Как да разбера - имам ли отечка или не
Започната от headbush, 18 апр 2012 - 15:39:28
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 18 април 2012 - 15:39
Здравейте!!!
имам съмнение че имам отечка защото след 4те почивни дни като се върнах акумулатора беше паднал на 100% - не да врътне и да умре - изобщо нямаше никой, днес е вече на 24 часа заряд и когато го замерих показа точно 13в. ; после замерих при вързан акумулатор успоредно на него - 12.99 в, и после вързах уреда последователно - на акумулатора - показа 12.95в. ... колата е 124 89'Бензин - м102 - може ли някой да ми каже при тези параметри дали е възможно да имам отечка или всичко е в границите на нормалното
Или ако трябва по друг начин да замеря
Благодаря, Стоян
имам съмнение че имам отечка защото след 4те почивни дни като се върнах акумулатора беше паднал на 100% - не да врътне и да умре - изобщо нямаше никой, днес е вече на 24 часа заряд и когато го замерих показа точно 13в. ; после замерих при вързан акумулатор успоредно на него - 12.99 в, и после вързах уреда последователно - на акумулатора - показа 12.95в. ... колата е 124 89'Бензин - м102 - може ли някой да ми каже при тези параметри дали е възможно да имам отечка или всичко е в границите на нормалното
Или ако трябва по друг начин да замеря
Благодаря, Стоян
#2
Публикувано 18 април 2012 - 16:05
Здравей, колега. При всички положения колата консумира, макар и минимален ток от акумулатора при покой. За да си сигурен какъв е той, трябва да се премери тока с мултиметър. Откачва се положителния полюс, включва се мултиметъра на амперметър, положителния полюс /червения проводник/ се опирая на плюс клемата на акумулатора, а минус накрайника /черния проводник/ - към плюс клемата за захранване на колата. Трябва да се отчетат примерно 30-40 ма, като може и да са по-малко - зависи каква алармена инсталация има монтирана и до колко е изправна инсталацията на колата. Ако това не е така, т.е. тока е голям на покой, трябва да се провери коя верига товари батерията, като се изключват последователно и се следи амперметъра. Най-лесно това може да стане като се махат предпазителите, като съответно и на тяхно място също може да се мери протичащия ток.
Успех!
Успех!
#3
Публикувано 18 април 2012 - 16:25
Само да допълня към подробния пост на колегата, че докато мериш утечка трябва да са ти затворени всички врати и ако имаш аларма да я включиш. Тоест на заключена кола с отворен преден капак и пусната аларма мериш утечката. Ако на предния капак имаш копче (бутон) за отворен капак трябва да седи натиснато.
#4
Публикувано 18 април 2012 - 17:04
Много Ви благодаря за подробната информация, колеги, още сега слизам да я проверя
Наздраве!
Наздраве!
#6
Публикувано 18 април 2012 - 19:24
Наздраве!
Виж и дали Бенцо зарежда добре.
Виж и дали Бенцо зарежда добре.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#7
Публикувано 22 април 2012 - 19:43
Здравейте!
Май имам отечка наистина. Мултиметърът отчете 200 милиампера, оказа се, че проблема идва от схемите които са вързани на 9 бушон. Как бихте ме посъветвали да продължа с разрешаването на този проблем? Дали да ходя на ел. техник или има и по-добър развой на нещата когато откача 9 бушон, колата отчита 0 А потребление...
Благодаря ви!
Май имам отечка наистина. Мултиметърът отчете 200 милиампера, оказа се, че проблема идва от схемите които са вързани на 9 бушон. Как бихте ме посъветвали да продължа с разрешаването на този проблем? Дали да ходя на ел. техник или има и по-добър развой на нещата когато откача 9 бушон, колата отчита 0 А потребление...
Благодаря ви!
#8
Публикувано 22 април 2012 - 20:42
Срещу 9 бушон трябва да пише нещо.? Направи една снимка на вътрешната страна на капака за предпазителите.
Утре, дано не забравя, ще погледна какво е при мен.
Утре, дано не забравя, ще погледна какво е при мен.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#9
Публикувано 22 април 2012 - 22:42
Колега 9ти бушон е за вход за диагностика,предупредителна аварийна сигнализация,часовник,плафон в салона отпред,електронен блок на радио приемника,светлина на огледалото на десният сенник, и реле централно заключване.
В друга тема си писал че имаш проблем с централното да неби то да ти създава проблема.
Иначе пробвай да откачиш изцяло радиото и пак мери, понякога от него идва консумацията. Успех.
В друга тема си писал че имаш проблем с централното да неби то да ти създава проблема.
Иначе пробвай да откачиш изцяло радиото и пак мери, понякога от него идва консумацията. Успех.
Този пост е редактиран от mironov_s: 22 април 2012 - 22:50
#10
Публикувано 22 април 2012 - 23:26
Централното го оправих, ама днес когато открих че 9 бушон харчи тока пробвах да отключа и заключа колата със свален 9-ти бушон! - нямаше проблеми! обаче виж, за радиото най-вероятно си прав!!! утре ще проверя!!! Благодарско!
#12
Публикувано 23 април 2012 - 17:42
Естествено, че е радиото ама той проблема си е в мен, освен че самото радио не работи... Аз съм си за бой, но проблемът с тока е решен и аз научих как се мери отечка Благодаря на всички за помощта!!! Наздраве!!!
#13
Публикувано 23 април 2012 - 18:51
Да принципно оригинално радиото трябва да не работи ако ключа на колата не е в патронника.Радвам се че сега всичко е наред
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни