Опасен проблем със спирачните тръбички!
Started by Venko_, 04 May 2012 - 10:22:04
11 replies to this topic
#1
Posted 04 May 2012 - 10:22
Здравейте колеги,искам да споделя какъв проблем имах,и да ви предупредя за евентуален такъв и на вашите автомобили! При рязко натискане на спирачката ми потъна педала(добре че беше с ниска скорост,ден преди това правих доста естремни спускания из стара планина,добре че не се случи тогава не ми се мисли)при огледа на колата видях теч на спирачна течност отзад отляво-оказа се че се е спукала спирачната тръбичка за задно ляво колело-Проблемът е следния над моста има една скоба която държи и двете тръбички там се натрупала ОПАСНА КОРОЗИЯ,която е разяла тръбичките (погледнете и вашите!!!).Смениха ми ги и двете с медни,защото оригиналните са с много извивки и няма как да се сложат,надявам се да нямам повече проблеми с тях. Малко съм разочарован от Mercedes не го очаквах!
#2
Posted 04 May 2012 - 10:59
Много голям плюс за темата!
Аз затова почти на всички коли слагам метални маркучи и оглеждам детайлно медните пътища.
За жалост не е до колата, а до предния й собственик и недоглеждането му.
Мерцедес имат една особена репутация на коли тип "качваш се и караш", докато хората се хвалят как примерно за 4-5 години не са сменили нищо, освен 1-2 тампона и консумативите... ако и тях са сменяли дори.
Истината е, че е просто кола и си иска профилактиката.
Добре, че не е имало проблеми.
Един приятел скъса спирачен маркуч в планината и от тогава има няколко бели кичура в косата. За щастие нито катастрофирал, нито загубил контрол над колата, но понякога не се развиват толкова добре нещата.
Питай го дали не смени спирачните маркучи със метални после... Първата му работа беше.
Освен това спирачната течност е силно податлива на влага и след няколко години, %съдържание на вода в нея е над допустимите граници.
Това се измерва в добри сервизи с едно специфично уредче. Дори и на адски запазени автомобили, спирачната течност е за смяна.
При по-новите Мерцове, спирачната течност е DOT4+, а не само DOT4, заради BAS системата.
Продава се само в Балканстар, не е скъпа.
Хубаво е да се смени с такава. Не че нещо е станало като са сложили обикновена DOT4, но това е просто за твоя информация.
Аз затова почти на всички коли слагам метални маркучи и оглеждам детайлно медните пътища.
За жалост не е до колата, а до предния й собственик и недоглеждането му.
Мерцедес имат една особена репутация на коли тип "качваш се и караш", докато хората се хвалят как примерно за 4-5 години не са сменили нищо, освен 1-2 тампона и консумативите... ако и тях са сменяли дори.
Истината е, че е просто кола и си иска профилактиката.
Добре, че не е имало проблеми.
Един приятел скъса спирачен маркуч в планината и от тогава има няколко бели кичура в косата. За щастие нито катастрофирал, нито загубил контрол над колата, но понякога не се развиват толкова добре нещата.
Питай го дали не смени спирачните маркучи със метални после... Първата му работа беше.
Освен това спирачната течност е силно податлива на влага и след няколко години, %съдържание на вода в нея е над допустимите граници.
Това се измерва в добри сервизи с едно специфично уредче. Дори и на адски запазени автомобили, спирачната течност е за смяна.
При по-новите Мерцове, спирачната течност е DOT4+, а не само DOT4, заради BAS системата.
Продава се само в Балканстар, не е скъпа.
Хубаво е да се смени с такава. Не че нещо е станало като са сложили обикновена DOT4, но това е просто за твоя информация.
#3
Posted 05 May 2012 - 21:35
Ходих на безпалтен преглед в Балканстар и ми казаха, че спирачната течност има много вода и е за смяна.
Какви проблеми може да създаде тази повишена вода в спирачната течност?
Какви проблеми може да създаде тази повишена вода в спирачната течност?
#4
Posted 05 May 2012 - 23:44
Здрасти колега, при дълги и екстремни спирания: спирачната течност се загрява покрай апаратите, накладките и дисковете; водата в нея завира; образуват се мехурчета (пара); педалът потъва без спирачен ефект и колата си върви без да забавя (достатъчно)...нататък какво става е Божа работа.
Спирачната течност е силно хидроскопична и е желателно да се сменя на 2 години. Смятана й струва към 35 лева. По-добре не ги пести точно тези пари.
Спирачната течност е силно хидроскопична и е желателно да се сменя на 2 години. Смятана й струва към 35 лева. По-добре не ги пести точно тези пари.
Edited by Praetorian, 05 May 2012 - 23:48 .
#6
Posted 06 May 2012 - 23:47
Точно тъй става.Явлението се случва често.Здрасти колега, при дълги и екстремни спирания: спирачната течност се загрява покрай апаратите, накладките и дисковете; водата в нея завира; образуват се мехурчета (пара); педалът потъва без спирачен ефект и колата си върви без да забавя (достатъчно)...нататък какво става е Божа работа.
Никога не оставям магарето си в калта.
#7
Posted 07 May 2012 - 09:08
Да, но съм ви подвел. Спирачната течност е Delphi, a не Castrol. Извинявам се.
Смених си там течността на БМВ-то. Дот4. Хубавото е, че пичовете са наясно, че ако набият много налягане на капачката на казанчето, могат да го пръснат.
Става въпрос за Motoexpert на Симеоновско шосе, където си ходя принципно за обслужване.
Аз ако сменям спирачна течност, гледам да сменям и спирачните маркучи с метални
Смених си там течността на БМВ-то. Дот4. Хубавото е, че пичовете са наясно, че ако набият много налягане на капачката на казанчето, могат да го пръснат.
Става въпрос за Motoexpert на Симеоновско шосе, където си ходя принципно за обслужване.
Аз ако сменям спирачна течност, гледам да сменям и спирачните маркучи с метални
#8
Posted 07 May 2012 - 09:52
Колеги (особено единия от вас гледам), днес ще поръчвам метални спирачни маркучи Goodridge от Великобритания. За в203 4-te излизат около 70 лири, топ изпълнение с ТÜV сертификат.
Ако някой иска да пише моменталически.
И аз сменях спирачната течност в Мотоексперт - беше някаква американска марка.
Ако някой иска да пише моменталически.
И аз сменях спирачната течност в Мотоексперт - беше някаква американска марка.
#9
Posted 07 May 2012 - 10:24
"Особено единия" има мноооого разходи този месец и ще почака
Трябва да проверя (т.е. лично да се уверя), че парт номерата на маркучите са ни еднакви, за да ми е спокойно на главата...
И със сигурност ще сложа DOT4+ на моята, дори и да означава сам да си я обезвъздушавам.
Брат ми си беше направил буркан с капачка под налягане, вместо голяма помпа
Трябва и да поразгледам дали спирачката на автоматиците е вързана с нещо друго, да не взема да се претрепя, че тва прасе трябва да спира по-добре отколкото ускорява
Което е идея да се чуем с Лазар и да видим дали и той не си е направил такава помпа, и ако е не е, да направим една, а ако е... да му я ползвам.
Трябва да проверя (т.е. лично да се уверя), че парт номерата на маркучите са ни еднакви, за да ми е спокойно на главата...
И със сигурност ще сложа DOT4+ на моята, дори и да означава сам да си я обезвъздушавам.
Брат ми си беше направил буркан с капачка под налягане, вместо голяма помпа
Трябва и да поразгледам дали спирачката на автоматиците е вързана с нещо друго, да не взема да се претрепя, че тва прасе трябва да спира по-добре отколкото ускорява
Което е идея да се чуем с Лазар и да видим дали и той не си е направил такава помпа, и ако е не е, да направим една, а ако е... да му я ползвам.
#10
Posted 07 May 2012 - 16:12
Хайде разберете се и да не забравите да споменете, че и аз трябва да сменям течноста.Което е идея да се чуем с Лазар и да видим дали и той не си е направил такава помпа, и ако е не е, да направим една, а ако е... да му я ползвам.
Иначе този сервиз на Симеоновско къде точно се намира и колко пари излиза смяната на течноста.
#11
Posted 07 May 2012 - 18:55
За какви буркани,какви помпи иде реч бе хора,подмяната е елементарна.Пускаш старата и наливаш новата.Процеса се извършва сам,на самотек.Просто търпение.
Никога не оставям магарето си в калта.
#12
Posted 05 October 2015 - 21:52
Здравейте, днес видях, че и моите спирачни тръбички са корозирали над задния мост и даже са протекли.В предната си част до където минават над резервоара са здрави. Дали ще е добре да се понадят с медни от там назад защото край двигателя минават доста скрито.Не знам в сервизите дали се навиват да правят такива ремонти, и дали трябва първо другаде да ми ги изработят и да отида с тях. Друга една тръбичка от бензиновия филтър към резервоара се е разпаднала от ръжда над задния мост, че едвам намерих къде е другия край.Интересното за късмет, че са обсолютно сухи запушени от ръждата и не е текло бензин. За по сигурно я запуших докато я сменя, не знам до колко е вредно може би за бензиновата помпа. Ще съм благодарен на мненията ви.
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users