Walter Röhrl - Респект
Започната от kdl, 12 апр 2012 - 22:38:38
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 12 април 2012 - 22:38
http://www.youtube.com/watch?v=yyVHj3sHVHQ
#2
Публикувано 12 април 2012 - 23:00
Ауди са ми слабост,колите тогава наистина бяха коли,вече не ги правят такива.
#3
Публикувано 13 април 2012 - 09:10
Съгласен съм за колите, но я вижте шофьор ,не съм виждал такава работа с краката никога! Тоя е изрод меко казано
п.п.Знам ,че във форума има и по-добри ,но нека не се изказват сега
п.п.Знам ,че във форума има и по-добри ,но нека не се изказват сега
NO PAIN - NO GAIN!
#4
Публикувано 13 април 2012 - 09:15
Съгласен съм за колите, но я вижте шофьор ,не съм виждал такава работа с краката никога! Тоя е изрод меко казано
п.п.Знам ,че във форума има и по-добри ,но нека не се изказват сега
+1
Не хапи този,който може да те изяде.
#5
Публикувано 13 април 2012 - 11:47
Газ , спирачка и съединител едновременно - ебасти и пича Много е добър ! А тея хора около пистата не ги ли е малко страх
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#6
Публикувано 13 април 2012 - 12:26
п.п.Знам ,че във форума има и по-добри ,но нека не се изказват сега
Хахаха, много точно изказване, верно! Като за голям плюс.
С WSAD сме ненадминати, а като включим и CapsLock гле'й к'во ста'а!!!!
Този пост е редактиран от Praetorian: 13 април 2012 - 12:31
#7
Публикувано 13 април 2012 - 18:18
Тоя пич май сега е тест пилот на Порше
Или бъркам...
Или бъркам...
#8
Публикувано 13 април 2012 - 18:47
Да, това правеше преди няколко години. Сигурно още го прави. Този човек е легенда.
http://www.youtube.com/watch?v=RlWQy-gljhs
Не съм сигурен дали второто видео е той... Приказваше в едно интервю за Ruf-a, но не пише на видеото...
http://www.youtube.com/watch?v=RlWQy-gljhs
Не съм сигурен дали второто видео е той... Приказваше в едно интервю за Ruf-a, но не пише на видеото...
#9
Публикувано 13 април 2012 - 19:52
Кара по-бързо, отколкото мухите могат да се лепят по стъклото
Говорейки за Порше, вчера много лошо наказах една Е класа на магистралата с Карерата.
Човека слезе, заключи си колата и си направи харакири посред пътя
Ама това е друга тема...
Говорейки за Порше, вчера много лошо наказах една Е класа на магистралата с Карерата.
Човека слезе, заключи си колата и си направи харакири посред пътя
Ама това е друга тема...
#10
Публикувано 13 април 2012 - 21:21
Нечовек е този как борави с педалите. Добре, че карам автоматик иначе тотално щях да се сдухам
А във Форула 1 преди като имаше графика кога пилотите ползват газта и спирачката май само Шумахер съм го виждал редовно да ги натиска едноременно. Явно германците така си карат по принцип
А във Форула 1 преди като имаше графика кога пилотите ползват газта и спирачката май само Шумахер съм го виждал редовно да ги натиска едноременно. Явно германците така си карат по принцип
It is nice to be important, but it is more important to be nice.
#11
Публикувано 11 май 2012 - 23:03
Една легента! Любимият ми пилот, от доста време насам (откакто попаднах на клипове с негово участие)! Неслучайно е тестови такъв на Порше! Спомням си в някакво интервю беше казал нещо от рода "целта ми не е да спечеля състезанието с няколко стотни, а с разлика от 10 секунди и повече"
#12
Публикувано 22 януари 2013 - 20:45
Респект. Ето още едно интересно негово видео
Ако пренебрегнете страха, вие изпускате психологическата спирачка - Аертон Сена
Mercedes Автомобилен каталог
Автомобилна библиотека
Mercedes Автомобилен каталог
Автомобилна библиотека
#13
Публикувано 22 януари 2013 - 21:56
Още интересен видео материал. Както казва Мишел Мутон:
Винаги пързаляш на една страна, на другата страна като танц, ФАНТАСТИЧНО е : )
http://www.youtube.com/watch?v=Y2kPs3C1NC0
http://www.youtube.com/watch?v=DuxwR5i6Vlo
http://www.youtube.com/watch?v=U_NNdtDDxVw
Тук обяснява за "сложното" каране "левият крак на спирачката"
Винаги пързаляш на една страна, на другата страна като танц, ФАНТАСТИЧНО е : )
http://www.youtube.com/watch?v=Y2kPs3C1NC0
http://www.youtube.com/watch?v=DuxwR5i6Vlo
http://www.youtube.com/watch?v=U_NNdtDDxVw
Тук обяснява за "сложното" каране "левият крак на спирачката"
Този пост е редактиран от staniola: 22 януари 2013 - 22:03
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#14
Публикувано 28 януари 2013 - 18:10
За такова каране трябва голямо сърце.
Не случайно затвориха група Б
Не случайно затвориха група Б
Този пост е редактиран от staniola: 28 януари 2013 - 18:56
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#15
Публикувано 07 март 2013 - 16:28
Днес немската рали-легенда Walter Röhrl празнува рождения си ден.
Двукратният световен рали шампион навършва 66 години. Той е един от пилотите най-силно свързвани с автомобилите от тогавашната т.нар. Група Б - съвместяваща в себе си едни от най-незабравимите автомобилни зверове.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни