Проблем с датчик
Започната от MAXA, 16 апр 2012 - 18:01:53
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 април 2012 - 18:01
здравей те .... за първи път ми се налага да пиша тема в форума но често съм чел за да си оправя сам даден проблем има доста полезна информация .... дори незнам дали мястото й е тук ..... проблемът ми е следния ... искам да попитам по компетентните в форума има ли значение как се поставя буксата на датчика / ще опитам да качя снимка / има номера от 1 до 4 на крачетата на буксата, но на датчика няма ..... доколкото знам той е за студено палене но не съм сугурен !!! четох доста теми но никаде не пишеше има ли значение как е закачен , а предполагам че трябва да има / мисля че това е причината ми за трудно палене сутрин на студен двигател / .... ме4о е 91 г 122 к.с. 200ТЕ благодаря предварително... ако някои може да помогне
#2
Публикувано 16 април 2012 - 18:27
Колега,ако буксата ти е здрава си има канали които да те подведат как да я закачиш.Би трябвало да не можеш да я обърнеш и да я закачиш грешно.Разгледай я по подробно и ще разбереш как се слага.
Успех.
Успех.
Този пост е редактиран от alipi: 16 април 2012 - 18:27
Не хапи този,който може да те изяде.
#3
Публикувано 16 април 2012 - 18:43
там е проблема моята мога да я сложя по всякакав начин .....
#4
Публикувано 17 април 2012 - 18:18
Колега,прощавай за спама,ама и аз съм със същия двигател,а такъв датчик за студен старт не съм виждал досега да има.Ти от къде точно по двигателя го свали този?
Този пост е редактиран от manterka: 17 април 2012 - 18:18
#5
Публикувано 17 април 2012 - 18:49
Няма значение как ще сложиш буксата.
Никога не оставям магарето си в калта.
#6
Публикувано 18 април 2012 - 21:27
ами тоя е с най- голямата букса на капака няма друг .... смисъл има още два .. единия е вакуумен другия е с 2 по малки букси едната е за перката др е за чесовника за темп на таблото ..... този е най- голения кръгал то4но до кутията на филтара .... дано си ме разбрал че както ти го обясних ... успех
#7
Публикувано 18 април 2012 - 22:23
Това е датчик за Т на мотора, който дава инфо на Ке-Джетроник модула и ЕЗЛ модула.
Можеш да сложиш кабела както искаш, защото двете двойки са на кръст и са еднакви датчиците.
Премери ако искам какво съпротивление дава между всеки две крачета на кръст.
Можеш да сложиш кабела както искаш, защото двете двойки са на кръст и са еднакви датчиците.
Премери ако искам какво съпротивление дава между всеки две крачета на кръст.
#8
Публикувано 19 април 2012 - 19:43
Subsonic ... днес точно това направих на кръст са 2 - двойки на моя дат4ик има малка разлика в сапротижлението... не вярвам да е проблем но си направих опит на студен двигател ..... има 2 начина на слагане забелязах че при единия даржи 800- 900 оборота а при втория ми даржеше 1200 +/- очаквах 4е е на смукач но не ги свали ! предполагам че все пак има малко разлика другото което е днес го извадих от капака и го замервах потопен с чаша с гореща вода ... получава се рязко падане на сапротивлението но на едната двоика е по бавно от другата по това садя че все пак има малка разлика как ще е закачена буксата ... и все пак благодаря за отзивите ... не от датчик нито от релето за пренапрежение утре мисля да опитам с клапата да си поиграя остава бедна смес .... това непалене ме ядоса
Този пост е редактиран от MAXA: 19 април 2012 - 19:44
#9
Публикувано 19 април 2012 - 22:46
Не, просто като откачиш датчика на запален мотор и компа записва грешка и минава на аварийни стойности. Оттам 1200 оборота.
Ако е 91, колата е от тези "злопаметните", преди 90-та не помнят нищо. На следващото палене свали ли оборотите или още са високи?
Освен ако не ти дава разлика от няколко стотин ома, е от самото откачане на датчика. Колко е все пак разликата на топло? На около 90 градуса трябва да дават 200-300 ома.
Ако е 91, колата е от тези "злопаметните", преди 90-та не помнят нищо. На следващото палене свали ли оборотите или още са високи?
Освен ако не ти дава разлика от няколко стотин ома, е от самото откачане на датчика. Колко е все пак разликата на топло? На около 90 градуса трябва да дават 200-300 ома.
#10
Публикувано 20 април 2012 - 12:27
на 82 градуса работи мойта ... сменял съм термостат и пак е така явно в италия са правили някакви магии предполагам заради климатика .... значи на 82 гр. с вклиучена перка показа 240 ома а на др двойка показваше 290 ома разликата е малка незнам дали има голамо значение ,, както каза може и компа да записва грешка ... като те гледам разбираш им на бабите пиши ми на ЛС един Skype ако може ....
#11
Публикувано 25 юни 2012 - 13:01
Пич МАКСА, направи една снимка моля те на двигателя и покажи каде е тоя датчик. Аз имам подобен на тебе проблем. Моя двигател е 2000 с карбуратор пиербург 2е-е. И като паля на студен двигател клапата , която трябва да затваря въздуха си стои отворена и така мъка мъка - даваш гас а колата ти гасне. От там обиколих всички майстори в града и никой не може да ми каже кой е тоя датчик, който регулира тас пуста клапа. Сега разбирам ,че ти си открил въпросното зло пък имаш друг проблем. твоя двигател е друг ест., но може да имат подобен датчик колите.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни