Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

C200 1995 Tempomat


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 xap4o

xap4o

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 C200 1995
    W220 S320 2000

Публикувано 19 април 2012 - 15:59

Здравейте колеги,

След дълго ровене по нета стигнах до извода, че има доста малко писано по темата. Единственото що годе което става е този документ който намерих.
http://www.autolib.d...AGRAMS/6094.pdf
Който на човек като мене ако някой не му даде малко насоки :) няма как да дешифрира :)
Някой има ли представа кои неща са необходими за да се сложи темпомат на колата въпреки, че няма. Разгледах нямам изкарана букса при волана, защото в нета намерих някакъв пост че всички имали окабеляване и било само до ръчка и enable с Star. Да ама не :(
От известно време гледам коли на части и виждам, че доста от 1996 с ръчки имат тази функция но като се обадя за частите ми казват че е само ръчката а съм сигурен че не е само тя :)
Та някой занимавал ли се с този въпрос или ще умра от главоблъсканица от къде да изрова тази информация.
  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 април 2012 - 16:15

Този документ е добре, ако дросела ти е електронен, както пише долу ISC Actuator.
Aма ако си с комутатор, хич не се занимавай. ;)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 konzoll

konzoll

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 127 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    w 202 C 200 kompressor 96'

Публикувано 19 април 2012 - 16:16

http://mercedes-bulg...ta-na-tempomat/ колеги ето една хубава тема по въпроса.
  • 0

#4 xap4o

xap4o

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 C200 1995
    W220 S320 2000

Публикувано 19 април 2012 - 16:21

Да тази тема е доста добра и подробна а какъв е поблема, че съм с комутатор то нали и 96-97 ръчките също са с комутатор ?
  • 0

#5 Ivan Benchev

Ivan Benchev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ботевград
  • Автомобил:
    W202 C200 KOMPRESSOR '97

Публикувано 19 април 2012 - 16:31

http://forums.mbclub...D0%B8%E2%80%9D/

Ето и друго...по-универсално решение:
http://rheamp.bg/mag...из_контрол.html
  • 0

#6 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 април 2012 - 17:01

Не знам дали комутаторните са с електронно управление на дросела или физически жило дърпа клапата.
Ако е физически жило, то става доста сложно и трябва моторче, което да е управлявано от модул, за да дърпа то жилото. Особеното на този тип автопилоти е, че ти дърпат педала под крака.

Компресорните модели (късните) са с потенциометър и нормално ЕКУ, точно както е описано на схемата, която си дал.
Дизелите са друга тема и там ретрофит на круз контрол е по-лесен (поне при БМВ).

Алтернативите са ти афтърмаркет решенията, които колегите са ти постнали.

Сега остава въпроса: твоята каква е?
Комутаторна или с ЕКУ управление, което се намира в двигателния отсек зад жапката.
Ако е първото, то играта е голяма. Ако ти е интересно какви са типичните компоненти, които ти трябват, мога да ти да пусна една тема към БМВ форума, която брат ми написа, същото ще е и при Мерц. Правихме втори монтаж това лято на автопилот и ми отне пълни 3-4 дни за читава инсталация и сигурно 50-60 метра окабеляване, възможно е и повече. Според мен ще скъсаш много нерви и пари за нещо, което не е толкова важно...
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#7 xap4o

xap4o

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 C200 1995
    W220 S320 2000

Публикувано 20 април 2012 - 07:08

Значи мойта е с кумутатор, но съм виждал коли които се продават и на части и на цяло :) които са ръчки с темпомат и затова ме наведе на мисълта, че може да стане фабрично. Колкото до това колко време би отнело и колко пари мисля да ги оставим на страна, защото за различните хора са различни диапазоните и решителноста :)
Нещата които си мисля, от гледане из нета, от ebay и по други форуми стигам до извода че ще ми трябват няколко неща които не твърдя, че са всичко необходимо затова се допитах до хора дето повече разбират.
Та някои от нещата които са необходими са:
1. дросел от кола с автопилот
2. tempomat computer - http://www.ebay.com/...984.m1438.l2649
3. това мисля, че е потенциометър за газта - http://www.ebay.com/...984.m1438.l2649
4. актуатор - http://www.ebay.com/...984.m1438.l2649
5. ръчката дето се слага при волана
6. окабеляване
Но пак както казах незнам дали е вярна по горе изложената информация, продължаваме да го бистрим :)
  • 0

#8 mupk0

mupk0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W202 C200 Kompressor

Публикувано 01 февруари 2014 - 01:45

Аз в случея съм с C200K,което ще рече,че ми трябва лоста,пластмасата(комплекта от темата в форума за 50-60евро) и друго какво?Тоест няма да има нужда от рязане на кабели ли?Питам за да знам какво да кажа на майстора ми,че досега не е слагал на такава кола и не иска да рискува зорлен.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни