BMW E39 530I или Mercedes ML 270CDI или МL 320 бензин
Започната от bimagia, 20 апр 2012 - 17:56:59
28 мнения по тази тема
#1
Публикувано 20 април 2012 - 17:56
Здравейте, Регистрирах се току що във Вашия форум, макар и да съм чел от близо две месеца вече....Темата на пръв поглед изглежда малко странна, защот се съпоставят автомобили от различни класове...Но в момента съм пред такъв избор.
търся си автомобил/финасов лимит 12-13 000 лева максимум/ и съм се спрял на БМВ 5-ца/старата от 2003г./ или Мерцедес МЛ......
Тряббва да призная, че съм огромен почитател на БМВ...Но колебанието ми дойде, защото наскоро имах възможността да ме Возят в МЛ.....Ами комфортът на МЛ-а е много на ниво....
Парите, които имам са недостатъчни за МЛ след 2003г., затова се ориентирам към МЛ 2001- най-късно 2002г....Ако избера такъв разбира се...
Моля Ви за съвет...Какви са преимуществата на кросоувъра МЛ пред седана БМВ Е30 528И или 530И??
За мен определящи са мощност и вървене на колата, комфорт и стил......визия...Тук определено смятам, че МЛ първо поколение сериозно отстъпва като красота...Но комфортът е налице....
Уточнявам Возих се на ML 270CDI автоматик.....А аз търся вариант с ръчни скорости и най-добре 320 Бензин....Въпросът е че такъв трудно се намира...
моето най-голяма питане е следното-Може ли за парите, с които разцполагам да намеря що-годе здрав/ с неизносен двигател/ ML.....
Важно уточнение-имам хора, които ще докарат колата/ която марка и модел избера/ от Германия.
След дълги колебания между Ауди, БМВ, мерцедес, сведох дилемата до МЛ или БМВ Е39.....
МЛ 270 ЦДИ с ръчни скорости как е като динамика? А 320 бензин?
Простете ми още веднъж че питам така общо ....
Но от марката мерцедес нищо не отбирам...Просто знам, че са здрави, яки и скъпи коли...
В момента карам Волво и съм сравнително доволен. Но искам по-мощна, по-вървежна и по-широка и луксозна кола. Кола чиито интериор да не скърца.....
търся си автомобил/финасов лимит 12-13 000 лева максимум/ и съм се спрял на БМВ 5-ца/старата от 2003г./ или Мерцедес МЛ......
Тряббва да призная, че съм огромен почитател на БМВ...Но колебанието ми дойде, защото наскоро имах възможността да ме Возят в МЛ.....Ами комфортът на МЛ-а е много на ниво....
Парите, които имам са недостатъчни за МЛ след 2003г., затова се ориентирам към МЛ 2001- най-късно 2002г....Ако избера такъв разбира се...
Моля Ви за съвет...Какви са преимуществата на кросоувъра МЛ пред седана БМВ Е30 528И или 530И??
За мен определящи са мощност и вървене на колата, комфорт и стил......визия...Тук определено смятам, че МЛ първо поколение сериозно отстъпва като красота...Но комфортът е налице....
Уточнявам Возих се на ML 270CDI автоматик.....А аз търся вариант с ръчни скорости и най-добре 320 Бензин....Въпросът е че такъв трудно се намира...
моето най-голяма питане е следното-Може ли за парите, с които разцполагам да намеря що-годе здрав/ с неизносен двигател/ ML.....
Важно уточнение-имам хора, които ще докарат колата/ която марка и модел избера/ от Германия.
След дълги колебания между Ауди, БМВ, мерцедес, сведох дилемата до МЛ или БМВ Е39.....
МЛ 270 ЦДИ с ръчни скорости как е като динамика? А 320 бензин?
Простете ми още веднъж че питам така общо ....
Но от марката мерцедес нищо не отбирам...Просто знам, че са здрави, яки и скъпи коли...
В момента карам Волво и съм сравнително доволен. Но искам по-мощна, по-вървежна и по-широка и луксозна кола. Кола чиито интериор да не скърца.....
#2
Публикувано 20 април 2012 - 18:51
Дилемата ти за тези пари седи м/у В211 (второто поколение очиларка на Е-класа) и Е39.
Е39 на пазара почти няма интересни в момента. Сещам се за една хубава, но е дизелово комби на малко под 10.
Ако гледаш висок клас кола, и искаш комфорт, гледай за автоматици.
Е39 е хубав автомобил, стига да е била при добър собственик. Ти търсиш от най-скъпите, щом ти е такъв бюджета.
320ка МЛ не съм виждал с ръчни, но може и да има.
Ама защо ти е този МЛ, при положение че автомобилът е с доста по-ниски оперативни разходи... Това само ако живееш на някакво минно поле и на кола й идва трудно по неравностите.
Е39 на пазара почти няма интересни в момента. Сещам се за една хубава, но е дизелово комби на малко под 10.
Ако гледаш висок клас кола, и искаш комфорт, гледай за автоматици.
Е39 е хубав автомобил, стига да е била при добър собственик. Ти търсиш от най-скъпите, щом ти е такъв бюджета.
320ка МЛ не съм виждал с ръчни, но може и да има.
Ама защо ти е този МЛ, при положение че автомобилът е с доста по-ниски оперативни разходи... Това само ако живееш на някакво минно поле и на кола й идва трудно по неравностите.
#3
Публикувано 20 април 2012 - 20:13
Относно комфорта на МЛ-а, ако питате жена ми, която се возеше главно отзад - гадно, за нея 203-та вози много по-добре, пък тя не е някакъв еталон за возия, аз си бях доволен, но аз само съм карал, не съм се возил
Относно поддръжката - не мога да сравнявам с БМВ-то, понеже не съм поддържал такова, но съм поддържал 270 ЦДИ, всичките типични слабости на модела се проявиха при мен и общо взето не е евтино, нито пък от към разход на гориво. Не знам за тази цена в момента какво може да се намери, но ако ви влече и бензина, на едно бързо прегледче единствената читава оферта, която намерих в немското мобиле (понеже казахте, че докарването не е проблем) е тази:
http://suchen.mobile...Features=EXPORT, но пък май идва над бюджета малко.
Все пак това е с едно бързо търсене, при по-задълбочено сигурно ще се намерят и по-добри оферти.
Нямам представа от качеството на точно този двигател в МЛ-а, но има доста колеги с други модели на Мерцедес с него, може те да се изкажат.
В крайна сметка, ако не ви притеснява малко по-скъпата поддръжка на МЛ-а и ви е харесал, мятайте се
П.П. 320 бензин няма да намерите с ръчни скорости, има 270 ЦДИ и 230 бензин (преди фейслифта), но автоматика за мен си е задължителен за тази кола
Относно поддръжката - не мога да сравнявам с БМВ-то, понеже не съм поддържал такова, но съм поддържал 270 ЦДИ, всичките типични слабости на модела се проявиха при мен и общо взето не е евтино, нито пък от към разход на гориво. Не знам за тази цена в момента какво може да се намери, но ако ви влече и бензина, на едно бързо прегледче единствената читава оферта, която намерих в немското мобиле (понеже казахте, че докарването не е проблем) е тази:
http://suchen.mobile...Features=EXPORT, но пък май идва над бюджета малко.
Все пак това е с едно бързо търсене, при по-задълбочено сигурно ще се намерят и по-добри оферти.
Нямам представа от качеството на точно този двигател в МЛ-а, но има доста колеги с други модели на Мерцедес с него, може те да се изкажат.
В крайна сметка, ако не ви притеснява малко по-скъпата поддръжка на МЛ-а и ви е харесал, мятайте се
П.П. 320 бензин няма да намерите с ръчни скорости, има 270 ЦДИ и 230 бензин (преди фейслифта), но автоматика за мен си е задължителен за тази кола
Този пост е редактиран от eMs1: 20 април 2012 - 20:19
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#4
Публикувано 20 април 2012 - 20:47
Карал съм ръчна 270-тка, нищо особенно
Автоматика е задължителен просто
Сегашният ми джип е 2002 и си ми служи вярно
От чисто мов го карам, сега е малко преди 200 000
Появяват се проблеми, но като цяло машината е корава
Сложил съм му чип, спортен филтър, изтърбушени са му катализаторите и е с малко гърне
Джипа е подходящ и за целогодишно ползване, не гори ужасно много, 12/13 градско
По нашите дупки си е идеален за каране
Напоследък S-ката само прашасва
Автоматика е задължителен просто
Сегашният ми джип е 2002 и си ми служи вярно
От чисто мов го карам, сега е малко преди 200 000
Появяват се проблеми, но като цяло машината е корава
Сложил съм му чип, спортен филтър, изтърбушени са му катализаторите и е с малко гърне
Джипа е подходящ и за целогодишно ползване, не гори ужасно много, 12/13 градско
По нашите дупки си е идеален за каране
Напоследък S-ката само прашасва
#5
Публикувано 20 април 2012 - 21:58
Е,дай да я изтъркам да не прашасва?
Ама не тая от снимката,другата.
Ама не тая от снимката,другата.
Този пост е редактиран от alipi: 20 април 2012 - 21:59
Не хапи този,който може да те изяде.
#6
Публикувано 20 април 2012 - 23:14
Как бутах една Е39-ка тая зима...... изпотих се на минус 15 градуса
Иначе специално тия петици, особено фейслифтовите са много читави и хубави коли.
Обаче трябва сам да си отговориш джип ли ти трябва или кола??? Нужно ли ти е постоянното 4Х4 или и със задното ще се оправиш. Разликата в поддръжката като цяло на джип и на кола е доста голяма, разликата и във функционалността на двата вида мпс-та също е доста голяма. На теб какво ти трябва???
Докато не си изясниш за себе си този въпрос трудно ще получиш еднозначен отговор по форумите.
пп И да 320 бензин са само автомати, което всъщност е един голям плюс
Иначе специално тия петици, особено фейслифтовите са много читави и хубави коли.
Обаче трябва сам да си отговориш джип ли ти трябва или кола??? Нужно ли ти е постоянното 4Х4 или и със задното ще се оправиш. Разликата в поддръжката като цяло на джип и на кола е доста голяма, разликата и във функционалността на двата вида мпс-та също е доста голяма. На теб какво ти трябва???
Докато не си изясниш за себе си този въпрос трудно ще получиш еднозначен отговор по форумите.
пп И да 320 бензин са само автомати, което всъщност е един голям плюс
Този пост е редактиран от Алфонсо: 20 април 2012 - 23:18
#7
Публикувано 21 април 2012 - 00:55
E39 525d. Изобщо не се занимавай с този варел МЛ, освен ако наистина не ти трябва джип.
Питай някой колко харчи дизела на БМВ и как върви.
Sent from my iPad using Tapatalk
Питай някой колко харчи дизела на БМВ и как върви.
Sent from my iPad using Tapatalk
#8
Публикувано 21 април 2012 - 02:17
Харчи 12-14 градско при автомат и настъпване, върви като изтървана.
Важи за 25d и 30d
Важи за 25d и 30d
#9
Публикувано 21 април 2012 - 09:27
Чак варел......не мисля.
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#10
Публикувано 21 април 2012 - 12:07
МЛ-а си е хубав джип и на мен возията доста ми харесва
Не прави много проблеми ако се поддържа както трябва иначе няма да стане.Разхода наистина е много висок 12/13 градско.
Автомата е перфектен!Не знам дали за тези пари обаче ще можеш да си вземеш читав МЛ , трябва да се потърси , но аз съм ЗА джипа.
Не прави много проблеми ако се поддържа както трябва иначе няма да стане.Разхода наистина е много висок 12/13 градско.
Автомата е перфектен!Не знам дали за тези пари обаче ще можеш да си вземеш читав МЛ , трябва да се потърси , но аз съм ЗА джипа.
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#11
Публикувано 21 април 2012 - 13:00
МЛ-а си е хубав джип и на мен возията доста ми харесва Не прави много проблеми ако се поддържа както трябва иначе няма да стане.Разхода наистина е много висок 12/13 градско. Автомата е перфектен!Не знам дали за тези пари обаче ще можеш да си вземеш читав МЛ , трябва да се потърси , но аз съм ЗА джипа.
+1
По нашите пътища си трябва джип, поне ходовата част е доста по-издръжлива на дупки, препятствия и тн. Вече 2ри МЛ320 бензин ми е в ръцете и се убеждавам в това, колкото до вървенето мисля, че си е достатъчно и без това хората в БГ не могат много много да карат и доста често се случват неприятни неща. Разхода си е голям, но слагаш газ (или взимаш такъв с газ) и си капитан, защото с тия 3лв. за литър нафта колкото и да ти харчи 5цата няма да е много по-изгодно.
#12
Публикувано 21 април 2012 - 21:43
Как бутах една Е39-ка тая зима...... изпотих се на минус 15 градуса
Иначе специално тия петици, особено фейслифтовите са много читави и хубави коли.
Обаче трябва сам да си отговориш джип ли ти трябва или кола??? Нужно ли ти е постоянното 4Х4 или и със задното ще се оправиш. Разликата в поддръжката като цяло на джип и на кола е доста голяма, разликата и във функционалността на двата вида мпс-та също е доста голяма. На теб какво ти трябва???
Докато не си изясниш за себе си този въпрос трудно ще получиш еднозначен отговор по форумите.
пп И да 320 бензин са само автомати, което всъщност е един голям плюс
Благодаря на Всички Ви за съветите!
Какво ми трябва ли???
Джип?? По-скоро МПС с каместгва на джип-по-скоро не...поне на този етап не....
МЛ-ът обаче е много луксозен и удобен отвътре!
Много удобен..........Ама много...Затова и питам за МЛ....Стои много солидно на пътя...
Като динамика не знам как е...Сега карам кола 140 конски сили и не е нищо особено....
Не държа да е бегачка, но да е достатъчно динамична и преди всичко удобна!
Висок съм 187 см тежа 105 кг и на задните седалки на Мл-а ми е много ковмфортно...Това е моят критерии дали една колая е комфортна и удобна...като се кача отзад без да се разместват предните седалки да ми е удобно.
сега не знам 320 бензин МЛ може ли да се намери за около 13 000 лева ??2
Ще ми докарват колата от Германия...
#13
Публикувано 21 април 2012 - 21:46
Това как да го разбирам????????????E39 525d. Изобщо не се занимавай с този варел МЛ, освен ако наистина не ти трябва джип.
Питай някой колко харчи дизела на БМВ и как върви.
Sent from my iPad using Tapatalk
А БМВ дизел- не благодаря...................Дизелите на БМВ са трошливи в пъти повече и нямчат ресурса на дизелрите на Мерцедес....Тука вече имам преки впечатления от Мерцедес дизел 1984г. производство на мои познати. Карат го 15-та година. Никакви ядове.
Дизеловите БМВ масово пукат глави на двигателя, прегряват.
Харесвам БМВ, но не и дизеловите им коли..........Предубеден съм ще кажете....
#14
Публикувано 22 април 2012 - 00:33
Щом си решил, т.е. клониш към МЛ-а....както виждаш тук 4-ма собственици (бивши и настоящи) ти казваме, че колата си заслужава . Само едно мнение има за някакви варели.....но всеки си има своите виждания, аз например не мога да разбера хората дето карат коли с десен волан, ама не им се бъркам
Щом ще ти докарват виж например онази обява дето ти пуснах по-горе, бензин е, но честно казано, както и Вили каза, в момента с тези цени, бензин-газ е икономически обосновано
Дано откриеш твоята кола и да е от "нашата" марка, успех.
Щом ще ти докарват виж например онази обява дето ти пуснах по-горе, бензин е, но честно казано, както и Вили каза, в момента с тези цени, бензин-газ е икономически обосновано
Дано откриеш твоята кола и да е от "нашата" марка, успех.
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#15
Публикувано 22 април 2012 - 02:24
13'000лв ти е бюджетът общо, всичко- кола, докарване, регистрация, застраховки и обслужване да излезне толкова или 13'000 ти е бюджетът за самата кола, а последващите разходи си ги предвидил с друга сума? Защото след покупката има доста други немалки разходи, зависещи много и от вида и състоянието на колата.
Ако имаш 13'000 само за кола и си заделил още някой лев за другите работи, съветвам те - напъни се още малко, ако трябва изчакай, събери още някой лев, казваш че държиш на комфорт, лукс и удобство.... тия по-долу имат всички екстри предлагани за модела плюс мощ в изобилие
http://www.autoscout...px?id=212818621
http://www.autoscout...px?id=210731322
http://www.autoscout...px?id=213448557
Ако имаш 13'000 само за кола и си заделил още някой лев за другите работи, съветвам те - напъни се още малко, ако трябва изчакай, събери още някой лев, казваш че държиш на комфорт, лукс и удобство.... тия по-долу имат всички екстри предлагани за модела плюс мощ в изобилие
http://www.autoscout...px?id=212818621
http://www.autoscout...px?id=210731322
http://www.autoscout...px?id=213448557
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни