R-Klasse 350 на LPG
Започната от valko72, 05 май 2012 - 21:55:43
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 05 май 2012 - 21:55
Здравейте.
Интересувам се някой има ли газов инжекцион на такъв автомобил?
Какви са резултатите и имал ли е проблеми с монтирането му?
Колата е 2007г.
Мерси на всички които дадат мнение по въпроса.
Интересувам се някой има ли газов инжекцион на такъв автомобил?
Какви са резултатите и имал ли е проблеми с монтирането му?
Колата е 2007г.
Мерси на всички които дадат мнение по въпроса.
#2
Публикувано 05 май 2012 - 22:36
Старите мотори от това поколение нямат проблеми. Говорим за 112/113.
На този мотор също не мисля има проблем.
Сервиза на Ланди имат база данни с моделите и кои са правени, кои не са и при кои може да има проблем и не биха искали да ги правят.
Можеш да ги преслушаш.
На този мотор също не мисля има проблем.
Сервиза на Ланди имат база данни с моделите и кои са правени, кои не са и при кои може да има проблем и не биха искали да ги правят.
Можеш да ги преслушаш.
#3
Публикувано 13 май 2012 - 22:09
Самият мотор може да няма проблеми,ама това купе има много маркучи за охлаждане и помпи.
Да споменем и факта,че термостата отваря на 65 градуса и не многото място в двигателя....си мисля ,че не е толкова лесно.
Всеки може да направи автомобил на газ.Но на какви компромиси ???
Ако някой има газ на такъв автомобил да сподели впечатления.
Мерси предварително.
Да споменем и факта,че термостата отваря на 65 градуса и не многото място в двигателя....си мисля ,че не е толкова лесно.
Всеки може да направи автомобил на газ.Но на какви компромиси ???
Ако някой има газ на такъв автомобил да сподели впечатления.
Мерси предварително.
#4
Публикувано 13 май 2012 - 22:24
Здрасти колега, проблеми може да имаш с мотора, независимо дали му слагаш газ или не. Той е от серията М272 и първите години (въвежда се 2002-ра май) се води за проблематичен - с и без газ.
До 2007-ма може и да са го оправили, но не мога да ти кажа със сигурност. Провери си хубаво.
Аз мога само да те наплаша с линкове за проблемите, които двигателят прави.
До 2007-ма може и да са го оправили, но не мога да ти кажа със сигурност. Провери си хубаво.
Аз мога само да те наплаша с линкове за проблемите, които двигателят прави.
#5
Публикувано 19 май 2012 - 21:18
Хах, не намерих по-подходяща тема да го постна.
http://www.ozonlpg.c...centjobs18.html
Има няколко интересни монтажа при двигателя. Има снимки на V6 & V8 без предния капак, затваря се... Абстрахирайте се от това, че са пробили задния калник на всички за зареждачката.
... Бяха пробили и махагона на една S-ка, да сложат копчето за превключване! Абстрахираме се и от това .
М/у другото, ако има по-подходяща тема, кажете ми, ще преместя поста.
Е това много ми хареса. Дебелия редуктор на Landi Renzo и всичко събрано под капака.
Ето и малко снимки от монтажа от братята хабиби, само при тях намерих. Странно къде дупчат колекторите...
Качвам ги тук, да не им падне хостинга.
http://www.ozonlpg.c...centjobs18.html
Има няколко интересни монтажа при двигателя. Има снимки на V6 & V8 без предния капак, затваря се... Абстрахирайте се от това, че са пробили задния калник на всички за зареждачката.
... Бяха пробили и махагона на една S-ка, да сложат копчето за превключване! Абстрахираме се и от това .
М/у другото, ако има по-подходяща тема, кажете ми, ще преместя поста.
Е това много ми хареса. Дебелия редуктор на Landi Renzo и всичко събрано под капака.
Ето и малко снимки от монтажа от братята хабиби, само при тях намерих. Странно къде дупчат колекторите...
Качвам ги тук, да не им падне хостинга.
Прикачени файлове
#6
Публикувано 14 юни 2012 - 20:20
Здравейте.
Благодаря на всички дали мнения
Автомобила има разтеглена верига и вкарва грешки от датчици на валовете.След ремонта ще му мисля пак.
Ако някой има още мнения -да ги дава.
Благодаря на всички дали мнения
Автомобила има разтеглена верига и вкарва грешки от датчици на валовете.След ремонта ще му мисля пак.
Ако някой има още мнения -да ги дава.
#7
Публикувано 14 юни 2012 - 21:04
Здравейте.
Като Praetorian ще дам малко инфо още за самия мотор.
родилните проблеми на 272.9x мотора са най-вече свързани със зъбните колела на балансиращите валове на ангренажа. ( + проблеми с клапи, легла на осите и тн на входящия колектор.....сигурно и още много знайни и незнайни нам (Д)ефекти ).
материалът от който са направени колелата не е с нужното ниво на закалка и се износват дори и на 15-20 хил. км понякога.
решението идва в моторите произведени със сериен номер 2729..30 468993 и след това. повече информация може да се намери тук: http://www.motor-tal...chmentId=681441
ако моторът ти, колега е от тази куца серия и не са му сменени прочутите зъбни колела можеш да не се разминеш само с верига ( дано все пак да си късметлия и да си уцелил нагласения мотор)
в щатитете дори има заведено дело с/у МБ - http://classactionla...s-m273-engines/
информацията не е конкретно по темата за газификация на мотора, но се надявам да е полезна.
Като Praetorian ще дам малко инфо още за самия мотор.
родилните проблеми на 272.9x мотора са най-вече свързани със зъбните колела на балансиращите валове на ангренажа. ( + проблеми с клапи, легла на осите и тн на входящия колектор.....сигурно и още много знайни и незнайни нам (Д)ефекти ).
материалът от който са направени колелата не е с нужното ниво на закалка и се износват дори и на 15-20 хил. км понякога.
решението идва в моторите произведени със сериен номер 2729..30 468993 и след това. повече информация може да се намери тук: http://www.motor-tal...chmentId=681441
ако моторът ти, колега е от тази куца серия и не са му сменени прочутите зъбни колела можеш да не се разминеш само с верига ( дано все пак да си късметлия и да си уцелил нагласения мотор)
в щатитете дори има заведено дело с/у МБ - http://classactionla...s-m273-engines/
информацията не е конкретно по темата за газификация на мотора, но се надявам да е полезна.
#8
Публикувано 26 август 2012 - 23:08
Здравейте колеги
Намерих проблема-оказаха се инжекторите на газовата уредба.
Чисто нови,ама.....се оказа, че не е гаранция новото нещо да е читаво
Благодаря на всички за помоща
Намерих проблема-оказаха се инжекторите на газовата уредба.
Чисто нови,ама.....се оказа, че не е гаранция новото нещо да е читаво
Благодаря на всички за помоща
#9
Публикувано 26 август 2012 - 23:50
Ама ти сложи газова и вече има проблеми или колата си имаше и преди това газова?
Дай малко снимки на монтажа.
Дай малко снимки на монтажа.
#10
Публикувано 26 август 2012 - 23:54
Браво! Радвам се, че проблемите по колата са решени!
#11
Публикувано 27 август 2012 - 06:28
Здравейте.
Аз сложих газовата и започна понякога трудно да пали и да гаси цилиндри.
Това се оказа от газовата си,но понеже не е карана много на бензин след покупката и има проблеми от валовете решихме че може да оказват влияние.
То сега пак си записва грешка от 1 вал,ама си работи всичко нормално.
Снимки нямам защото не сам я снимал.
Аз сложих газовата и започна понякога трудно да пали и да гаси цилиндри.
Това се оказа от газовата си,но понеже не е карана много на бензин след покупката и има проблеми от валовете решихме че може да оказват влияние.
То сега пак си записва грешка от 1 вал,ама си работи всичко нормално.
Снимки нямам защото не сам я снимал.
#12
Публикувано 27 август 2012 - 13:00
Същата серия мотор М272 само, че във варянта 2500 кубически сантиметра вече 50 000 километра в Е клас 2007 година никакви проблеми не дава. Незнам обаче ми се струва, че мотора е 2004 година, а не 2002, така поне пише и М112 му е таткото. Трябва да погледна този от коя серия е. Да не стана объркване мотора си се кара само на бензин.
#13
Публикувано 10 юни 2020 - 19:19
Повдигам стара тема но касае монтиране на газов инжекцион за М272 350 в София.
Ще се радвам на отзиви и мнения.
Засега съм се спрял на Mitkofitnes в Благоевград, Ланди-Ренцо или Романо.
Ще се радвам на отзиви и мнения.
Засега съм се спрял на Mitkofitnes в Благоевград, Ланди-Ренцо или Романо.
#14
Публикувано 10 юни 2020 - 20:48
Колегата от Благоевград, съдейки по писанията му във форума е доста грамотен технически и прецизен. Не мога да кажа от първа ръка за неговата работа, но по-скоро няма да сбъркаш с него. Относно газта на м272, аз съм със система на Романо вече точно 100 000 км. и до сега никакви ядове. Сменил съм един път няколко маркуча и филтрите, доволен съм доста от Романо и тях бих ти ги препоръчал от личен опит. Имат и бързи дюзи, но това вече ще се прецени с конкретния майстор, който ще я слага.
#15
Публикувано 10 юни 2020 - 21:49
Всичко ще е на шест!Няма да се притесняваш!Е-класата ше те радва много,Митко ще помогне!Повдигам стара тема но касае монтиране на газов инжекцион за М272 350 в София.
Ще се радвам на отзиви и мнения.
Засега съм се спрял на Mitkofitnes в Благоевград, Ланди-Ренцо или Романо.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни