Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Покупка на ML 270


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 Mashine

Mashine

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:Смолян

Публикувано 09 май 2012 - 20:22

Здравейте и аз се запалих по манията за джип.
Интереувам се от ML W163 след 2001г. на вид не бих казал че е нещо особено отвън, а вътре си е бая дървен (само не ме биите), но пък цената му е повече от добра за мерцедес.

Интересувам се само от модели с ръчна скоростна кутия. Все си мисля че двигателя 230 ще му дойде малък.
Спрял съм се на дизеловия двигател – 2.7 с ръчни скорости.

Ето и въпросите, който ме интересуват (свързани са главно с поддръжка, цени и друга ценна информация):
1. Двигател:
Става въпрос за Ml 270 . Дали е ПД или КР?
Не съм съзтезател, мисля че този мотор, ще бута иначе голямото купе, интересувам се от други проблеми:
Интересува ме като цяло, дали е капризен?
Ще съм много благодарен за повече информация.
Също така ме интеруват цените по обслужване на двгигателя и има ли нещо специфично за смяна. С верига или с ремъци е?

С какво масло го карете?

2. Ходова част:
Накладки – нещо специфично за тях и колко броики са на колело (за дизеловия двигател).
Някаква информация за цени по окачването:
Колко носачи са на колелои изобщо има ли нещо специфично.
Хайде и нещо повече за возията?

3. Каква 4x4 система ползва?
Че гледам клипчета на 4matic, ама се си мисля че те за модели от по-нови години.
Има ли някакви блокажи, бавни и т.н.?
Тука искам малко по подробно информация, ако е възможно.
На какво е нужно да обърна по-голямо внимание, и дайте някакъв съвет за най-елементарен тест да направя при евентуален оглед, за да разбера дали всичко е ОК?

4. За какъв разход да се говтя?

5. Какви са различията при фейса?

6. Какво представлява навигацията от тези години, или е само цветно радио (чете ли филми)? Имат ли ТВ тунер?

Изобщо имат ли някакви всеизвестни слабости, проблеми по електрониката?

Има ли нещо на което да обърна повече внимание при покупка?

  • 0
BeYourself

#2 Batev

Batev

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1535 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Vienna , Austria
  • Интереси:Футбол,Музика,Автомобили,Компютри и Други
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz ML270 CDI - W163 - 2005
    Mercedes-Benz E290 TD - W210 - 1997
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 май 2012 - 00:21

4. За какъв разход да се говтя?
6. Какво представлява навигацията от тези години, или е само цветно радио (чете ли филми)? Имат ли ТВ тунер?

Автоматика градско в малък град гори към 12.5 , ръчните може би с литър по-малко ;)
Навигацията си е цветно радио ..

Този пост е редактиран от Batev: 10 май 2012 - 00:24

  • 0
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя
,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....

... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.

#3 eMs1

eMs1

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 809 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 май 2012 - 08:57

1. КР, приличен вървеж, може и да е капризен, зависи на какъв екземпляр попаднете.
1.1.Теми има доста поиграйте си с търсачката и ще отговорите на повечето от въпросите си;

2. Окачването - зависи от гледната точка....за някой е скъпо, за други не толкова. Виж 1.1.

3. Дискутирано е в други теми;

4. Разход в София - под 13 няма шанс, извънградско - от 9 до 15, зависи как се кара;

5. Фейслифт при всички положения;

6. На навигацията може и да се гледа тв, ако си сложите тунер, естетически е по-красиво с нея

Този пост е редактиран от eMs1: 10 май 2012 - 08:58

  • 0
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
Публикувано изображение

#4 Mashine

Mashine

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:Смолян

Публикувано 12 май 2012 - 12:33

Здравейте, благодаря за отговорите, разгледах и другите теми, явно си е въпрос на бройка. Само не разбрах ремък или верига е двигателя.
Искам да питам на тази снимка оградените с червено копчета за какво служат, че гледам много рядко са с толкова копчета.

Прикачени файлове


  • 0
BeYourself

#5 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 май 2012 - 13:11

Всичкото Мерцедес е с верига
  • 0

#6 ionata

ionata

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 143 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML320 W163

Публикувано 12 май 2012 - 23:43

Здравейте, благодаря за отговорите, разгледах и другите теми, явно си е въпрос на бройка. Само не разбрах ремък или верига е двигателя.
Искам да питам на тази снимка оградените с червено копчета за какво служат, че гледам много рядко са с толкова копчета.


Колега, тези копчета са за отваряне на най-задния ред прозорци (отварят се леко встрани). Имат го само някой, защото се поставя на тези които са 6+1, може някои от тях да не се водят така, като са регистрирани тука, но са били произведени за 6+1. Заради това е написано 3 и е нарисувано прозорче - демек 3ти ред прозорци ;)

Този пост е редактиран от ionata: 12 май 2012 - 23:45

  • 0

#7 p22

p22

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 270 cdi
    A 170 cdi

Публикувано 16 май 2012 - 11:10

Както за всяка друга кола, ако намериш запазен и добре подържан автомобил ще си доволен. МЛ-а е много приятен за возене, пътуване, а става и за леко излизане от пътя, разбира се без изцепки. Върви достатъчно добре за да нямаш проблем нито в града, нито на магистралата, но не е кола за състезания и надбягвания. По скоро спокоен и удобен семеен автомобил а който спокойно и удобно можеш да отидеш както до Милано например, така и на пикник на някоя поляна :)
Ако колата е добра няма да те притеснява окачване и т.н., защото ще държи достатъчно дълго дори и по софийските улици. Иначе разхода е в замисимост от карането - по софийските задръствания ако го юркаш харчи много (16), ако караш спокойно, харчи умерено (13), на извънградско също - между 9 и 12. В Германия и Франция падаше и до 8/100 при 120-125 км/ч. Навигацията (голямата) си работи идеално, когато имаш дискове за съответните страни и си е много удобна за използване (само набирането на адреса е малко досадно). Разбира се диск за БГ няма, но мисля че това не е и необходимо. ТВ тунер може да има, може и да няма. Ако няма може да се монтира допълнително. Мисля че при покупката на МЛ 270 трябва да се търси някой от последните бройки - 2005 год. И най-вече забрави за ръчните скорости! Ако търсиш колата за ръчкане, това не е правилния избор. И в този смисъл ръчни скорости не ти трябват изобщо. Автоматика се справя идеално и е неоценима екстра. :)

Този пост е редактиран от p22: 16 май 2012 - 11:11

  • 0
Mercedes А 170cdi
Mercedes ML 270cdi
Silentium Universi




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни