Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с датчик


  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 MAXA

MAXA

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:
  • Автомобил:
    MB w124 200TE 1991

Публикувано 16 април 2012 - 18:01

здравей те .... за първи път ми се налага да пиша тема в форума но често съм чел за да си оправя сам даден проблем има доста полезна информация .... дори незнам дали мястото й е тук ..... проблемът ми е следния ... искам да попитам по компетентните в форума има ли значение как се поставя буксата на датчика / ще опитам да качя снимка / има номера от 1 до 4 на крачетата на буксата, но на датчика няма ..... доколкото знам той е за студено палене но не съм сугурен !!! четох доста теми но никаде не пишеше има ли значение как е закачен , а предполагам че трябва да има / мисля че това е причината ми за трудно палене сутрин на студен двигател / .... ме4о е 91 г 122 к.с. 200ТЕ благодаря предварително... ако някои може да помогне :unsure

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  IMAG0120.jpg   110,11K   133 Брой сваляния
  • Прикачен файл  IMAG0121.jpg   116,16K   129 Брой сваляния

  • 0

#2 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 16 април 2012 - 18:27

Колега,ако буксата ти е здрава си има канали които да те подведат как да я закачиш.Би трябвало да не можеш да я обърнеш и да я закачиш грешно.Разгледай я по подробно и ще разбереш как се слага.
Успех.

Този пост е редактиран от alipi: 16 април 2012 - 18:27

  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#3 MAXA

MAXA

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:
  • Автомобил:
    MB w124 200TE 1991

Публикувано 16 април 2012 - 18:43

там е проблема моята мога да я сложя по всякакав начин .....
  • 0

#4 manterka

manterka

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W124 200E 1991-schwarz metallic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 април 2012 - 18:18

Колега,прощавай за спама,ама и аз съм със същия двигател,а такъв датчик за студен старт не съм виждал досега да има.Ти от къде точно по двигателя го свали този?

Този пост е редактиран от manterka: 17 април 2012 - 18:18

  • 0

#5 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 17 април 2012 - 18:49

Няма значение как ще сложиш буксата.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#6 MAXA

MAXA

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:
  • Автомобил:
    MB w124 200TE 1991

Публикувано 18 април 2012 - 21:27

ами тоя е с най- голямата букса на капака няма друг .... смисъл има още два .. единия е вакуумен другия е с 2 по малки букси едната е за перката др е за чесовника за темп на таблото ..... този е най- голения кръгал то4но до кутията на филтара :) .... дано си ме разбрал че както ти го обясних ... успех
  • 0

#7 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 18 април 2012 - 22:23

Това е датчик за Т на мотора, който дава инфо на Ке-Джетроник модула и ЕЗЛ модула.

Можеш да сложиш кабела както искаш, защото двете двойки са на кръст и са еднакви датчиците.

Премери ако искам какво съпротивление дава между всеки две крачета на кръст.
  • 1

#8 MAXA

MAXA

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:
  • Автомобил:
    MB w124 200TE 1991

Публикувано 19 април 2012 - 19:43

Subsonic ... днес точно това направих на кръст са 2 - двойки на моя дат4ик има малка разлика в сапротижлението... не вярвам да е проблем но си направих опит на студен двигател ..... има 2 начина на слагане забелязах че при единия даржи 800- 900 оборота а при втория ми даржеше 1200 +/- очаквах 4е е на смукач но не ги свали ! предполагам че все пак има малко разлика :) другото което е днес го извадих от капака и го замервах потопен с чаша с гореща вода ... получава се рязко падане на сапротивлението но на едната двоика е по бавно от другата :happy по това садя че все пак има малка разлика как ще е закачена буксата ... и все пак благодаря за отзивите ... не от датчик нито от релето за пренапрежение утре мисля да опитам с клапата да си поиграя остава бедна смес .... това непалене ме ядоса :droid_angry

Този пост е редактиран от MAXA: 19 април 2012 - 19:44

  • 0

#9 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 19 април 2012 - 22:46

Не, просто като откачиш датчика на запален мотор и компа записва грешка и минава на аварийни стойности. Оттам 1200 оборота.

Ако е 91, колата е от тези "злопаметните", преди 90-та не помнят нищо. На следващото палене свали ли оборотите или още са високи?

Освен ако не ти дава разлика от няколко стотин ома, е от самото откачане на датчика. Колко е все пак разликата на топло? На около 90 градуса трябва да дават 200-300 ома.
  • 0

#10 MAXA

MAXA

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:
  • Автомобил:
    MB w124 200TE 1991

Публикувано 20 април 2012 - 12:27

на 82 градуса работи мойта ... сменял съм термостат и пак е така явно в италия са правили някакви магии :droid_grin предполагам заради климатика .... значи на 82 гр. с вклиучена перка показа 240 ома а на др двойка показваше 290 ома разликата е малка незнам дали има голамо значение ,, както каза може и компа да записва грешка ... като те гледам разбираш им на бабите пиши ми на ЛС един Skype ако може ....
  • 0

#11 капоне

капоне

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Град:Свищов
  • Автомобил:
    w124 1989 200

Публикувано 25 юни 2012 - 13:01

Пич МАКСА, направи една снимка моля те на двигателя и покажи каде е тоя датчик. Аз имам подобен на тебе проблем. Моя двигател е 2000 с карбуратор пиербург 2е-е. И като паля на студен двигател клапата , която трябва да затваря въздуха си стои отворена и така мъка мъка - даваш гас а колата ти гасне. От там обиколих всички майстори в града и никой не може да ми каже кой е тоя датчик, който регулира тас пуста клапа. Сега разбирам ,че ти си открил въпросното зло пък имаш друг проблем. твоя двигател е друг ест., но може да имат подобен датчик колите.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни