Проблем скорстна кутия w163 270CDI
Започната от BaH4yY, 15 май 2012 - 11:12:52
Проблем скорстна кутия w163
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 15 май 2012 - 11:12
Проблем скорстна кутия w163 270CDI. Дава грешка несъотвествие в оборотите на двигателя и на кутията и ми дава датчика на платката.,смених платката оправи се след 10 дена пак ми влезна в авариен режим., дава ми грешка приплъзване на кутията свалих я обслужих я и се оправи..след това пак записа същата грешка и като пуснах маслото беше пресякано .,няма пробив на радиатора и кичетата от към раздатката са здрави и не мога да разбера от къде се е пресякло маслото.,няма и запушване към радиатора,да не охлажда маслото и да е станало така..само турбината не съм барал..възможно ли е да е от нея..?
#2
Публикувано 15 май 2012 - 12:15
как разбра че няма пробив към радиатора
маслото може да се пресече само от автифриза
и допирната му точка е точно радиатора
при хидротрансформатора няма от какво
да се пресече
другото е от отдушника да е влязла вода
ама доста големи локви трябва да си газил
маслото може да се пресече само от автифриза
и допирната му точка е точно радиатора
при хидротрансформатора няма от какво
да се пресече
другото е от отдушника да е влязла вода
ама доста големи локви трябва да си газил
#3
Публикувано 16 май 2012 - 09:49
Колега, отговора е близко.
Какво е състоянието на водата ? Има ли масло в нея? Нивото и променя ли се?
Източи радиатора в леген и наблюдавай дали по повърхността на антифриза има наличие на масло ?
Ако има вода в маслото на скоростите, то и във водата в радиатора ще има масло........
Какво е състоянието на водата ? Има ли масло в нея? Нивото и променя ли се?
Източи радиатора в леген и наблюдавай дали по повърхността на антифриза има наличие на масло ?
Ако има вода в маслото на скоростите, то и във водата в радиатора ще има масло........
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#4
Публикувано 16 май 2012 - 11:03
Не излезна нито от радиатора,нито от отдушника..проблема е решен.,мерси все пак за отговорите ви..
#6
Публикувано 16 май 2012 - 11:42
Най-вероятно, старото масло което е останало в кутията не е било съвместимо с новото налято....
Колега, ако споделиш решението на проблема, ще бъдеш полезен и на други в нужда?
Колега, ако споделиш решението на проблема, ще бъдеш полезен и на други в нужда?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#7
Публикувано 16 май 2012 - 12:49
.проблема е решен.,мерси все пак за отговорите ви..
Ей такива теми недовършени като видя ми става супер приятно, пуска колегата темата с проблем и накрая, "проблема е решен".
Ами супер, сподели решението както сподели и проблема си!
Моят личен блог интернет технологии Програмируеми логически контролери PLC Forum
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни