които чуждестранни!
Играе 10 минути, печели доста добри пари, "има стотици хубави момичета, които обичат футболисти" - по собствените му думи, и си живее живота като звезда.
За него се пишат статии като за някакъв голов ас (тази горе е "рекламата му" след завръщането от Аячо, която му печели договор с Бангу), а той не е вкарал топката във вратата през живота си в професионален мач.
В последните години Карлуш Енрике (все още всички го наричат Кайзер) основно разказва историята си за медии в Рио и Южна Америка, живее в къща на плажа и помага на приятели в голяма фитнес зала наблизо. Всички се смеят на историите му, никой не го ругае, че е лъгал клубове, босове, треньори и играчи.
"Те са провалили толкова талантливи футболисти, аз бях отмъщението", шегува се готиният тип, който остава душата на всяка компания и днес, когато вече е на 53 г.
Чак легенда не можем да го наречем, но не е ли той една от големите звезди на бразилския футбол?
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#440
Публикувано 21 януари 2017 - 03:08
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#441
Публикувано 29 януари 2017 - 03:04
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#442
Публикувано 30 януари 2017 - 01:48
„Жълтата птица”, която унизи Ferrari и Porsche
RUF CTR така и не бе победена от друга кола
В края на 80-те години на миналия век целият свят се възхищава на италианската красавица Ferrari F40 и невероятно технологичното Porsche 959, които водят битката за званието „най-бърза суперкола на планетата”. И едва ли някой може да си представи, че тези два легендарни и авторитетни производителя ще бъдат предизвикани от малката частна фирма на Алоис Руф-младши от германското градче Пфафенхаузен.
Компанията носи името на собственика си – RUF, като мнозина имат грешната представяне, че тя представлява тунинг-ателие, което се занимава само с доработката на модели на Porsche. Всъщност това е пълноценен производител на автомобили, като всички неговите машини си имат собствен идентификационен номер (VIN). Компанията наистина купува от Порше каросерии, но ги преработва, а по-голяма част от останалите компоненти са нейна изработка.
През 1987 г. се появява първият сериозен аргумент на фимата в битката с грандовете – RUF CTR Yellowbird, която представлява радикална доработка на Porsche 911 Carrera. Обемът на мотора е увеличен от 3,2 на 3,4 литра, а системата за запалване и впръскване на гориво е заета от състезателния прототип Porsche 962. Инженерите на RUF стават първите, които поставят на 6-цилиндров „боксер” два турбокомпресора.
Крайният резултат от всичко това е мощност от 469 к.с. и 533 Нм. Тези цифри не стигат до показателите на Ferrari, но вече превърхождат Porsche 959. В RUF обаче не мислят да спират дотук и продължават да усъвършенстват колата си. Предните крила, капакът, вратите и багажника са заменени с алуминиеви, а след това и от кевларени. Всичко това помага автомобилът да свали повече от 200 кг. в сравнение с донора си Porsche 911 Carrera.
Значително променена е и аеродинамиката – предната броня е поставена ниско, а за да не прегрява двигателят, на задните крила са направени ефектни отвори. Всички това се комбинира със специалния жълт цвят, който дава и името на автомобила – Yellowbird (Жълтата птица).
Стандартната 4-степенна скоростна кутия е махната, като нейното място заема 5-степенна, която е разработка на RUF. Германците напълно променят окачването на автомобила, а освен това му поставят спирачна система Brembo с 330-милиметрови дискове, както и специални 17-цолови джанти.
„Жълтата птица” не само изглежда много ефектно, но и лети бързо. При първото си излизане на тестово трасе RUF CTR пълни докрай скоростомера си, като достига невероятните за това време 350 км/ч. Малко след това е направено и официално замерване на писта в Германия, където колата поставя на колене Ferrari F40 и Porsche 959, като развива 340 км/ч. Следва и поставянето на абсолютен рекорд на пистата „Нардо” в Италия – 342 км/ч. Непризнатото от съдиите постижение е още по-високо – 346 км/ч. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,9 секунди.
През 1995 г. излиза и RUF CTR2 (на горната снимка), който е създаден на базата на Porsche 993. Работата по него е още по-сериозна, като в крайна сметка от донора не остава почти нищо. Този автомобил се предлага както със задно предаване, така и със задвижване на четирите колела. Неговите показатели са още по-впечатляващи – 580 к.с. и 686 Нм, позволяващи ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,6 секунди и развиване на максимална скорост от 350 км/ч. По това време само един автомобил в света е по-бърз – McLaren F1, но за парите, които струва той, могат да се купят 3 RUF.
Третото поколение на модела излиза точно 20 години след премиерата на Yellowbird. Всъщност RUF CTR3 е първият автомобил на марката, чиято каросерия е собствена разработка. В основата му е Porshe Cayman, като от 3,8-литровия мотор са „измъкнати” 767 к.с. и 980 Нм въртящ момент. Това става с помощта на две турбини ККК, като ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,1 секунди, а максималната скорост е 380 км/ч.
Като цяло обаче от трите RUF CTR най-впечатляващ е именно първият автомобил. Неговото производство е спряно заради ожесточените екологични изисквания, като са направени едва 29 бройки, всяка на цена от 223 000 долара. Има още толкова, които обаче представляват доработени по-късно Porsche 911 Carrerra. Именно Yellowbird става най-бързата суперкола на своята епоха, като не само че се оттегля непобеден, но и остава впечатляващо наследство.
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#443
Публикувано 31 януари 2017 - 22:38
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
#444
Публикувано 04 февруари 2017 - 23:35
Тайният склад на един наркобарон
Снимки от тайно гаражно помещение с десетки редки модели на AMG, резервни части и други скъпи автомобили изплуваха години след ареста на собственика - търговец на наркотици от Сан Франциско. Престъпникът трупал съкровището повече от две десетилетия и макар да лежи в затвора от 2010-а, "пещерата" му става известна чак сега.
След откритите реликви има "мерцедеси" от моделите W100, W116, W123, W124, W126, W201 и W210, Jaguar XJ220 и Porsche 911. По стелажите пък са намерени стотици джанти, каросерийни панели, двигатели, изпускателни системи и планини от други автомобилни ценности.
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#445
Публикувано 06 февруари 2017 - 13:11
"Мерцедес" вече е най-големият производител на луксозни автомобили
"2016 беше най-успешната година за "Мерцедес-Бенц" в историята на компанията", каза д-р Дитер Цетче, председател на борда на директорите на Даймлер АГ и ръководител на звеното за леки автомобили.
[Мерцедес]
След шеста поредна година на ръст на продажбите "Мерцедес Бенц" стигна до позиция на най-продавана луксозна марка в света. През 2016 концернът е доставил 2.083 млн. коли, което е ръст от 11.3% спрямо предходната година.
Досегашният лидер "Ауди" слиза на трето място с 1.87 млн. продажби, рекорден за компанията резултат, но със сигурност повлиян от скандала с вредните емисии. С доставените малко над 2 млн. автомобила БМВ са на второ място, като ръстът е 5.2%.
Успехът на "Мерцедес" се дължи на няколко фактора, основният от които е най-широката гама от когато и да било. Така например компактните модел A-, B-клас, CLA, CLA Shooting Brake и GLA са намерили 636 903 купувачи.
Голямата звезда при "Мерцедес" е С-класата с приблизително 425 хиляди доставени бройки. Моделната офанзива в SUV сегмента води до 34.3% ръст в този сегмент и 706 170 продажби.
Кросоувърите имат голяма заслуга и за ръста при БМВ, като Х-моделите на марката се дължат 644 992 от продажбите миналата година, което е ръст от 22.3% спрямо 2015.
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#446
Публикувано 06 февруари 2017 - 14:19
Тази w123 500TE е бруталната находка, много ме кефи... просто няма друга такава класика!
#447
Публикувано 07 февруари 2017 - 05:53
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#448
Публикувано 07 февруари 2017 - 21:15
Най-яките W124-ки
За Mercedes-Benz W124 са изписани тонове истинско и виртуално мастило, но историята на култовия модел сякаш винаги има какво още да припомни. 32 години след дебюта си този автомобил вече попада под закрилата на законодателството за ретро коли в повечето цивилизовани държави. Доработките на някои тунинг ателиета от миналото обаче могат да стоплят сърцата на маниаците дори днес. Това са 11 от най-впечатляващите модифицирани W124-ки от края на 80-те и началото на 90-те години на миналия век.
Tommy Kaira M30E
Японската компания Tommy Kaira е известна не само като производител на състезателни автомобили, а и с някои наистина специални доработки на Subaru, Nissan и Toyota. С 230-те си конски сили M30E е малко по-различен от обичайните проекти на фирмата. Говори се, че модифицираният Benz бързо се превръща в един от любимите автомобили на Якудза.
Oettinger 3600E
Oettinger също не е сред обичайните заподозрени, когато се говори за тунинг на Mercedes-Benz. Компанията е специализирана в доработката на Audi и Volkswagen, но W124 променя и това. С увеличен до 3 600 см3 работен обем стандартният 300 E вече развива 235 к.с., а разграфеният до 300 км/ч скоростомер, новите джанти, спортният волан и лепенките с името на ателието са напълно достатъчни за мераклиите с по-скромни финансови възможности.
Boschert B300-24C Biturbo
Щом Mercedes-Benz вече не предлага легендарните врати "крила на чайка", ще го направим ние, си казват в Boschert. Построен на базата на 300CE, B300-24C Biturbo няма почти нищо общо с оригинала. Предницата е изпълнена в стила на SL R129, междуосието е скъсено с няколко сантиметра, а 3.0-литровият двигател е снабден с два турбокомпресора. Резултатът е 320 коня и запазено място по стените в стаите на хиляди тийнейджъри.
RENNtech E600
Ателието от Флорида прави всичко възможно, за да угоди на американските фенове на W124. Програмите на RENNtech включват множество възможности за доработка на немския седан, но най-ярката си остава E600 с разпилен до 400 к.с. 5.0-литров V8 M129 и солиден аеродинамичен пакет.
Koenig Specials E 300 Twin Turbo
Ако трябва да бъдат сравнени с продукцията на някое съвременно ателие, някогашните творения на Вили Кьониг вероятно биха били най-близки като концепция до пищните разработки на Mansory. Телефон, телевизор - клиентът може да получи всичко, при това облечено във внушителен бодикит. Както и Boschert, Koenig залага на два турбокомпресора за доработката на двигателя, благодарение на които мощността достига 345 к.с., а максималната скорост надхвърля 300 км/ч.
Carlsson C35
В сравнение с Koenig откритият W124 на Carlsson изглежда като като почтен господин до плажен културист. Немското ателие залага на елегантност и внимателни ретуши, постигнати с нови брони, прагове и джанти. 3.5-литровият 24-клапанов двигател не е пипан, но по желание на клиента може да се монтира задвижваща система от състезателния E 190 с подписа на Cosworth.
AMG 300 TE 6.0 Hammer
Може би най-бързото комби от края на 80-те години е в състояние да скапе настроението на не един и двама собственици на Ferrari и Lamborgini. Това, което прави "Чука" толкова специален, са не само втрещяващите динамични характеристики, а и пригодността за ежедневна употреба. Финалната серия има раздут до 375 к.с. 6.0-литров осмак.
Mercedes-Benz E60 AMG
В онези години AMG все още не е собственост на Mercedes-Benz, но разработки като тази със сигурност са част от причините това да се случи малко по-късно. С могъщия си 6.0-литров V-образен осмак и 381 к.с. назобаната W124-ка се смята за един от най-амбицираните претенденти за място на абсолютния връх в хранителната верига на спортните седани от началото на 90-те години на миналия век.
Brabus E 500 6.9
През 1993 г. фундаменталистите от Ботроп слагат всички в малкия си джоб. До този момент светът не помни много 6.9-литрови 12-цилиндрови модели от този клас. С 508 к.с. и 710 Нм максимумът изглежда достигнат, но това е така само до появата на 7.3-литрова версия с 582 коня.
Brabus E 6.5
Друга от разработките на Brabus, без която подобна ретроспекция би била непълна. Разпробитият до 6.5 литра V8 генерира 450 расови кончета, а моделът е една от най-търсените колекционерски придобивки.
Wald 300 TE V4
Любовта на японците към W124 изглежда неугасваща. В Страната на изгряващото слънце продължава да има десетки клубове, посветени на неразрушимия Benz. Точно за такива маниаци японското ателие все още предлага предлага едни от най-елегантните пакети за външна модификация.
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#449
Публикувано 15 февруари 2017 - 20:23
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#450
Публикувано 16 февруари 2017 - 13:47
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни