Автомата ми винаги тръгва от първа, проблем ли е ?
Започната от SpeedRush, 15 май 2012 - 23:18:37
64 мнения по тази тема
#1
Публикувано 15 май 2012 - 23:18
Колата е W124 E250 Turbo Diesel. Кутията мисля че е 722.4. Имам я от около половин година и винаги е тръгвала на първа предавка. Карал съм и друг автомат ( на един приятел), който винаги си тръгва на втора. Маслото е сменено преди около 500км. Нормално ли е това поведение на скоростната кутия и ако не е къде да търся проблема?
#2
Публикувано 16 май 2012 - 08:15
Колата ти е с 4 скорости , за това тръгва от първа.
На едната кола от моя подпис , кутията е 722.3 и е по същия начин.
Напълно нормално е и не й се шашкай
На едната кола от моя подпис , кутията е 722.3 и е по същия начин.
Напълно нормално е и не й се шашкай
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#3
Публикувано 16 май 2012 - 08:27
Моята е също 2.5 тд и автоматът тръгва на втора, 722.4 е кутията. Между друготото, можеш да провериш каква е кутията ти по вин тук: http://www.neoriginal.ru/cat/mb/
#4
Публикувано 16 май 2012 - 10:38
Аз изобщо не и се шашкам, но просто е малко по кофти зимата когато тръгва на първа, особено когато зимата е като тази година, точно за това имам едно на ум и цяла зима си возя лопата в багажника. А иначе модела на кутията е 722418 03 185705
#5
Публикувано 16 май 2012 - 12:47
Здравейте,
Пиша в темата на колегата, защото имам абсолютно същия проблем с кутия 722431 03 427026. "E/S" режимите изобщо не оказват влияние.
Благодаря
Пиша в темата на колегата, защото имам абсолютно същия проблем с кутия 722431 03 427026. "E/S" режимите изобщо не оказват влияние.
Благодаря
#6
Публикувано 16 май 2012 - 14:58
Ключето за превключване често се зацапва и не прави контакт.
Никога не оставям магарето си в калта.
#7
Публикувано 18 май 2012 - 17:26
http://answers.yahoo...06200247AArLuva
Вече незнам на какво да вярвам...
Има безброй противоречиви тълкования на мистерията "E/S; W/S mode...".
Така ли няма някаде написано в ръководсто на Mercedes, какво точно представлява, как са построени веригите /тоци, вакууми...или каквото там се случва/, как работи и на какъв принцип превключва режимите кутията, в какво се изразява поведението на колата? И когато не работи, къде и как се търсят и отстраняват проблемите?
Моля споделете как се държат вашите коли!
Когато липсва инжинерна информация от извора, нека емпиричното доведе истината!
Вече незнам на какво да вярвам...
Има безброй противоречиви тълкования на мистерията "E/S; W/S mode...".
Така ли няма някаде написано в ръководсто на Mercedes, какво точно представлява, как са построени веригите /тоци, вакууми...или каквото там се случва/, как работи и на какъв принцип превключва режимите кутията, в какво се изразява поведението на колата? И когато не работи, къде и как се търсят и отстраняват проблемите?
Моля споделете как се държат вашите коли!
Когато липсва инжинерна информация от извора, нека емпиричното доведе истината!
Този пост е редактиран от garsha: 18 май 2012 - 18:44
#8
Публикувано 19 май 2012 - 08:18
При мен когато е на E винаги тръгва от 2-ра колкото и газ да си подал... А когато е на S ако подавам плавно тръгва на 2-ра пак подам ли повече газ връща 1-ва ... Незнам какъв номер ми е кутията w124 e с 4 скорости!
#9
Публикувано 19 май 2012 - 10:10
Жорка, не ща да ти казвам, щот ще започнеш с интервенциите. Познавам те! Шило у торба не стои!
При следващата ни среща ще започнеш да тръгваш нормално от 2ра а при повече газ от първа.....ще оправиме и ключето и ще обърнеме внимание и на големият сноп който влиза в нея.....
Казвал съм ти го и друг път, проблем имаш и в реглажната щанга на лостовата система на дросела и позицията на жилото към кутията !
Ако обичаш не ги пипай, щот ще ми отвориш повече работа. ....просто се погрижи за пържолките и биричката.
При следващата ни среща ще започнеш да тръгваш нормално от 2ра а при повече газ от първа.....ще оправиме и ключето и ще обърнеме внимание и на големият сноп който влиза в нея.....
Казвал съм ти го и друг път, проблем имаш и в реглажната щанга на лостовата система на дросела и позицията на жилото към кутията !
Ако обичаш не ги пипай, щот ще ми отвориш повече работа. ....просто се погрижи за пържолките и биричката.
Този пост е редактиран от бай Васил: 19 май 2012 - 10:12
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#10
Публикувано 19 май 2012 - 10:36
Става, бай Василе Фърляме "кутията" на скарата, слагаме "маслото" в хладилника и тръгваме от 2-ра/та/ пържола направо!
#11
Публикувано 19 май 2012 - 13:33
Е то е ясно че ще е от втората пържола... първата е за скараджията.....
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#12
Публикувано 31 май 2012 - 19:45
След ремонт на моя автоматик, вече и той тръгва от първа. Правих я в сервиза в Малинова Долина и там ме убедиха, че това е правилното поведение на този автоматик.Аз изобщо не и се шашкам, но просто е малко по кофти зимата когато тръгва на първа, особено когато зимата е като тази година, точно за това имам едно на ум и цяла зима си возя лопата в багажника. А иначе модела на кутията е 722418 03 185705
#13
Публикувано 31 май 2012 - 19:52
След ремонт на моя автоматик, вече и той тръгва от първа. Правих я в сервиза в Малинова Долина и там ме убедиха, че това е правилното поведение на този автоматик.
Щом там са казали така, аз го приемам за вярно. Коко е един от първите отлични майстори за автоматици!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#14
Публикувано 14 юли 2012 - 15:11
Честно казано за първи път чувам,че автомата тръгва от втора понякога/може и аз нещо да съм пропуснал..&/.Моя винаги си тръгва от първа.Така си е откакто купих колата от Германия.Разлика има при превключване на оборотите в зависимост от това дали бутона е на "S"-стандартен режим/превключва на по-високи обороти/ или "E"/превключва при по-ниски обороти/.Мисля че точно в това е смисъла на "Е"-икономичния режим.Съответно при "Е" когато съм засичал разхода на гориво е с около 1-1 ,5 литра по малък.
Този пост е редактиран от 220TE: 14 юли 2012 - 15:31
#15
Публикувано 04 април 2013 - 20:22
Може ли някой наистина да даде компетентен отговор на този въпрос, защото се хванах на бас , че колата ми (w202, C180, '96) винаги трагва от първа независимо как подавам газта и на кой режим е S или Е. Винаги сменя по три пъти, стига разтоянието да го позволява, от което си направих извода, че няма как да тръгва на втора.
Автомата е: 722421 03 971870
Басът е с едно монтьорче което твърди, че е правило няколко кутии на мерцедес.
Този пост е редактиран от hir: 04 април 2013 - 20:23
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни