Соленоид на вентил за забавяне на превключването на автоматична трансмисия 722.4
Започната от the_olympian, 06 май 2012 - 16:42:25
4 мнения по тази тема
#1
Публикувано 06 май 2012 - 16:42
Здравейте! Нов съм тук, ако смятате, че темата не е за този раздел, моля преместете я. Колата е 1991 г. C124 200CE Italien. От завода е излязла с мотор 102.963, механична пет степенна скоростна кутия 717.412 и диференциал с датчик за ABS с предавателно число 3,46 (ако не се лъжа). На кратко 124-ка купе с ръчни скорости. Колата тогава се е предлагала и във вариант с автоматична скоростна кутия 722.400.
Прилагам малко линкове към модела:
http://wiki.mercedes...00CE-2-Motor/en
http://www.neorigina...1_1_15T_124_041
http://partscatalog....ar/124/041/15T/
http://www.auto-part...ts/m.mycat?Form
http://www.unitcat.r...1/1/124041/15T/
http://www.everythin...matics-drawings
Преди около година си търсих 124-ка купе с голям мотор и автомат. Не успях да намеря и взех тази, понеже беше сравнително запазена и много ми хареса. Заедно с колата ми изпадна и кутия 722.4 с пълния комплект за трансформация (радиатор, стартер, маховик, кардан, педали и всичко необходимо) от кола със същия двигател. Преди три седмици се реших най-накрая да задействам трансформацията и понеже съм бедно момче я почнахме с колегите на двора. В момента колата е почти готова, но един проблем остана без решение. Кутията се оказа малко по-различна от често срещаните 722.4. От ляво на камбаната е монтиран соленоид на вентил за забавяне на превключването до достигане на работната температура. Въпросът ми е къде по инсталацията се закача ел. куплунга му? През изминалата седмица обърнах нета с хастара и открих само една тема по моя въпрос - http://190rev.net/fo...ad.php?t=29819. Изтеглих и прехвърлих почти всички ръководства, руски, английски, за тези кутии, плъзнали в нета. Просто нямам сили да чета повече и за това пиша тук и в другите форуми. Моля, ако някой знае нещо по въпроса или има същата кутия да погледне къде се връзва този куплунг. Ще помогне и цвета на проводника в снопа (от соленоида е черен), на кой предпазител е и изобщо всякаква информация. Ето и снимка, с жълто съм отбелязал въпросният куплунг - http://imageshack.us/f/525/7224u.jpg/.
Прилагам малко линкове към модела:
http://wiki.mercedes...00CE-2-Motor/en
http://www.neorigina...1_1_15T_124_041
http://partscatalog....ar/124/041/15T/
http://www.auto-part...ts/m.mycat?Form
http://www.unitcat.r...1/1/124041/15T/
http://www.everythin...matics-drawings
Преди около година си търсих 124-ка купе с голям мотор и автомат. Не успях да намеря и взех тази, понеже беше сравнително запазена и много ми хареса. Заедно с колата ми изпадна и кутия 722.4 с пълния комплект за трансформация (радиатор, стартер, маховик, кардан, педали и всичко необходимо) от кола със същия двигател. Преди три седмици се реших най-накрая да задействам трансформацията и понеже съм бедно момче я почнахме с колегите на двора. В момента колата е почти готова, но един проблем остана без решение. Кутията се оказа малко по-различна от често срещаните 722.4. От ляво на камбаната е монтиран соленоид на вентил за забавяне на превключването до достигане на работната температура. Въпросът ми е къде по инсталацията се закача ел. куплунга му? През изминалата седмица обърнах нета с хастара и открих само една тема по моя въпрос - http://190rev.net/fo...ad.php?t=29819. Изтеглих и прехвърлих почти всички ръководства, руски, английски, за тези кутии, плъзнали в нета. Просто нямам сили да чета повече и за това пиша тук и в другите форуми. Моля, ако някой знае нещо по въпроса или има същата кутия да погледне къде се връзва този куплунг. Ще помогне и цвета на проводника в снопа (от соленоида е черен), на кой предпазител е и изобщо всякаква информация. Ето и снимка, с жълто съм отбелязал въпросният куплунг - http://imageshack.us/f/525/7224u.jpg/.
#2
Публикувано 06 май 2012 - 19:13
Може и без да го закачаш някъде.
Никога не оставям магарето си в калта.
#3
Публикувано 06 май 2012 - 19:21
Утре ще ти кажа.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#4
Публикувано 07 май 2012 - 19:06
Ходи в копчето под педала за газта....оттам нататък, по спомен...отива в сноп по когото стига до бушон.
Ти как слагаш кутията....би ли казал повече за инсталацията....голямата букса ?
Голямо начинание си подхванал, браво!
Ти как слагаш кутията....би ли казал повече за инсталацията....голямата букса ?
Голямо начинание си подхванал, браво!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#5
Публикувано 07 май 2012 - 22:34
Благодаря за отговорите! Тази вечер я покарах, супер е! Временно е с изключен куплунг до разгадаване на мистерията, ще следя темата. За инсталацията гледахме от други такива кое къде и как е.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни