Автомата ми винаги тръгва от първа, проблем ли е ?
Started by SpeedRush, 15 May 2012 - 23:18:37
64 replies to this topic
#1
Posted 15 May 2012 - 23:18
Колата е W124 E250 Turbo Diesel. Кутията мисля че е 722.4. Имам я от около половин година и винаги е тръгвала на първа предавка. Карал съм и друг автомат ( на един приятел), който винаги си тръгва на втора. Маслото е сменено преди около 500км. Нормално ли е това поведение на скоростната кутия и ако не е къде да търся проблема?
#2
Posted 16 May 2012 - 08:15
Колата ти е с 4 скорости , за това тръгва от първа.
На едната кола от моя подпис , кутията е 722.3 и е по същия начин.
Напълно нормално е и не й се шашкай
На едната кола от моя подпис , кутията е 722.3 и е по същия начин.
Напълно нормално е и не й се шашкай
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#3
Posted 16 May 2012 - 08:27
Моята е също 2.5 тд и автоматът тръгва на втора, 722.4 е кутията. Между друготото, можеш да провериш каква е кутията ти по вин тук: http://www.neoriginal.ru/cat/mb/
#4
Posted 16 May 2012 - 10:38
Аз изобщо не и се шашкам, но просто е малко по кофти зимата когато тръгва на първа, особено когато зимата е като тази година, точно за това имам едно на ум и цяла зима си возя лопата в багажника. А иначе модела на кутията е 722418 03 185705
#5
Posted 16 May 2012 - 12:47
Здравейте,
Пиша в темата на колегата, защото имам абсолютно същия проблем с кутия 722431 03 427026. "E/S" режимите изобщо не оказват влияние.
Благодаря
Пиша в темата на колегата, защото имам абсолютно същия проблем с кутия 722431 03 427026. "E/S" режимите изобщо не оказват влияние.
Благодаря
#6
Posted 16 May 2012 - 14:58
Ключето за превключване често се зацапва и не прави контакт.
Никога не оставям магарето си в калта.
#7
Posted 18 May 2012 - 17:26
http://answers.yahoo...06200247AArLuva
Вече незнам на какво да вярвам...
Има безброй противоречиви тълкования на мистерията "E/S; W/S mode...".
Така ли няма някаде написано в ръководсто на Mercedes, какво точно представлява, как са построени веригите /тоци, вакууми...или каквото там се случва/, как работи и на какъв принцип превключва режимите кутията, в какво се изразява поведението на колата? И когато не работи, къде и как се търсят и отстраняват проблемите?
Моля споделете как се държат вашите коли!
Когато липсва инжинерна информация от извора, нека емпиричното доведе истината!
Вече незнам на какво да вярвам...
Има безброй противоречиви тълкования на мистерията "E/S; W/S mode...".
Така ли няма някаде написано в ръководсто на Mercedes, какво точно представлява, как са построени веригите /тоци, вакууми...или каквото там се случва/, как работи и на какъв принцип превключва режимите кутията, в какво се изразява поведението на колата? И когато не работи, къде и как се търсят и отстраняват проблемите?
Моля споделете как се държат вашите коли!
Когато липсва инжинерна информация от извора, нека емпиричното доведе истината!
Edited by garsha, 18 May 2012 - 18:44 .
#8
Posted 19 May 2012 - 08:18
При мен когато е на E винаги тръгва от 2-ра колкото и газ да си подал... А когато е на S ако подавам плавно тръгва на 2-ра пак подам ли повече газ връща 1-ва ... Незнам какъв номер ми е кутията w124 e с 4 скорости!
#9
Posted 19 May 2012 - 10:10
Жорка, не ща да ти казвам, щот ще започнеш с интервенциите. Познавам те! Шило у торба не стои!
При следващата ни среща ще започнеш да тръгваш нормално от 2ра а при повече газ от първа.....ще оправиме и ключето и ще обърнеме внимание и на големият сноп който влиза в нея.....
Казвал съм ти го и друг път, проблем имаш и в реглажната щанга на лостовата система на дросела и позицията на жилото към кутията !
Ако обичаш не ги пипай, щот ще ми отвориш повече работа. ....просто се погрижи за пържолките и биричката.
При следващата ни среща ще започнеш да тръгваш нормално от 2ра а при повече газ от първа.....ще оправиме и ключето и ще обърнеме внимание и на големият сноп който влиза в нея.....
Казвал съм ти го и друг път, проблем имаш и в реглажната щанга на лостовата система на дросела и позицията на жилото към кутията !
Ако обичаш не ги пипай, щот ще ми отвориш повече работа. ....просто се погрижи за пържолките и биричката.
Edited by бай Васил, 19 May 2012 - 10:12 .
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#10
Posted 19 May 2012 - 10:36
Става, бай Василе Фърляме "кутията" на скарата, слагаме "маслото" в хладилника и тръгваме от 2-ра/та/ пържола направо!
#11
Posted 19 May 2012 - 13:33
Е то е ясно че ще е от втората пържола... първата е за скараджията.....
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#12
Posted 31 May 2012 - 19:45
След ремонт на моя автоматик, вече и той тръгва от първа. Правих я в сервиза в Малинова Долина и там ме убедиха, че това е правилното поведение на този автоматик.Аз изобщо не и се шашкам, но просто е малко по кофти зимата когато тръгва на първа, особено когато зимата е като тази година, точно за това имам едно на ум и цяла зима си возя лопата в багажника. А иначе модела на кутията е 722418 03 185705
#13
Posted 31 May 2012 - 19:52
След ремонт на моя автоматик, вече и той тръгва от първа. Правих я в сервиза в Малинова Долина и там ме убедиха, че това е правилното поведение на този автоматик.
Щом там са казали така, аз го приемам за вярно. Коко е един от първите отлични майстори за автоматици!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#14
Posted 14 July 2012 - 15:11
Честно казано за първи път чувам,че автомата тръгва от втора понякога/може и аз нещо да съм пропуснал..&/.Моя винаги си тръгва от първа.Така си е откакто купих колата от Германия.Разлика има при превключване на оборотите в зависимост от това дали бутона е на "S"-стандартен режим/превключва на по-високи обороти/ или "E"/превключва при по-ниски обороти/.Мисля че точно в това е смисъла на "Е"-икономичния режим.Съответно при "Е" когато съм засичал разхода на гориво е с около 1-1 ,5 литра по малък.
Edited by 220TE, 14 July 2012 - 15:31 .
#15
Posted 04 April 2013 - 20:22
Може ли някой наистина да даде компетентен отговор на този въпрос, защото се хванах на бас , че колата ми (w202, C180, '96) винаги трагва от първа независимо как подавам газта и на кой режим е S или Е. Винаги сменя по три пъти, стига разтоянието да го позволява, от което си направих извода, че няма как да тръгва на втора.
Автомата е: 722421 03 971870
Басът е с едно монтьорче което твърди, че е правило няколко кутии на мерцедес.
Edited by hir, 04 April 2013 - 20:23 .
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users