Разход газов инжекцион? Ц180
Започната от Venko_, 04 май 2012 - 08:49:36
44 мнения по тази тема
#16
Публикувано 05 май 2012 - 06:38
Колега разхода ти е напълно приличен.Ако искаш повече икономия смени колата( марката ).
На щерката Ауди -то А3 1.8 125мулета на газ 10-12 и 7-8 на 100км постоянно на климатроник.
Преценявай.
На щерката Ауди -то А3 1.8 125мулета на газ 10-12 и 7-8 на 100км постоянно на климатроник.
Преценявай.
#17
Публикувано 05 май 2012 - 11:02
Здравейте колеги!
Аз съм на малко по различно мнение от вас.Според мене разхода за газов инжекцион е малко височък.Аз имах Ц200 с обикновенна АГУ и на дълго гореше 11-11,5/100...но повтарям с обикновенна АГУ.Според майсторите на АГУ с газов инжекцион разхода се повишава до 10-15% отколкото е горяла на бензин а с обикновенна с 25-30% .
Според мене за тази скорост с която си се движел разхода е висок.
Изчакай малко да улегне АГУ-то и тогава предприемай някакви мерки.Сега си още в началото.
Аз съм на малко по различно мнение от вас.Според мене разхода за газов инжекцион е малко височък.Аз имах Ц200 с обикновенна АГУ и на дълго гореше 11-11,5/100...но повтарям с обикновенна АГУ.Според майсторите на АГУ с газов инжекцион разхода се повишава до 10-15% отколкото е горяла на бензин а с обикновенна с 25-30% .
Според мене за тази скорост с която си се движел разхода е висок.
Изчакай малко да улегне АГУ-то и тогава предприемай някакви мерки.Сега си още в началото.
#18
Публикувано 05 май 2012 - 19:25
10 на 100 с климатик колега си е направо перфектно, старата ми 190-ка 2.0 105 коня без климатик гореше толкова и е по-лека от ц-ката сигурно разхода ти е супер не се притеснявай
M112.940 inside
#19
Публикувано 05 май 2012 - 23:54
Не знам защо си се насочил към тази латвийска уредба...при положение има наложени марки във времето. Разхода ти е висок, мое мнение.Извънградско смяташ +10 процента спрямо бензина, а при лидерите в този бранш дори и по-малко.Преди седмица си сложих Г.И. на мерцедеса Ц180 122к.с. уредбата е с италиански компоненти (tomaseto) и латвийски софтуер,при шофиране извънградско икономично (100- 110км.) ми дава 10л. на 100км. (на бензин гори някъде 7,5 на 100) ходих отново в сервиза където ми я сложиха,там ми казаха че работи перфектно и нищо не могат да направят. Нормално ли е това СПОДЕЛЕТЕ вашите мнения по темата!
Просто разликата е огромна м/у Ланди и тази уредба. Не можеш да очакваш големи резултати. В сервиза са ти казали, че е нормално защото няма как да е подобрят. Поздрави!
Този пост е редактиран от Богомил: 06 май 2012 - 00:08
Моят личен блог интернет технологии Програмируеми логически контролери PLC Forum
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
#21
Публикувано 06 май 2012 - 07:55
Всъщност разходът зависи от толкова много неща....
#22
Публикувано 06 май 2012 - 10:04
10 на 100 на дълго си е просто чудно.За по добър разход помисли за аванспроцесор.Лилов е прав,че малките мотори не дават икономия.Това с 7,5 на бензин,мисля че се залъгваш.Изключи климата и карай с 90 ако имаш нерви,та да си по-доволен.Зареждай газ само сутрин,пък си карай по жегите.Всичко има значени,та тук вече говорим за втечнена газ и големи температурни разширения.Бързите набирания са си разход а пенсионерското каране икономии.
Никога не оставям магарето си в калта.
#23
Публикувано 19 юни 2012 - 22:46
Колега при мен, c180 автоматик с ГИ Фобос - български софтуер, 7,5 извън и 12,5 градско. Засичал съм я на една и съща колонка при пробег 200 км извънградско.
#24
Публикувано 19 юни 2012 - 22:55
Fobos-ите много им хвалят компа напоследък.
А и ползваха Rail рейки, ако не греша. Все хубави неща чувам, но пък много лоши от към сервиз в София.
Така и така сме подхванали темата. Имате ли идея кой внася рейки Matrix в София.
Трябват ми 2 рейки от 544 серията + празна букса от другата страна, а гадните Италианота не ми обръщат внимание.
А и ползваха Rail рейки, ако не греша. Все хубави неща чувам, но пък много лоши от към сервиз в София.
Така и така сме подхванали темата. Имате ли идея кой внася рейки Matrix в София.
Трябват ми 2 рейки от 544 серията + празна букса от другата страна, а гадните Италианота не ми обръщат внимание.
#25
Публикувано 19 юни 2012 - 23:34
kld, знам едни, но са си умрели в кожите. И предполагам няма да имат рейкита в наличност, а ще ти ги поръчват тепърва и ще те товарят.
Днес си взимах филтър от тях и ме изгледаха накриво, че им смущавам обедната дрямка.
Гаранция на рейките не очакваш, нали? Утре на живо - повече.
Днес си взимах филтър от тях и ме изгледаха накриво, че им смущавам обедната дрямка.
Гаранция на рейките не очакваш, нали? Утре на живо - повече.
#26
Публикувано 19 юни 2012 - 23:39
Не очаквам гаранция, не!
То е ясно, че няма да попадна на велик customer service, но докато са под 500лв. 2 рейки, цената е супер
Утре... ще се чуем, промениха се малко плановете. Имам работа целия ден.
Направо ми идва да се прехвърля на MED-ове и да правя "почти" Ланди, само с друг редуктор.
Фобос-джии изскачат с оферти, но имам малко инфо, че там е "мамма миа" цялата история, а не обичам като си прехвърлят топката за моя сметка!
Та, засега съм на Ланди, само да видим как ще го докараме с цените! Tried & Tested 3 times досега без никаква издънка... 100ици хиляди километри за 12 години.
То е ясно, че няма да попадна на велик customer service, но докато са под 500лв. 2 рейки, цената е супер
Утре... ще се чуем, промениха се малко плановете. Имам работа целия ден.
Направо ми идва да се прехвърля на MED-ове и да правя "почти" Ланди, само с друг редуктор.
Фобос-джии изскачат с оферти, но имам малко инфо, че там е "мамма миа" цялата история, а не обичам като си прехвърлят топката за моя сметка!
Та, засега съм на Ланди, само да видим как ще го докараме с цените! Tried & Tested 3 times досега без никаква издънка... 100ици хиляди километри за 12 години.
#27
Публикувано 08 януари 2013 - 16:47
Прочетох всичко и не разбирам, колите ли ви харчат много или моята е мноо скопена?!?!? Сф-Бс 45л. газ макс... е вярно , че сипвам само blue force ама все пак под 140 не падам.... може би , защото съм с ръчна и това влияе, но пък нямам ГИ.
п.с. БРЦ ми е агу-то
п.с. БРЦ ми е агу-то
Този пост е редактиран от Мишо: 08 януари 2013 - 16:49
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#28
Публикувано 08 януари 2013 - 18:37
Е то София-Бургас е под 400км, сипваш 45литра, което значи, че разхода ти е около 12, кое му е малкото???
#29
Публикувано 08 януари 2013 - 22:52
10 се ядва ама ...12 .........даже 9 трябва да гониш.
Мамят с горивото тия. ...форс морс, не ги знам, ма с подобна скорост съм 10 газ и пак в зависимост какъв пикоч са ми сипали.
Мамят с горивото тия. ...форс морс, не ги знам, ма с подобна скорост съм 10 газ и пак в зависимост какъв пикоч са ми сипали.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#30
Публикувано 08 януари 2013 - 23:01
10 ама си с газов инжекцион
При обикновената газова няма едно много важно нещо, а именно спиране на горивото при ППХ (принудителен празен ход) като си махнеш крака от педала, при ГИ горивото спира, както е и на бензин, при обикновената обаче го няма тоя момент.... буха газ като откачена.
Интересен факт от моя 12 годишен шофьорски опит е, че най маломощния ми мерцедес, харчеше най-много в литри за 124-ката с М102 и обикновена газ BRC говоря.
При обикновената газова няма едно много важно нещо, а именно спиране на горивото при ППХ (принудителен празен ход) като си махнеш крака от педала, при ГИ горивото спира, както е и на бензин, при обикновената обаче го няма тоя момент.... буха газ като откачена.
Интересен факт от моя 12 годишен шофьорски опит е, че най маломощния ми мерцедес, харчеше най-много в литри за 124-ката с М102 и обикновена газ BRC говоря.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни