
Покупка на ML 270
Започната от Mashine, 09 май 2012 - 20:22:25
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 09 май 2012 - 20:22
Здравейте и аз се запалих по манията за джип.
Интереувам се от ML W163 след 2001г. на вид не бих казал че е нещо особено отвън, а вътре си е бая дървен (само не ме биите), но пък цената му е повече от добра за мерцедес.
Интересувам се само от модели с ръчна скоростна кутия. Все си мисля че двигателя 230 ще му дойде малък.
Спрял съм се на дизеловия двигател – 2.7 с ръчни скорости.
Ето и въпросите, който ме интересуват (свързани са главно с поддръжка, цени и друга ценна информация):
1. Двигател:
Става въпрос за Ml 270 . Дали е ПД или КР?
Не съм съзтезател, мисля че този мотор, ще бута иначе голямото купе, интересувам се от други проблеми:
Интересува ме като цяло, дали е капризен?
Ще съм много благодарен за повече информация.
Също така ме интеруват цените по обслужване на двгигателя и има ли нещо специфично за смяна. С верига или с ремъци е?
С какво масло го карете?
2. Ходова част:
Накладки – нещо специфично за тях и колко броики са на колело (за дизеловия двигател).
Някаква информация за цени по окачването:
Колко носачи са на колелои изобщо има ли нещо специфично.
Хайде и нещо повече за возията?
3. Каква 4x4 система ползва?
Че гледам клипчета на 4matic, ама се си мисля че те за модели от по-нови години.
Има ли някакви блокажи, бавни и т.н.?
Тука искам малко по подробно информация, ако е възможно.
На какво е нужно да обърна по-голямо внимание, и дайте някакъв съвет за най-елементарен тест да направя при евентуален оглед, за да разбера дали всичко е ОК?
4. За какъв разход да се говтя?
5. Какви са различията при фейса?
6. Какво представлява навигацията от тези години, или е само цветно радио (чете ли филми)? Имат ли ТВ тунер?
Изобщо имат ли някакви всеизвестни слабости, проблеми по електрониката?
Има ли нещо на което да обърна повече внимание при покупка?
Интереувам се от ML W163 след 2001г. на вид не бих казал че е нещо особено отвън, а вътре си е бая дървен (само не ме биите), но пък цената му е повече от добра за мерцедес.
Интересувам се само от модели с ръчна скоростна кутия. Все си мисля че двигателя 230 ще му дойде малък.
Спрял съм се на дизеловия двигател – 2.7 с ръчни скорости.
Ето и въпросите, който ме интересуват (свързани са главно с поддръжка, цени и друга ценна информация):
1. Двигател:
Става въпрос за Ml 270 . Дали е ПД или КР?
Не съм съзтезател, мисля че този мотор, ще бута иначе голямото купе, интересувам се от други проблеми:
Интересува ме като цяло, дали е капризен?
Ще съм много благодарен за повече информация.
Също така ме интеруват цените по обслужване на двгигателя и има ли нещо специфично за смяна. С верига или с ремъци е?
С какво масло го карете?
2. Ходова част:
Накладки – нещо специфично за тях и колко броики са на колело (за дизеловия двигател).
Някаква информация за цени по окачването:
Колко носачи са на колелои изобщо има ли нещо специфично.
Хайде и нещо повече за возията?
3. Каква 4x4 система ползва?
Че гледам клипчета на 4matic, ама се си мисля че те за модели от по-нови години.
Има ли някакви блокажи, бавни и т.н.?
Тука искам малко по подробно информация, ако е възможно.
На какво е нужно да обърна по-голямо внимание, и дайте някакъв съвет за най-елементарен тест да направя при евентуален оглед, за да разбера дали всичко е ОК?
4. За какъв разход да се говтя?
5. Какви са различията при фейса?
6. Какво представлява навигацията от тези години, или е само цветно радио (чете ли филми)? Имат ли ТВ тунер?
Изобщо имат ли някакви всеизвестни слабости, проблеми по електрониката?
Има ли нещо на което да обърна повече внимание при покупка?
BeYourself
#2
Публикувано 10 май 2012 - 00:21
Автоматика градско в малък град гори към 12.5 , ръчните може би с литър по-малко4. За какъв разход да се говтя?
6. Какво представлява навигацията от тези години, или е само цветно радио (чете ли филми)? Имат ли ТВ тунер?

Навигацията си е цветно радио ..
Този пост е редактиран от Batev: 10 май 2012 - 00:24
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#3
Публикувано 10 май 2012 - 08:57
1. КР, приличен вървеж, може и да е капризен, зависи на какъв екземпляр попаднете.
1.1.Теми има доста поиграйте си с търсачката и ще отговорите на повечето от въпросите си;
2. Окачването - зависи от гледната точка....за някой е скъпо, за други не толкова. Виж 1.1.
3. Дискутирано е в други теми;
4. Разход в София - под 13 няма шанс, извънградско - от 9 до 15, зависи как се кара;
5. Фейслифт при всички положения;
6. На навигацията може и да се гледа тв, ако си сложите тунер, естетически е по-красиво с нея
1.1.Теми има доста поиграйте си с търсачката и ще отговорите на повечето от въпросите си;
2. Окачването - зависи от гледната точка....за някой е скъпо, за други не толкова. Виж 1.1.
3. Дискутирано е в други теми;
4. Разход в София - под 13 няма шанс, извънградско - от 9 до 15, зависи как се кара;
5. Фейслифт при всички положения;
6. На навигацията може и да се гледа тв, ако си сложите тунер, естетически е по-красиво с нея
Този пост е редактиран от eMs1: 10 май 2012 - 08:58
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01

#4
Публикувано 12 май 2012 - 12:33
Здравейте, благодаря за отговорите, разгледах и другите теми, явно си е въпрос на бройка. Само не разбрах ремък или верига е двигателя.
Искам да питам на тази снимка оградените с червено копчета за какво служат, че гледам много рядко са с толкова копчета.
Искам да питам на тази снимка оградените с червено копчета за какво служат, че гледам много рядко са с толкова копчета.
Прикачени файлове
BeYourself
#5
Публикувано 12 май 2012 - 13:11
Всичкото Мерцедес е с верига
#6
Публикувано 12 май 2012 - 23:43
Здравейте, благодаря за отговорите, разгледах и другите теми, явно си е въпрос на бройка. Само не разбрах ремък или верига е двигателя.
Искам да питам на тази снимка оградените с червено копчета за какво служат, че гледам много рядко са с толкова копчета.
Колега, тези копчета са за отваряне на най-задния ред прозорци (отварят се леко встрани). Имат го само някой, защото се поставя на тези които са 6+1, може някои от тях да не се водят така, като са регистрирани тука, но са били произведени за 6+1. Заради това е написано 3 и е нарисувано прозорче - демек 3ти ред прозорци

Този пост е редактиран от ionata: 12 май 2012 - 23:45
#7
Публикувано 16 май 2012 - 11:10
Както за всяка друга кола, ако намериш запазен и добре подържан автомобил ще си доволен. МЛ-а е много приятен за возене, пътуване, а става и за леко излизане от пътя, разбира се без изцепки. Върви достатъчно добре за да нямаш проблем нито в града, нито на магистралата, но не е кола за състезания и надбягвания. По скоро спокоен и удобен семеен автомобил а който спокойно и удобно можеш да отидеш както до Милано например, така и на пикник на някоя поляна 
Ако колата е добра няма да те притеснява окачване и т.н., защото ще държи достатъчно дълго дори и по софийските улици. Иначе разхода е в замисимост от карането - по софийските задръствания ако го юркаш харчи много (16), ако караш спокойно, харчи умерено (13), на извънградско също - между 9 и 12. В Германия и Франция падаше и до 8/100 при 120-125 км/ч. Навигацията (голямата) си работи идеално, когато имаш дискове за съответните страни и си е много удобна за използване (само набирането на адреса е малко досадно). Разбира се диск за БГ няма, но мисля че това не е и необходимо. ТВ тунер може да има, може и да няма. Ако няма може да се монтира допълнително. Мисля че при покупката на МЛ 270 трябва да се търси някой от последните бройки - 2005 год. И най-вече забрави за ръчните скорости! Ако търсиш колата за ръчкане, това не е правилния избор. И в този смисъл ръчни скорости не ти трябват изобщо. Автоматика се справя идеално и е неоценима екстра.

Ако колата е добра няма да те притеснява окачване и т.н., защото ще държи достатъчно дълго дори и по софийските улици. Иначе разхода е в замисимост от карането - по софийските задръствания ако го юркаш харчи много (16), ако караш спокойно, харчи умерено (13), на извънградско също - между 9 и 12. В Германия и Франция падаше и до 8/100 при 120-125 км/ч. Навигацията (голямата) си работи идеално, когато имаш дискове за съответните страни и си е много удобна за използване (само набирането на адреса е малко досадно). Разбира се диск за БГ няма, но мисля че това не е и необходимо. ТВ тунер може да има, може и да няма. Ако няма може да се монтира допълнително. Мисля че при покупката на МЛ 270 трябва да се търси някой от последните бройки - 2005 год. И най-вече забрави за ръчните скорости! Ако търсиш колата за ръчкане, това не е правилния избор. И в този смисъл ръчни скорости не ти трябват изобщо. Автоматика се справя идеално и е неоценима екстра.

Този пост е редактиран от p22: 16 май 2012 - 11:11
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни