![Снимка](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/av-13157.png?_r=0)
Walter Röhrl - Респект
Започната от kdl, 12 апр 2012 - 22:38:38
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 12 април 2012 - 22:38
http://www.youtube.com/watch?v=yyVHj3sHVHQ
#2
Публикувано 12 април 2012 - 23:00
Ауди са ми слабост,колите тогава наистина бяха коли,вече не ги правят такива.
#3
Публикувано 13 април 2012 - 09:10
Съгласен съм за колите, но я вижте шофьор ,не съм виждал такава работа с краката никога! Тоя е изрод меко казано ![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
п.п.Знам ,че във форума има и по-добри ,но нека не се изказват сега
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
п.п.Знам ,че във форума има и по-добри ,но нека не се изказват сега
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
NO PAIN - NO GAIN!
#4
Публикувано 13 април 2012 - 09:15
Съгласен съм за колите, но я вижте шофьор ,не съм виждал такава работа с краката никога! Тоя е изрод меко казано
п.п.Знам ,че във форума има и по-добри ,но нека не се изказват сега
+1
Не хапи този,който може да те изяде.
#5
Публикувано 13 април 2012 - 11:47
Газ , спирачка и съединител едновременно - ебасти и пича
Много е добър ! А тея хора около пистата не ги ли е малко страх
![;)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/wink.png)
![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#6
Публикувано 13 април 2012 - 12:26
п.п.Знам ,че във форума има и по-добри ,но нека не се изказват сега
Хахаха, много точно изказване, верно! Като за голям плюс.
С WSAD сме ненадминати, а като включим и CapsLock гле'й к'во ста'а!!!!
Този пост е редактиран от Praetorian: 13 април 2012 - 12:31
#7
Публикувано 13 април 2012 - 18:18
Тоя пич май сега е тест пилот на Порше
Или бъркам...
Или бъркам...
#8
Публикувано 13 април 2012 - 18:47
Да, това правеше преди няколко години. Сигурно още го прави. Този човек е легенда.
http://www.youtube.com/watch?v=RlWQy-gljhs
Не съм сигурен дали второто видео е той... Приказваше в едно интервю за Ruf-a, но не пише на видеото...
http://www.youtube.com/watch?v=RlWQy-gljhs
Не съм сигурен дали второто видео е той... Приказваше в едно интервю за Ruf-a, но не пише на видеото...
#9
Публикувано 13 април 2012 - 19:52
Кара по-бързо, отколкото мухите могат да се лепят по стъклото ![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Говорейки за Порше, вчера много лошо наказах една Е класа на магистралата с Карерата.
Човека слезе, заключи си колата и си направи харакири посред пътя![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Ама това е друга тема...
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Говорейки за Порше, вчера много лошо наказах една Е класа на магистралата с Карерата.
Човека слезе, заключи си колата и си направи харакири посред пътя
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Ама това е друга тема...
#10
Публикувано 13 април 2012 - 21:21
Нечовек е този как борави с педалите. Добре, че карам автоматик иначе тотално щях да се сдухам ![:unsure](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/unsure.png)
А във Форула 1 преди като имаше графика кога пилотите ползват газта и спирачката май само Шумахер съм го виждал редовно да ги натиска едноременно. Явно германците така си карат по принцип
![:unsure](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/unsure.png)
А във Форула 1 преди като имаше графика кога пилотите ползват газта и спирачката май само Шумахер съм го виждал редовно да ги натиска едноременно. Явно германците така си карат по принцип
![:dry](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/dry.png)
It is nice to be important, but it is more important to be nice.
#11
Публикувано 11 май 2012 - 23:03
Една легента! Любимият ми пилот, от доста време насам (откакто попаднах на клипове с негово участие)! Неслучайно е тестови такъв на Порше! Спомням си в някакво интервю беше казал нещо от рода "целта ми не е да спечеля състезанието с няколко стотни, а с разлика от 10 секунди и повече"
#12
Публикувано 22 януари 2013 - 20:45
Респект. Ето още едно интересно негово видео
Ако пренебрегнете страха, вие изпускате психологическата спирачка - Аертон Сена
![Публикувано изображение](http://www.auto-data.net/img/logo.jpg)
Mercedes Автомобилен каталог
Автомобилна библиотека
![Публикувано изображение](http://www.auto-data.net/img/logo.jpg)
Mercedes Автомобилен каталог
Автомобилна библиотека
#13
Публикувано 22 януари 2013 - 21:56
Още интересен видео материал. Както казва Мишел Мутон:
Винаги пързаляш на една страна, на другата страна като танц, ФАНТАСТИЧНО е : )
http://www.youtube.com/watch?v=Y2kPs3C1NC0
http://www.youtube.com/watch?v=DuxwR5i6Vlo
http://www.youtube.com/watch?v=U_NNdtDDxVw
Тук обяснява за "сложното" каране "левият крак на спирачката"
Винаги пързаляш на една страна, на другата страна като танц, ФАНТАСТИЧНО е : )
http://www.youtube.com/watch?v=Y2kPs3C1NC0
http://www.youtube.com/watch?v=DuxwR5i6Vlo
http://www.youtube.com/watch?v=U_NNdtDDxVw
Тук обяснява за "сложното" каране "левият крак на спирачката"
Този пост е редактиран от staniola: 22 януари 2013 - 22:03
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#14
Публикувано 28 януари 2013 - 18:10
За такова каране трябва голямо сърце.
Не случайно затвориха група Б
Не случайно затвориха група Б
Този пост е редактиран от staniola: 28 януари 2013 - 18:56
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#15
Публикувано 07 март 2013 - 16:28
Днес немската рали-легенда Walter Röhrl празнува рождения си ден.
Двукратният световен рали шампион навършва 66 години. Той е един от пилотите най-силно свързвани с автомобилите от тогавашната т.нар. Група Б - съвместяваща в себе си едни от най-незабравимите автомобилни зверове.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни