Съвет за покупка на ЦЛК 500
Started by sci, 01 May 2012 - 01:11:20
20 replies to this topic
#1
Posted 01 May 2012 - 01:11
Здравейте колеги, имам нужда от малко помощ. Харесал съм едно ЦЛК 500 w209, закарах го в БС за диагностика, според тях двигателя на колата е вечен, скоростната кутия няма проблеми, км са реални, по ходовата част има 2-3 тампона за смяна и един носач(което според мен е сериозната оценка на колата), но ми пратиха оферта за смяна на още няколко неща, която оферта е почти 50% от стойноста на колата :X, дори са писали неща които не са "заминали" още, но според тях скоро ще "заминат" като например смяна на предно табло. Молбата ми е, ако някой има представа от къде могат да се купят тези неща, които пише в офертата на по нормални цени и дали заради тях има резон да не купувам колата, нека ми помогне благодаря предварително! А ето я и офертата
#2
Posted 01 May 2012 - 20:24
пусни офертата в некъв по нормален вид за да я видим...
#3
Posted 01 May 2012 - 20:46
А,ако пуснеш и некоя снимка на самата кола...
Не хапи този,който може да те изяде.
#4
Posted 01 May 2012 - 21:55
Е това с таблото - не съм я виждал колата, ама малко вповече ми идва... По принцип хората от БС са длъжни да ти кажат за всеки проблем който видят, за да няма утре - "Ама вие що не казахте, че таблото ще трябва да се сменя!"...
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#5
Posted 02 May 2012 - 08:47
казаха ли какво му има на таблото?
с тоя модул дясна врата и амортисьори на капака, ми намирисва да е тази кола http://nfs.mobile.bg...7716&f1=details
с тоя модул дясна врата и амортисьори на капака, ми намирисва да е тази кола http://nfs.mobile.bg...7716&f1=details
#6
Posted 02 May 2012 - 09:02
Мхм, баш тя е
Ама докато я гледах, и модула на лявата седалка правеше проблеми...
Ама докато я гледах, и модула на лявата седалка правеше проблеми...
#7
Posted 02 May 2012 - 12:31
http://pics.data.bg/...40cf3/img_1065/
http://pics.data.bg/...b2711/img_1066/
ето това са двете страници с офертите в по-голям размер.
http://pics.data.bg/...b2711/img_1066/
ето това са двете страници с офертите в по-голям размер.
#8
Posted 02 May 2012 - 12:43
Значи виж сега...
Километража един Господ знае какво му има.
Ел. модула на дясната врата е голяма въпросителна, но ако е въпрос за смяна, можеш и сам... Най-много да си го купиш от тях.
Аз единственото, което виждам като нужно да се смени от тях, е обслужването на автомата.
Освен това на климатика не е моторче, а е едно рамо малко, обикновено на моторчето нищо му няма. Предполагам щрака като се включи.
Толкова пари за смяна на пръскалките на фаровете, амин. Аз си смених пръскалката на старата за 10 минути. Значи да ти отнеме един час максимум. Само не ми е ясно що не работят/ги няма, ако не е блъскана. Има само един вариант: да е била обледена цялата броня и някой да ги е натиснал... тогава става мазало, ама... едва ли.
Всичко останало може да се смени на друго място.
Ама как е карана тая кола, че да са й смазани тампоните на мотора и кутията, и цялата предница да е за смяна.
М/у другото аз не видях омасляване на бобините, че да има нужда да се сменят гарнитурите на малките капаци.
Километража един Господ знае какво му има.
Ел. модула на дясната врата е голяма въпросителна, но ако е въпрос за смяна, можеш и сам... Най-много да си го купиш от тях.
Аз единственото, което виждам като нужно да се смени от тях, е обслужването на автомата.
Освен това на климатика не е моторче, а е едно рамо малко, обикновено на моторчето нищо му няма. Предполагам щрака като се включи.
Толкова пари за смяна на пръскалките на фаровете, амин. Аз си смених пръскалката на старата за 10 минути. Значи да ти отнеме един час максимум. Само не ми е ясно що не работят/ги няма, ако не е блъскана. Има само един вариант: да е била обледена цялата броня и някой да ги е натиснал... тогава става мазало, ама... едва ли.
Всичко останало може да се смени на друго място.
Ама как е карана тая кола, че да са й смазани тампоните на мотора и кутията, и цялата предница да е за смяна.
М/у другото аз не видях омасляване на бобините, че да има нужда да се сменят гарнитурите на малките капаци.
#9
Posted 02 May 2012 - 13:42
Ей начи, като напишат поръчкова - щом не е сребриста с черни седалки и вече е поръчкова. За толкова години попаднах САМО НА ДВА VIN НОМЕРА, на които в базата пишеше, че е поръчкова колата. Едната не е от българския форум - беше W124 кабриолет от един немски форум. Втората е българска, няма да казвам на кого е, но човекът пише във форума... Всичко останало, колкото и странни екстри да има или да ги няма - си е заводско и няма никаква поръчка. В магазина е имало с два цвята на седалките и така са я купили.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#10
Posted 02 May 2012 - 16:18
лично мнение и не гарантирам че е 100% така както съм го видял аз , защото не съм нито тенекеджия, нито монтьор, но мисля има интервенции по предна и задна броня , най-малко боя ... може и повече да е.
по-интересно на мен ми е какво са казали от БС за удари и тн. - например ремонтен комплект на фар ( за този който го познава ) се вижда още с отварянето на капака.
за поръчковото изпълнение - почти не съм видял 209 500 да не е пълна с всички възможни опции. щом има всичко - значи е поръчкова :p
по-интересно на мен ми е какво са казали от БС за удари и тн. - например ремонтен комплект на фар ( за този който го познава ) се вижда още с отварянето на капака.
за поръчковото изпълнение - почти не съм видял 209 500 да не е пълна с всички възможни опции. щом има всичко - значи е поръчкова :p
#11
Posted 02 May 2012 - 16:19
Значи в БС казаха, че е имало удър, но е засегнал само бронята и фаровете, дори не е стигнал до радиатора( все още си е оргиналния и няма изкривявания), само единия фар е сменен, но е от Мерцедес, а другия е лепен.
#12
Posted 02 May 2012 - 16:33
Основния ми проблем е, че не знам дали ще мога да я вкарам в ред тая кола за 2000-3000 лв, ако знам че тоя ремонт, който е 7000 лв в БС, ще е 2000-3000лв някъде другаде ще му битна цената на АСКО с 200-2500 и ще я взема.
#13
Posted 13 May 2012 - 19:34
sci, колега , какво направи с тази кола ?
има ли развитие ?
има ли развитие ?
#14
Posted 29 May 2012 - 01:06
Колега, реших част от парите отделени за колата да ги инвестирам в една МЛМ компания и поотложих нещата, но мисля че до 1-2 седмици ще съм готов пак, обаче нещо не съм убеден че това ще е колата( но като гледам избора в БГ, сигурно ще е тя), гледам и цената са и свалили. Сега се е появила една друга в София на малко по ниска цена 16 990, но малко ме смущава че е 2002 години и и сега мисля да се чуя със собственика и да я водим в БС в София и така,ако някой случайно има инфо за нея ще съм благодарен да сподели
#15
Posted 29 May 2012 - 08:46
А аз като гледам,че колата е в с.Труд и лошо ми става... 50 пъти съм ги обикалял тези автокъщи и всичките им коли са подвижни гробници на по половин милион км.От там кола не бих взел.Дано колегата случи на кола,ама по вероянтно да ти изпие парите.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users