Диференциал (тропане и вибрации)
Започната от rad83, 05 апр 2012 - 12:33:33
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 05 април 2012 - 12:33
Здравейте колеги. Имам следния проблем с моята 124 E 250 D със диф 3.64 .
Проблемът се изразява в това, че тропа и имам вибрации в купето при по-висока скорост. Може ли да ме посъветвате какъв друг диф може да стане. Благодаря предварително.
MOD: Колега, не е нужно да пускаш 4 теми, при положение че трябва да бъдат одобрени предварително. Причината за забавянето е, че трябваше да ти пренапиша целия пост. Чувствам се доста некомфортно да поправям постове на възрастни хора в клуб на автоентусиасти на Мерцедес. Разбирам да бяхме футболен форум, айде.., ама автомобилен...
Проблемът се изразява в това, че тропа и имам вибрации в купето при по-висока скорост. Може ли да ме посъветвате какъв друг диф може да стане. Благодаря предварително.
MOD: Колега, не е нужно да пускаш 4 теми, при положение че трябва да бъдат одобрени предварително. Причината за забавянето е, че трябваше да ти пренапиша целия пост. Чувствам се доста некомфортно да поправям постове на възрастни хора в клуб на автоентусиасти на Мерцедес. Разбирам да бяхме футболен форум, айде.., ама автомобилен...
#2
Публикувано 05 април 2012 - 12:41
Според мен не ти е дифа. Той щрака и вие като има проблем.
Кардан, тампони на дифа, кутия и/или околните си мисля, че са ти проблема.
Кардан, тампони на дифа, кутия и/или околните си мисля, че са ти проблема.
#3
Публикувано 05 април 2012 - 13:13
Опише по-подробно проблемите. Кога тропа ,кога се появяват вибрациите?
NO PAIN - NO GAIN!
#4
Публикувано 05 април 2012 - 15:36
вибрациите се появяват над 100 км а тропането се чува от дифа като туп на определено място на на завъртане
#5
Публикувано 05 април 2012 - 20:49
Виж и каретата, полуосите, шлиците им,гуменото каре на кардана до дифа,...........
Свали гумите и чукни с нещо основите на купето, където влизат болтовете за предните тампони на магарето, ако е здраво....радвай се.
Свали гумите и чукни с нещо основите на купето, където влизат болтовете за предните тампони на магарето, ако е здраво....радвай се.
Този пост е редактиран от бай Васил: 05 април 2012 - 20:56
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#6
Публикувано 02 октомври 2013 - 22:15
дебалансиран кардан....
#7
Публикувано 10 януари 2014 - 09:54
вероятността да са ти зацепили кардана обратно (да не е белег срещу белег както е баланса) е твърде голяма ако ти или някои преди теб е сменял висящ лагер каре метални/гумено или пак друга манипулация по кардана случва се често да ги обръщат просто майсторите не си доглеждат работата та вероятно затова тресе при 100 при мен беше обърнат и тресеше още на 70 както са писали колегите по горе едва ли е диференциала но си провери каретата по кардана и полуосите и най вече дали е зацепен правилно кардана трябва да търсите белези някъде по него но не знам къде точно са
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни