Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Колата завива сама надясно


  • Please log in to reply
151 мнения по тази тема

#121 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 27 март 2017 - 22:55

Винаги има дърпане надясно в някаква степен, и колко е то, зависи от профила на гумата. При гумите с по-объл профил почти не се усеща. Свързано е най-малкото с наклона на пътя, а и не само. Лошото е ако се появи дърпане вляво.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#122 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 28 март 2017 - 22:09

И при мен бие, я на лево, я на деано, я с летни, я със зимни. Смених колата проблема остана. Явно имам луфтомер в задника и Г-сензор в устата. И гумите на новата кола смених ама продължава да следи наклона на пътя и не оди на къдет на мен ми се иска. Най - често проблема е между кормилото и седалката на водача.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#123 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 март 2017 - 22:16

Тук аз поне говоря за тестове направени на един и същи път с една и съща кола. Със зимните завива надясно и то много осезаемо. С летните върви в права линия.


  • 0

#124 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 28 март 2017 - 22:19

И аз за това говоря, една и съща кола 8 години, няколко комплекта гуми (х4 разбирай), еди маршрут за тестове и все дърпа на някъде. Смених колата проблема остана, явно е в мен. До сега не съм карал кола дет да върви къдет очаквам бе корекции, та си мисля, че аз съм крив.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Този пост е редактиран от mradulov: 28 март 2017 - 22:21

  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#125 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 март 2017 - 22:26

Аз имам само едно логично обяснение при мен и това е че предна дясна гума е по-някакъв начин по-мека от останалите. Макар и напомпени на еднакви атмосфери.

Без предна дясна гумите са ми Дот 2013 мейд ин Русия. Предна дясна я сменях след един кратер на пътя със същата марка и същия модел но Дот 2015 и мейд ин Финландия. Иначе със зимните и при по рязко спиране волана се завърташе винаги надясно. Сега с летните не се завърта сам.


  • 0

#126 dekata877

dekata877

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz B Classe 180CDI

Публикувано 06 февруари 2018 - 11:16

Здравейте.
Понеже имам същият проблем но на друг модел мерцедес реших и аз да се регистрирам и да споделя проблемите със дърпането на дясно.
Но преди това да кажа нещо и за автомобила ми.
Mercedes-Benz B Class 2005 180CDI 2.0 109h.p. Имам го от почти половин година и до момента съм доста доволен като цяло.
Така да мина на проблема.
Също и при мен от както го купих (внос от Италия) дърпа вдясно.Джантите и гумите с които бе лятото са 215/45/17" но понеже от предният ми автомобил "vw polo-2001" патих по дупки зимата и джантите се кривяха и даже едната трябваше да я лепят и доста се ядосвах за скапаните дупки ...Та реших сега за мерцедесчето да си купя нови железни джанти 16" със чисто нови зимни гуми Клебер-новата шарка 2017-2018г. и хем ще си ги сменям аз хем няма свали от тия качи на ония.
И пак на проблема...викам си преди да сложа железните джанти и новите гуми..."ееех сигурно ще се оправи дърпането вдясно и ще е екстра"....но дойде време сложих ги и да ви кажа същият проблем...пак вдясно и пак все едно волана леко като го пусна си се завъртя със 1-2см вдясно и колата си тръгваше в тази посока и проблема остана.
Така до тук кофти...Но реших да отида до един сервиз в който до колкото знам от много хора правят перфектен реглаж на предници (дори тези от застраховките и каско при удари пращат клиентите си там...с-класи 2016,2017..аудита с8 и др. и да ви кажа не взимат скъпо около 40лв.) а и имах шарнир за смяна от ляво и си викам всичко на куп и така.
Отидох аз казах какъв е проблема...хората за 1час точно всичко свършиха...(шарнир най скъпият избрах 67лв+работа+реглаж 120лв някъде беше) и човека ми каза ако има нещо да ги потърся и аз Ок.
Тръгнах и да ви кажа след първите 100/200метра и колата пак надясно.....викам си де.а тия нищо не са направили...звъннах и му казах на човека така и така все същото на пътя и човека ми каза така..."както сега са ти зимните гуми и джантите размени ги въпреки че ще станат с обратна посока на въртене но ги смени и като ги смениш ми кажи как е"...та до днес така събота или неделя ще ги сменя и ще видя как ще е и ще ви кажа за резултати и какво са ми казали....ооо щях да забравя...забелязах още от както бе със 17ките че предна дясна накладка е по изтъркана от другата и сега докато съм със зимните преди месец ми се включи индикацията че трябва да се сменят!
Задните съм ги сменил със чисто нови със АТЕ преди 2 месеца (няма скърцане няма свирене).Та ще видя да погледна и апарата да не държи да не е запекъл от дясната страна.
След като го направя живи и здрави ще ви пиша отново.
И да кажа още нещо относно други "изводи" и цитати...та на полото което по старо пускам волана и на прав участък движи само направо без да докосвам волана докато не се наложи...няма такива "пътя е със наклон" и разни такива...."заводско излизала така"....нали ще ги осъдят за такива неща защото е предпоставка за катастрофа...а и все пак това са такива производители-гиганти на автомобили които не вярвам да си пускат колите без тест но това са вече други подробности и факти дано не съм засегнал някого.
Благодаря за търпението ви.


Този пост е редактиран от dekata877: 06 февруари 2018 - 11:21

  • 0

#127 PeevG

PeevG

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 181 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 270 CDI

Публикувано 06 февруари 2018 - 12:00

Баси мамата, то било голям проблем това. При мен се прояви, при смяната от летни на зимни(с летните беше перфектно) и го отдадох на това, че зимните са старички. Започвам да се притеснявам, дано изчезне, като върна летните

W209

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk

Този пост е редактиран от PeevG: 06 февруари 2018 - 12:01

  • 0

#128 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 06 февруари 2018 - 12:02

Здравейте.
Понеже имам същият проблем но на друг модел мерцедес реших и аз да се регистрирам и да споделя проблемите със дърпането на дясно.
Но преди това да кажа нещо и за автомобила ми.
Mercedes-Benz B Class 2005 180CDI 2.0 109h.p. Имам го от почти половин година и до момента съм доста доволен като цяло.
Така да мина на проблема.
Също и при мен от както го купих (внос от Италия) дърпа вдясно.Джантите и гумите с които бе лятото са 215/45/17" но понеже от предният ми автомобил "vw polo-2001" патих по дупки зимата и джантите се кривяха и даже едната трябваше да я лепят и доста се ядосвах за скапаните дупки ...Та реших сега за мерцедесчето да си купя нови железни джанти 16" със чисто нови зимни гуми Клебер-новата шарка 2017-2018г. и хем ще си ги сменям аз хем няма свали от тия качи на ония.
И пак на проблема...викам си преди да сложа железните джанти и новите гуми..."ееех сигурно ще се оправи дърпането вдясно и ще е екстра"....но дойде време сложих ги и да ви кажа същият проблем...пак вдясно и пак все едно волана леко като го пусна си се завъртя със 1-2см вдясно и колата си тръгваше в тази посока и проблема остана.
Така до тук кофти...Но реших да отида до един сервиз в който до колкото знам от много хора правят перфектен реглаж на предници (дори тези от застраховките и каско при удари пращат клиентите си там...с-класи 2016,2017..аудита с8 и др. и да ви кажа не взимат скъпо около 40лв.) а и имах шарнир за смяна от ляво и си викам всичко на куп и така.
Отидох аз казах какъв е проблема...хората за 1час точно всичко свършиха...(шарнир най скъпият избрах 67лв+работа+реглаж 120лв някъде беше) и човека ми каза ако има нещо да ги потърся и аз Ок.
Тръгнах и да ви кажа след първите 100/200метра и колата пак надясно.....викам си де.а тия нищо не са направили...звъннах и му казах на човека така и така все същото на пътя и човека ми каза така..."както сега са ти зимните гуми и джантите размени ги въпреки че ще станат с обратна посока на въртене но ги смени и като ги смениш ми кажи как е"...та до днес така събота или неделя ще ги сменя и ще видя как ще е и ще ви кажа за резултати и какво са ми казали....ооо щях да забравя...забелязах още от както бе със 17ките че предна дясна накладка е по изтъркана от другата и сега докато съм със зимните преди месец ми се включи индикацията че трябва да се сменят!
Задните съм ги сменил със чисто нови със АТЕ преди 2 месеца (няма скърцане няма свирене).Та ще видя да погледна и апарата да не държи да не е запекъл от дясната страна.
След като го направя живи и здрави ще ви пиша отново.
И да кажа още нещо относно други "изводи" и цитати...та на полото което по старо пускам волана и на прав участък движи само направо без да докосвам волана докато не се наложи...няма такива "пътя е със наклон" и разни такива...."заводско излизала така"....нали ще ги осъдят за такива неща защото е предпоставка за катастрофа...а и все пак това са такива производители-гиганти на автомобили които не вярвам да си пускат колите без тест но това са вече други подробности и факти дано не съм засегнал някого.
Благодаря за търпението ви.

 

Заеби, полото не е кола че да го сравняваш с мерцедес.

Преди да смениш предните накладки, огледай десния апарат, доста често маншона на буталото (понеже е едно голямо), се прокъсва (най-вече от некадърници).

Скъсано ли е лошо, ще трябва да се свали апарата, почисти и смени, защото е напълно възможно да е блокирало от мизерията.

Съветвам те, ако правиш единия, огледай другия и подмени цялата спирачна течност с такава DOT4

Ако дърпането след това остане, ти трябва отворен стендаджия и SD за да видиш къде е волана реално.

Тези автомобили имат странични наклони, повечето "майстори" не ги барат, правят ти една сходимост от накрайниците, изправят ти волана и бегай.

Трябва да се видят наклоните, ако има голяма разлика, да не бърза да е коригира, а за огледа хубаво колата отдолу, защото ако го изправи може да излезеш от стенда :)


  • 1

logo-600-1002.png


#129 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 06 февруари 2018 - 13:39

Вчера купих 4 реглажни болта за 212ката.... Ако и с тях мърда на дясно ще се гръмна


Sent from my iPhone X using Tapatalk
  • 0

#130 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 06 февруари 2018 - 14:59

Задължително проверка на страничен и надллъжен наклон.

 

Аз след 4-5 неуспешни реглажа на всякакви прехвалени стендове и майстори и след дежурните обяснения за гумите, наклона на пътя и т.н. започнах сам да си правя реглажа.

 

Трябва помощник, рулетка, хоризонтална площадка, крик, малко инструменти и търпение.

 

Ексцентриците на предните носачи ги върнах в неутрално положение (плюс нови тампони на носачите, плюс нови болтове гайки и втулки) - болтът е на 6 часа. Предният ексцентрик на предния носач отговаря за страничния наклон, задният за надлъжния.

 

На задния носач има само един ексцентрик, който дъпра и сходимостта, и страничния наклон.

 

Ако отзад автомобилът не е симетричен също може да дърпа наляво или надясно.

 

Най-големия зор видях със сходимостта от кормилните накрайници, защото там подходът е итеративен - като нямам стенд. И защото сходимост се прави след като се направи страничния наклон.

 

Ако се направи първо сходимостта и след това се зададе странични наклон, сходимостта пак трябва да се коригира.


  • 0

#131 genadi

genadi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 358 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB, E class, 220 BlueTec, 2016

Публикувано 06 февруари 2018 - 16:00

Старата ми кола W211 започна да тегли надясно. Причината за това остана неясна за мен. Винаги теглеше надясно, дори когато минавам по едно и също трасе в двете му посоки и така това поведение на колата изключи наклона на пътя, като причина за тегленето. Препоръчаха ми един майстор на предници в Горубляне. Човека използва някакъв модерен 3D стенд на Beissbarth и ми се видя доста свестен майстор. Но не е важно какъв ми се е видял на мен а важното е, че като пипна наклоните и сходимостта на предницата всичко си дойде на мястото и колата спря да тегли. Така, че по моему нещата с тегленето опират до майстор и доста по рядко до гуми или пък до наклон на пътя...


  • 0

#132 dekata877

dekata877

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz B Classe 180CDI

Публикувано 06 февруари 2018 - 17:21

Здравейте отново.
Grosmaster...хах за полото не го сравнявам със мерцедеса-това е безумие Прав си!-Просто го дадох като пример за дърпането по хоризонтален път че при него го нямаше и не трябва да го има.
Относно съвета ти...не се бях замислил но ще поогледам хубаво и даже ако не забравя и снимки ще направя и ще кача...и да и аз така си помислих че евентуално сходимост и изправяне на волана са направили и толкова без коригиране за страничен наклон.
Благодаря ти за съвета!
Subsonic...Браво! И аз искам да се помъча имам и търпение във тия неща но искам на стенд,но уви нямам а така ще се поизмъча многократно и не се знае знае ли се а и някой нещица не са ми ясни там.
PeevG..дано да нямаш проблем със летните! Така ще знаеш поне от къде е проблема! :) 
Краси...Ако може да кажеш след това как е.
Genadi...Да но този майстор е пипнал наклони и сходимост след това всичко и е ок..направил го е както трябва...а при мен ми казаха че реглажа е готов и това е...нито съм присъствал нито нищо...но ще поразпитам да видя какво що са направили и дано кажат подробности (не че не могат да ме излъжат де).
При първа възможност ще пиша и ще разкажа.
Отново и аз благодаря за вашите отговори и мнения!


  • 1

#133 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 06 февруари 2018 - 17:29

Имаш ли разпечатка от реглажа - преди и и след, или само след?

 

Ако имаш - пусни я тук да поумуване.


  • 0

#134 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 07 февруари 2018 - 17:03

За мен "грешката е вярна".

На 203ката направих сума регулажи без резултат.

На 212ката се спрях "само" след 3 безрезултатни регулажа в различни сервизи. И при трите съм бил на място и съм им късал нервите, не показанията да са в зелената зона, ами да са на 0.0 градуса!

След като й завъртях по един сезон с летни и зимни гуми (означение МО) и пак си дърпа надясно, аз лично се примирих.


  • 0

#135 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 07 февруари 2018 - 21:37

След реглжаните болтове ще се успи 212ката :) само да сменя тампоните на мотора и ще я тестваме


Sent from my iPhone X using Tapatalk
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни