Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Как да разбера - имам ли отечка или не


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 headbush

headbush

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 73 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 200TE '89

Публикувано 18 април 2012 - 15:39

Здравейте!!!

имам съмнение че имам отечка защото след 4те почивни дни като се върнах акумулатора беше паднал на 100% - не да врътне и да умре - изобщо нямаше никой, днес е вече на 24 часа заряд и когато го замерих показа точно 13в. ; после замерих при вързан акумулатор успоредно на него - 12.99 в, и после вързах уреда последователно - на акумулатора - показа 12.95в. ... колата е 124 89'Бензин - м102 - може ли някой да ми каже при тези параметри дали е възможно да имам отечка или всичко е в границите на нормалното :)
Или ако трябва по друг начин да замеря :)

Благодаря, Стоян
  • 0

#2 aekimsky

aekimsky

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    Е 230-W124,
    S430-W220

Публикувано 18 април 2012 - 16:05

Здравей, колега. При всички положения колата консумира, макар и минимален ток от акумулатора при покой. За да си сигурен какъв е той, трябва да се премери тока с мултиметър. Откачва се положителния полюс, включва се мултиметъра на амперметър, положителния полюс /червения проводник/ се опирая на плюс клемата на акумулатора, а минус накрайника /черния проводник/ - към плюс клемата за захранване на колата. Трябва да се отчетат примерно 30-40 ма, като може и да са по-малко - зависи каква алармена инсталация има монтирана и до колко е изправна инсталацията на колата. Ако това не е така, т.е. тока е голям на покой, трябва да се провери коя верига товари батерията, като се изключват последователно и се следи амперметъра. Най-лесно това може да стане като се махат предпазителите, като съответно и на тяхно място също може да се мери протичащия ток.
Успех!
  • 3

#3 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 април 2012 - 16:25

Само да допълня към подробния пост на колегата, че докато мериш утечка трябва да са ти затворени всички врати и ако имаш аларма да я включиш. Тоест на заключена кола с отворен преден капак и пусната аларма мериш утечката. Ако на предния капак имаш копче (бутон) за отворен капак трябва да седи натиснато.
  • 0
Публикувано изображение

#4 headbush

headbush

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 73 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 200TE '89

Публикувано 18 април 2012 - 17:04

Много Ви благодаря за подробната информация, колеги, още сега слизам да я проверя :)

Наздраве!
  • 0

#5 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 април 2012 - 17:31


:beer
  • 0
Публикувано изображение

#6 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 април 2012 - 19:24

:) Наздраве!

Виж и дали Бенцо зарежда добре.;)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#7 headbush

headbush

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 73 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 200TE '89

Публикувано 22 април 2012 - 19:43

Здравейте!

Май имам отечка наистина. Мултиметърът отчете 200 милиампера, оказа се, че проблема идва от схемите които са вързани на 9 бушон. Как бихте ме посъветвали да продължа с разрешаването на този проблем? Дали да ходя на ел. техник или има и по-добър развой на нещата :) когато откача 9 бушон, колата отчита 0 А потребление...

Благодаря ви!
  • 0

#8 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 април 2012 - 20:42

Срещу 9 бушон трябва да пише нещо.? ;) Направи една снимка на вътрешната страна на капака за предпазителите.

Утре, дано не забравя, ще погледна какво е при мен.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#9 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 22 април 2012 - 22:42

Колега 9ти бушон е за вход за диагностика,предупредителна аварийна сигнализация,часовник,плафон в салона отпред,електронен блок на радио приемника,светлина на огледалото на десният сенник, и реле централно заключване.


В друга тема си писал че имаш проблем с централното да неби то да ти създава проблема.
Иначе пробвай да откачиш изцяло радиото и пак мери, понякога от него идва консумацията. Успех.

Този пост е редактиран от mironov_s: 22 април 2012 - 22:50

  • 1

#10 headbush

headbush

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 73 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 200TE '89

Публикувано 22 април 2012 - 23:26

Централното го оправих, ама днес когато открих че 9 бушон харчи тока пробвах да отключа и заключа колата със свален 9-ти бушон! - нямаше проблеми! обаче виж, за радиото най-вероятно си прав!!! :yeah утре ще проверя!!! Благодарско!
  • 0

#11 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 април 2012 - 11:10

+1 за радиото. Аз също имах утечка от радиото. При свален панел изчезваше но при сложен си я имаше и го направиха да се гаси през контакт. Работи само в позиция "аксесоари"
  • 0
Публикувано изображение

#12 headbush

headbush

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 73 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 200TE '89

Публикувано 23 април 2012 - 17:42

Естествено, че е радиото ама той проблема си е в мен, освен че самото радио не работи... Аз съм си за бой, но проблемът с тока е решен и аз научих как се мери отечка :) Благодаря на всички за помощта!!! Наздраве!!! :beer
  • 0

#13 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 23 април 2012 - 18:51

Да принципно оригинално радиото трябва да не работи ако ключа на колата не е в патронника.Радвам се че сега всичко е наред :)
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни