Multi-Level-Marketing? Това не умря ли преди 10 години или още има луди хора?
Аз да ти кажа, в с.Труд видях много по-нормални коли спрямо Горубляне.
Дай да я видим софийската.
Съвет за покупка на ЦЛК 500
Започната от sci, 01 май 2012 - 01:11:20
20 мнения по тази тема
#16
Публикувано 29 май 2012 - 09:23
#17
Публикувано 29 май 2012 - 10:25
само факта, че на ЛилоФФ колата е от Труд, говори добре за борсата там естествено 99% е леш на която и борса да идеш.
#18
Публикувано 29 май 2012 - 11:09
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#19
Публикувано 29 май 2012 - 12:07
Да тази е.
#20
Публикувано 29 май 2012 - 15:36
Mм, това изглежда добре.
Джантите не са нейни, но изглежда супер.
Не ми е известно да има алкантарен таван заводско, изглежда на обикновен платнен, но въпреки това изглежда супер!
Джантите не са нейни, но изглежда супер.
Не ми е известно да има алкантарен таван заводско, изглежда на обикновен платнен, но въпреки това изглежда супер!
#21
Публикувано 26 декември 2012 - 15:33
Че то според балканстар тва ЦЛК си е подвижна развалина ако изобщо може да се каже подвижна
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни