Проблем с осветлението на парното
Започната от BaDBoY_Of_ThE_RoAd, 27 дек 2006 - 21:32:47
13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 декември 2006 - 21:32
Здравейте на всички колеги Значи имам два въпроса към по компетентните от мен ! Та първият от тях е защо не ми свети осветлението на парното и свети ли изобщо и къде може да е проблема освен в бушоните и вторият ми въпрос е , значи решил съм да си купувам калъфки за седалките защото те самите се изхабиха и раздърпаха и както се досещате е много грозно ,та някой ако може да ми препоръча нещо и нека спомена че колата е като тази на аватара МЕРЦЕДЕС 250 Д 92 г с цвят светло син металик :FlagMB:
#2
Публикувано 27 декември 2006 - 22:29
Колега недей да слагаш кальфи по седалките, тия дето се продават не са талкава добри- в смисьл вьншен вид и кьчество.
Намери някеде тапицерски услуги да ти ги направят с сьщия като оригиналния плат.
Е ще ти излезе малка по скьпичко ама става много добре, като чисто нови седалки!
Аз на мойта 124-ка точно така направих сама с шофиорската седалка(щото другите са здрави) и стана супер, взехе ми 25лв.Значи за цялата кола ще отидат кьм 100лв и малко отгоре.
Намери някеде тапицерски услуги да ти ги направят с сьщия като оригиналния плат.
Е ще ти излезе малка по скьпичко ама става много добре, като чисто нови седалки!
Аз на мойта 124-ка точно така направих сама с шофиорската седалка(щото другите са здрави) и стана супер, взехе ми 25лв.Значи за цялата кола ще отидат кьм 100лв и малко отгоре.
#3
Публикувано 27 декември 2006 - 22:40
Здравей колега BaDBoY_Of_ThE_RoAd!
Не можах да разбера първият ти въпрос,но мисля че става дума за осветлението на кранчетата на парното тоест на барчето.
Да те трябва да светят.Малък е варианта да са изгорели всички лампички на веднъж.За това трябва да се насочиш към бушончето.То се намира в таблото,споко много лесно се прави.Преди време и аз имах този проблем.Свалих таблото и смених бушона и всичко си дойде на мястото.Кранчетата светнаха!
Също така не изключвам варианта и с повреден потенционометър(определя колко силно да свети таблото).Той се намира на таблото значи имаш две врътки,едната сверяваш часовника,а с другата нулираш малкия километраж(като я натиснеш).Значи тая за нулиране на километража,ако я завъртиш на запалени фарове ще видиш,че се променя силата на светене на таблото!Може и тоя въпросен потенционометър да е повреден!
По въпроса с тапицериите недей да копуваш тия калъфки,а иди при някой добър тапицер и си избарай една хубава тапицерия по твой избор.Ти да си я харесваш.Ако имаш възможност сложи и кожа няма да сбъркаш! : : :ok: :FlagMB:
Не можах да разбера първият ти въпрос,но мисля че става дума за осветлението на кранчетата на парното тоест на барчето.
Да те трябва да светят.Малък е варианта да са изгорели всички лампички на веднъж.За това трябва да се насочиш към бушончето.То се намира в таблото,споко много лесно се прави.Преди време и аз имах този проблем.Свалих таблото и смених бушона и всичко си дойде на мястото.Кранчетата светнаха!
Също така не изключвам варианта и с повреден потенционометър(определя колко силно да свети таблото).Той се намира на таблото значи имаш две врътки,едната сверяваш часовника,а с другата нулираш малкия километраж(като я натиснеш).Значи тая за нулиране на километража,ако я завъртиш на запалени фарове ще видиш,че се променя силата на светене на таблото!Може и тоя въпросен потенционометър да е повреден!
По въпроса с тапицериите недей да копуваш тия калъфки,а иди при някой добър тапицер и си избарай една хубава тапицерия по твой избор.Ти да си я харесваш.Ако имаш възможност сложи и кожа няма да сбъркаш! : : :ok: :FlagMB:
#4
Публикувано 27 декември 2006 - 22:48
Благодаря много за съветите и на двама ви ! То като се замисля аз бях отделил около 50 лева за калъфки а съм склонен да дам около 150 лева на тапицер но искам да съм доволен и от резулатата естествено , така че убедихте ме , колата отива на тапицер скоро
А колкото до осветлението на парното ще пробвам всичко казано в постовете ви по горе и по нататък ще пиша къде е бил проблемът (е ако успея да го отстраня естествено)
А колкото до осветлението на парното ще пробвам всичко казано в постовете ви по горе и по нататък ще пиша къде е бил проблемът (е ако успея да го отстраня естествено)
#5
Публикувано 27 декември 2006 - 23:26
Здрасти колега,
Не знам дали твоята конзола за фаровете е като при мен но можеш да хвърлиш един поглед тук - темата беше за друго, но покрай него си смених и въпросната крушка
В моя случай тя е само една и се намира в дясно горе на "кранчето" от снимката - вижда се част от балона и.
Тази крушка обаче осветява посредством светловод само символите за различните режими на фаровете над "кранчето" - те са върху един пластмасов капак, който е свален на снимката.
Символа на лампа и показалеца върху самата врътка светят от друга крушка, която се намира в самия ключ. До нея не съм стигал защото си работеше. Друг е въпроса че не съм сигурен дали изобщо е крушка или светодиод.
Не знам дали твоята конзола за фаровете е като при мен но можеш да хвърлиш един поглед тук - темата беше за друго, но покрай него си смених и въпросната крушка
В моя случай тя е само една и се намира в дясно горе на "кранчето" от снимката - вижда се част от балона и.
Тази крушка обаче осветява посредством светловод само символите за различните режими на фаровете над "кранчето" - те са върху един пластмасов капак, който е свален на снимката.
Символа на лампа и показалеца върху самата врътка светят от друга крушка, която се намира в самия ключ. До нея не съм стигал защото си работеше. Друг е въпроса че не съм сигурен дали изобщо е крушка или светодиод.
#6
Публикувано 28 декември 2006 - 01:06
Първо:Весела коледа!!!пожелавам на всички фенове на МБК,дядо коледа им донесе (докара)по един нов Mercedes-benz :ok:
да ви попитам колко крушки има на това барче,защото при мен само то не свети.и ако не е много трудно да ми опишете каде в таблото се намира този проклет бушон и трудно ли се сваля таблото.предварително Ви благодаря!!! :FlagMB:
да ви попитам колко крушки има на това барче,защото при мен само то не свети.и ако не е много трудно да ми опишете каде в таблото се намира този проклет бушон и трудно ли се сваля таблото.предварително Ви благодаря!!! :FlagMB:
#7
Публикувано 28 декември 2006 - 08:56
Ами и аз за същото питах , и на мен не ми свети никакво осветление по така нареченото барче и си мислих че може да е от някой от бушоните дето са там до двигателя над предна лява гума но бушоните там ги прегледах всички и те няма как да изгорят а по скоро да не правят добра маса някъде но все пак не е от това а някъде по таблото друг бушон ли има ? Светнете ме и мен заедно с колегата който е питал по горе ?
#9
Публикувано 28 декември 2006 - 11:36
Качвам ти и аз въпросната снимка.Значи това червеното което се вижда на снимката е въпросния бущон.Лесно се сменя не се притеснявай.
Както е казал колегата Вени прилича на лампичка.
Ако има нещо не ясно питай не се притеснявай!! :FlagMB: :ok:
Както е казал колегата Вени прилича на лампичка.
Ако има нещо не ясно питай не се притеснявай!! :FlagMB: :ok:
#10
Публикувано 06 януари 2007 - 20:01
Здравейте , онзи ден видях на един мой приятел С класата и се загледах в салона Беше си сложил тапицерия която имитира кожа и цвета му беше като на оригиналната , абе супер , всяка една извивка , всяко едно нещо си беше като оригинално изработена тапицерия
Оказа се че си я е поръчал в една фирма която шие по поръчка според колата , имат представителство в Пловдив , ако не се лъжа цеха им е в Стряма .
Каза ми че е доволен и от здравината
ако искате ще проверя точния адрес , знам го визуално къде се намира , но името на улицата ще я проверя
Оказа се че си я е поръчал в една фирма която шие по поръчка според колата , имат представителство в Пловдив , ако не се лъжа цеха им е в Стряма .
Каза ми че е доволен и от здравината
ако искате ще проверя точния адрес , знам го визуално къде се намира , но името на улицата ще я проверя
MB C200
#11
Публикувано 05 февруари 2007 - 21:33
здравей,колега!!!благодаря ти за снимката,но може ли да ми кажеш как точно става свалянето на това проклето (арматурно)табло.в смисъл дали е с болтове,щифтове или някакви други джаджи.много ще сам ти благодарен!
#12
Публикувано 05 февруари 2007 - 23:28
Здравей itseto!!
Ами да ти кажа честно много се е коментирало из форума как точно се сваля таблото,даже имаше една тема,как един колега си беше приготвил специални инструменти!Порови се малко с търсачката ще намериш много богат снимков материал на тема сваляне на таблото!Наистина това е много лесно!Не се притеснявай ще ти обесня как става!
Значи има доста начини да го свалиш това табло:
1.Някой колеги откачат жилото на километража отдолу от скоростната кутия!И след това просто издърпват таблото напред и то си излиза.Остава да се държи само на кабелите!
2.Аз го свалям по следния начин:свалям кората над педалите(държи се на няколко рапидки),след това си промушвам ръката покрай кормилния прът и стигам до жилото на километража,развивам го,след като развия жилото просто бутам от вътре таблото и то си излиза!
Монтира се в обратна последователност:поставаш таблото си завираш ръката отдолу и завиваш жилото на километража,след което поставяш внимателно таблото,където му е мястото и така!
Не е трудно ако има нещо не ясно,питай не се срамувай!
Ами да ти кажа честно много се е коментирало из форума как точно се сваля таблото,даже имаше една тема,как един колега си беше приготвил специални инструменти!Порови се малко с търсачката ще намериш много богат снимков материал на тема сваляне на таблото!Наистина това е много лесно!Не се притеснявай ще ти обесня как става!
Значи има доста начини да го свалиш това табло:
1.Някой колеги откачат жилото на километража отдолу от скоростната кутия!И след това просто издърпват таблото напред и то си излиза.Остава да се държи само на кабелите!
2.Аз го свалям по следния начин:свалям кората над педалите(държи се на няколко рапидки),след това си промушвам ръката покрай кормилния прът и стигам до жилото на километража,развивам го,след като развия жилото просто бутам от вътре таблото и то си излиза!
Монтира се в обратна последователност:поставаш таблото си завираш ръката отдолу и завиваш жилото на километража,след което поставяш внимателно таблото,където му е мястото и така!
Не е трудно ако има нещо не ясно,питай не се срамувай!
#13
Публикувано 06 февруари 2007 - 22:48
Благодаря ти отново Racingboy190e!!!само глупави въпроси задавам,но предпочитам да питам.как се сваля жилото на колометража?и да те питам също дали няма да има проблем с жилото на оборотомера,или и то си излиза без проблем като другите кабели?И запомни че имаш здрава почерпка с Карловска,пък и си на близо
#14
Публикувано 07 февруари 2007 - 17:43
veni,благодаря ти много!!!Наистина ще обмисля тази оферта с идването до Пловдив и ще звънна.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни