Здравейте колеги.След като преди началото на зимата ми спря климатика изведнъж,след като го напълних юли месец с фреон,провериха системата и правеше зима вътре дойде времето да го погледна..
Оказа се ,че имам петно върху радиатора,което е вероятно мястото,на което е избило маслото.Оказах се прав..за съжаление.Предложиха ми цена от 320лева за работа+радиатор+пълнене и + 1 година гаранция ,но за произхода на радиатора не попитах..
На друго място ми предложиха радиатор NRF (или нещо такова).Казаха ми ,че били много качествени,но и цената също - 250лв. + труд,фреон,някакви гумени съединения = 420лв. с 6 месеца гаранция.
Та сега въпросът ми е следния,подлежат ли на заварки тези радиатори,и до колко ще са читави,след като налягането разбрах,че стига до 20+ бара.Четох също така за тези заварки,че след като се обработи повърхността за заваряване,и след самото й заваряване алуминият там си променя структурата,и свойствата и пак ме чакат проблеми.
Също така нормални ли са тези цени за работа и радиатор ?
Знам,че на моята кола (W210 Е220 CDI ,фейслифт ,143кс)се полага 1кг +- 0,03кг фреoн от тип R134.

Радиатор климатик
Започната от К исо, 05 май 2012 - 23:14:27
4 мнения по тази тема
#1
Публикувано 05 май 2012 - 23:14

#2
Публикувано 05 май 2012 - 23:45
Здравей колега, ако пробива е по самите клетки на радиатор-кондензатора не се занимавай, а си купи нов , дори и не оригинален ще кара дълго. Но ако е по самите тръби няма проблем да го завариш на аргон.
База за цени няма, качество на извършената услуга и вложения труд, части. Много е разтегливо.
Поздрави!
База за цени няма, качество на извършената услуга и вложения труд, части. Много е разтегливо.
Поздрави!
Моят личен блог интернет технологии Програмируеми логически контролери PLC Forum
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
#3
Публикувано 06 май 2012 - 18:09
Зависи от спуканото може и да се запои. Моят си е запоен тамън на 8 места и си държи 3то лято. С новият обаче ще имаш по-добре работещ климатик. Цените са нормални и толкова си струва!
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#4
Публикувано 07 май 2012 - 22:59
Той климатика правеше зима на 2 ,камоли сега като го сменим ..ако се засили .. не знам 
В средата има петно ,къедто е избило маслото + фреона (или само маслото,не съм много наясно с нещата там
) ще се вземе нов,но ми казаха,че това било мнгоо слабо място на очиларките.Често били идвали в сервизите с такива проблеми.Ще се прави значи с нов,като хората,пък .. колкото изкара.Ако се прецака и нов,ще купувам 2ра ръка .. 
Смяната му трудна ли е ,защото ми казаха,че била доста трудоемка,а аз видях отгоре 2 щипки само.Отдолу бронята ли трябва,за да се свали,за да могат да се закачат тръбите ,или бъркам ?

В средата има петно ,къедто е избило маслото + фреона (или само маслото,не съм много наясно с нещата там


Смяната му трудна ли е ,защото ми казаха,че била доста трудоемка,а аз видях отгоре 2 щипки само.Отдолу бронята ли трябва,за да се свали,за да могат да се закачат тръбите ,или бъркам ?
Този пост е редактиран от К исо: 07 май 2012 - 23:00

#5
Публикувано 08 май 2012 - 08:36
Зависи от модела, на някои може без да се сваля бронята, но на други си трябва.
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни