Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблеми с w202 250td20v: климатроник и пуши!


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 c 250 td 20 v

c 250 td 20 v

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:От жени, през литература, история, кино, музика, изкуство... До техника, класически коли, риболов, животни, кулинария, скитане, снимане... алкохол естествено :)
  • Автомобил:
    Мercedes w123 300d от 1982, карам го 21г. без проблеми
    Сега и w202 250td 20v, карах го 2 месеца и ме побърка :))

Публикувано 27 април 2012 - 20:38

21г. карам легендарния w123 300 diesel,1982, бях имигрант, дебнах го над 4г. в Германия! :)
Много трудно се купуваше, дори и преди 20г. запазен 123, и то топ модела 300. Или бяха издухани, или около 10х.марки.
През делечната 1991 го купих за голямата сума за мен 7000 марки. (заплатата ми беше 2100, а поддържах къща под наем, плащах всички данъци, родиха ми се деца..., жена ми никога не е работила).

Но бе едва на 66.000км, с всички екстри за 80те, освен климатик и атоматик.
Извадих късмет, купих го директно от вдовицата на наскоро починалия собственик на пристанището в Дегендорф, Байерн. Бе карана от шофьор с униформа до тогава. :)

Сега е на 360.000км, каран е като Jeep :), по непристъпни места, предимно за риба из България, опъван е зверски по магистралите на Европа, дупките на Пловдив и София -> железен е!

Пробвал съм се с такива, и то само 200 и 240 дизел на по 800-900х.км. -> пушат, но вървят здраво.
А съм виждал много 300д над милион...

Досега съм сменял само консумативи и 3 задни гърнета, един хебел за 15DM и това е, върви като локомотив, никога не бих го продал, но баща ми лудна на 77 :). Очука го, два пъти сменям калници (само по 65лв.), но в пороен дъжд, добрията ми тате оставил шибидаха отворен и колата стояла 3 дни с вода. Седалките не се виждаха, очука брони, врати и прецених, че за да го реставрирам, ще са нужни 4-5000лв. Консервирах 123ката в гараж за по-добри времена и потърсих друг Мерцедес.

Падна ми W202 Elegance, 250td, 150 кончета, изцяло кожен салон, махагон, автоматик, климатроник и още куп екстри, само е без шибидах. Да, италианка е, но със сервизна книжка на 178000 и е наистина като нов.
Взех го евтино преди година - 4000лв (1996г.), но въпреки че нямаше хлопане, смених цялото предно окчване, естествено всички масла, филтри и т.н.

Минах 2100 км. за 2 месеца без проблем, е не е 123, но и той е комфортен, макар и малък.
Но едновременно изгърмя виското, директно нова и... Изгоря някакъв ел.блок, който командва чистачки, климатроник и т.н. Нямах пари за нов (към 2000лв.) и го дадох при познати в Bosch сервиз в Пловдив. Правиха му "байпаси", за да избегнат изгорелия блок, но от тогава климатроника не работи, практически няма никакво обдухване и е невъзможно да се кара през зимата. Освен това, не винаги, но понякога на студен старт има не много, но забележим тъмен дим. Не знам от къде е, колата бе прегледана обстойно и бе перфектна, мисля за турбото, но пък дърпа здраво.

Карал съм още 4 коли с турбо. Ланча Делта, Форд Капри МК3 и 2 БМВ-та (3та и 5та 324тд и 525тд). Бяха на много километри, но проблеми нямаше. Мислих за гарнитура, но няма никакви признаци, никаква "майонеза" по капачката, никакви течове.

Въпросът ми е: "От къде може да пуши и защо усещам непривичен мирис на изгорялата нафта?"
Също, в момента нямам парички за ремонт на клима: "Може ли да го премахна изцяло или поне да стане с "врътки" - обикновен климатик? Важното е да има обдухване."

Ако някой от Пловдив чете това, бих бил благодарен да ме посъветва къде да ида в града.

Това е всичко, ще бъда благодарен за всеки съвет!

Михаил Милев, Пловдив [email protected]

Колега, моля те, не пиши повече така на кирилица. Пиша бързо и успях да го пренапиша за 10ина минути, но моля те инсталирай си кирилизатор.

Този пост е редактиран от Liloff: 27 април 2012 - 22:42

  • 1

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 април 2012 - 22:50

Колега, напомни ми на бащата на моя приятелка... Отново, моля те, не пиши на кирилица.
Мога да ти предложа елементарно решение на твоя проблем с климатроника.

Трябва просто да размениш въпросния модул със здрав от кола за части. Ще ти излезе 100ина лв. и е директна размяна. Ще тръгне всичко. Не е нужно да рушиш половината кола, заради един модул.

Майонезата по капачката не е гаранция за нищо, освен че са я карали на малки разстояния с минерално масло. Синтетика не съм виждал да се "пени". Като се покара малко повече, изчезва. Това е от студени стартове на кратки разстояния.

Не разбирам от дизели, не мога да помогна по другия въпрос.

Добре дошъл.
Просто съвет... разсъждавай към опростяване, а не към усложняване на нещата.
Т.е. проста размяна на модула, вместо интервенции по него от некомпетентни хора, е много по-евтино и адекватно решение.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 bojo831

bojo831

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    w202

Публикувано 28 април 2012 - 11:54

колега и аз съм от пловдив давам ти талефон на човека които можеби ще ти реши проблема -0888617655
  • 0

#4 c 250 td 20 v

c 250 td 20 v

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:От жени, през литература, история, кино, музика, изкуство... До техника, класически коли, риболов, животни, кулинария, скитане, снимане... алкохол естествено :)
  • Автомобил:
    Мercedes w123 300d от 1982, карам го 21г. без проблеми
    Сега и w202 250td 20v, карах го 2 месеца и ме побърка :))

Публикувано 28 април 2012 - 13:15

Благодаря на тези, които ми отговориха!

За кирилицата - не разбирам, пиша на латиница, лаптопа ми няма кирилица, простете!

А за "майонезата" по капачката, съвсем нямах предвид капачката за маслото!
Ако е пробита гарнитурата, в 80% маслото навлиза в антифриза и капачката на радиатора тогава придобива характерен жълтеникав, мазен налеп. Наистина прилича на майонеза, вжидал съм го предимно при големите дизели на Волво, БМВ, Алфа 166 и подобни.
Благодаря за тел. на човека от Пловдив, в понеделник ще звънна.

И в Европа, и в Америка пипах много коли, но признавам, че от климатици не разбирам нищо! :(
Имал съм малко коли с клима, но никога с климатроник, затова питам. Дори не знам къде е модулът.

Всъщност съм готов на бартер за наистина мнооого запазени или В116 280, може и с карбуратор, или В126 от 260 до 300, след 1986г, но пак да са без удари, поддържани и изправни, с чист и здрав салон. Да, неразумно е, но от дете съм влюбен в 116, а 126 съм карал и ми пасва идеално, а е вечен като дизайн и здрав почти като 123.

Пушенето престана, колегата беше прав, но не беше само от маслото, бях сипал малко газ за лампи, за да прочисти системата, но съм прекалил вероятно!

Този пост е редактиран от Liloff: 01 май 2012 - 15:56

  • 0

#5 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 май 2012 - 16:00

Колега, пак трябваше да ти пренаписвам поста. Написал съм ти ЛС, ще ти опиша как да си инсталираш кирилизатор.
Наистина съжалявам, но това е последно предупреждение. Има 2 условия, за да се пише тук. 1вото е да се пише на кирилица, второто е автомобилен ентусиазъм.

21ви век сме и "нямам кирилица" не е причина, да се пише на шльокавица в постовете.
  • 1

Audi_A4_avatar.gif





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни