![Photo](https://secure.gravatar.com/avatar/54f60fe6881c2ac643dc62198183f0de?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
w203 2.2 cdi AUTO пуши доста помогнете
Started by tsanko1160, 17 Apr 2012 - 10:08:07
7 replies to this topic
#1
Posted 17 April 2012 - 10:08
Здравейте,
смених доста неща по цатката,турбо рециклирах, колектори смених, дюзи рециклирах, пробвах и с друг дебитомер, почиствах ЕГР ,но колата си пуши.
Казаха че можело га е от дебитомер защото диагностиката не ги хващала.Търсихме и дали радиатора на интеркулера не е пробит ,но не е.
Когато натисна газта до край става димна завеса това не е нормално, мисля че триябва да изпуши леко и да спре незнам.
ПОМОГНЕТЕ.
Благодаря
смених доста неща по цатката,турбо рециклирах, колектори смених, дюзи рециклирах, пробвах и с друг дебитомер, почиствах ЕГР ,но колата си пуши.
Казаха че можело га е от дебитомер защото диагностиката не ги хващала.Търсихме и дали радиатора на интеркулера не е пробит ,но не е.
Когато натисна газта до край става димна завеса това не е нормално, мисля че триябва да изпуши леко и да спре незнам.
ПОМОГНЕТЕ.
Благодаря
#2
Posted 17 April 2012 - 11:11
Вижте клапите на смукателните траби.
Никога не оставям магарето си в калта.
#3
Posted 17 April 2012 - 11:14
Даже свалихме целия колектор и го почистихме всичко е ок клапите са като нови.
#4
Posted 17 April 2012 - 17:07
дебитомера диагностиката го хваща ама на живи данни
вижте и управлението на турбото
а и някой да не е опитвал да я чипва
налягане в рейла мерено ли е
а и въздушен филтър не е лошо да се смени
вижте и управлението на турбото
а и някой да не е опитвал да я чипва
налягане в рейла мерено ли е
а и въздушен филтър не е лошо да се смени
#5
Posted 17 April 2012 - 18:48
не ти затваря някой смукателен клапан ,виж дали мерише на нафта , когато гори масло двигателя пуши черно без да мерише , когато гори масло турбото , отзад мерише на масло , сякаш сажди от камина .
Ослушай се около филтъра(въздушния) дали чука , значи е смукателен клапан , ако чука от задната част на колектора е изпускателен клапан.
При проблем в мотора , не се сипва ново масло , а се сипва хидравлично масло и се пали мотора , работи 2-3 мин максимум ,защото то е тънко и можеш да затегнеш мотора , като го източиш , няма да го източиш червено , а черно черно , хидравличното масло е тънко и минава през маслените магистрали и един вид измива мотора , после си наливай новото масло , след като източиш хидравличното.
Аз така процедирам
Ослушай се около филтъра(въздушния) дали чука , значи е смукателен клапан , ако чука от задната част на колектора е изпускателен клапан.
При проблем в мотора , не се сипва ново масло , а се сипва хидравлично масло и се пали мотора , работи 2-3 мин максимум ,защото то е тънко и можеш да затегнеш мотора , като го източиш , няма да го източиш червено , а черно черно , хидравличното масло е тънко и минава през маслените магистрали и един вид измива мотора , после си наливай новото масло , след като източиш хидравличното.
Аз така процедирам
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
![Публикувано изображение](http://img854.imageshack.us/img854/4353/43407687.jpg)
![Публикувано изображение](http://img222.imageshack.us/img222/8192/amgemblema.jpg)
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#6
Posted 17 April 2012 - 19:13
Виж кога пуши повече-като е загряла или като е студена.На място оборотите как са,работата на двигателя стабилна ли е?
Аз залагам на клапи на колекторите или механизма/електрониката им/,може и турбо да е.Проследи си разхода на гориво,ако е дебитомер,то се отразява и на разхода.Аз преди да сменя целите колектори на моята 203-ка/има някъде обширна тема тук из форума/ колата пушеше и не вървеше.Като я запалиш отначало вървеше и работеше добре,но след 5-10 мин като поработеше колата започваше да не върви,забиваше муцуната и като я настъпвах пушеше.Първо смених клапите с чисто нови,които взех от Балкан стар,бяха около 1700лв.Колата се пооправи,но не беше това,което трябва да е.После се оказа,че и моторчето което движи клапите е за смяна,защото реагираше много бавно и се въртеше трудно клапите и заяждаже.Като сменихме клапите почистихме основно турбото,егр,тубопътищата смених няколко "О" пръстена и като я запалих после чудо все едно нова кола,вървеше добре,не пушеше и така вече повече от година без проблеми.
Наслушах се на велики глупости от рода на "дай да ги затапим тия клапи,то разлика няма и тия клапи са само за екологично горене и колата ,като я омагьосаш и ги затапиш вървяла пак добре" Нищо вярно няма в това изобщо не се вързвай на подобни "майстори".
Дано не е от колекторите,че излиза около 2000лв.
Аз залагам на клапи на колекторите или механизма/електрониката им/,може и турбо да е.Проследи си разхода на гориво,ако е дебитомер,то се отразява и на разхода.Аз преди да сменя целите колектори на моята 203-ка/има някъде обширна тема тук из форума/ колата пушеше и не вървеше.Като я запалиш отначало вървеше и работеше добре,но след 5-10 мин като поработеше колата започваше да не върви,забиваше муцуната и като я настъпвах пушеше.Първо смених клапите с чисто нови,които взех от Балкан стар,бяха около 1700лв.Колата се пооправи,но не беше това,което трябва да е.После се оказа,че и моторчето което движи клапите е за смяна,защото реагираше много бавно и се въртеше трудно клапите и заяждаже.Като сменихме клапите почистихме основно турбото,егр,тубопътищата смених няколко "О" пръстена и като я запалих после чудо все едно нова кола,вървеше добре,не пушеше и така вече повече от година без проблеми.
Наслушах се на велики глупости от рода на "дай да ги затапим тия клапи,то разлика няма и тия клапи са само за екологично горене и колата ,като я омагьосаш и ги затапиш вървяла пак добре" Нищо вярно няма в това изобщо не се вързвай на подобни "майстори".
Дано не е от колекторите,че излиза около 2000лв.
#7
Posted 17 April 2012 - 19:47
Аз смених всмукателният колектор миналата есен, беше около 800 лв. Това е една основна причина за пушенето, клапите на колектора са пластмасови и се разбиват за около 150к. Мен ме учудва, че твоите били като нови, сигурен ли си в това. Провери и моторчето, както писаха колегите.
ПП: Пишеш първо, че колектора е сменен, а после почистен и клапите били като нови. Кое е вярното
ПП: Пишеш първо, че колектора е сменен, а после почистен и клапите били като нови. Кое е вярното
Edited by drjivago, 17 April 2012 - 19:50 .
#8
Posted 18 April 2012 - 10:16
Първо да благодаря на всички които писаха по темата ми.
Колектора не е сменян свалихме го за да видим клапите но те са като нови а и колектора изглежда добре,явно е сменян.
За управлението незнаех ще пробвам а и другите неща с хидравличното масло май също е добра идеа.
Ако нищо не се промени ще купувам и нов дебитомер и ще видим ще пиша отново.
Благодаря
Колектора не е сменян свалихме го за да видим клапите но те са като нови а и колектора изглежда добре,явно е сменян.
За управлението незнаех ще пробвам а и другите неща с хидравличното масло май също е добра идеа.
Ако нищо не се промени ще купувам и нов дебитомер и ще видим ще пиша отново.
Благодаря
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users