Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Диференциал (тропане и вибрации)


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 rad83

rad83

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    124 E250D
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 април 2012 - 12:33

Здравейте колеги. Имам следния проблем с моята 124 E 250 D със диф 3.64 .
Проблемът се изразява в това, че тропа и имам вибрации в купето при по-висока скорост. Може ли да ме посъветвате какъв друг диф може да стане. Благодаря предварително.

MOD: Колега, не е нужно да пускаш 4 теми, при положение че трябва да бъдат одобрени предварително. Причината за забавянето е, че трябваше да ти пренапиша целия пост. Чувствам се доста некомфортно да поправям постове на възрастни хора в клуб на автоентусиасти на Мерцедес. Разбирам да бяхме футболен форум, айде.., ама автомобилен...
  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 април 2012 - 12:41

Според мен не ти е дифа. Той щрака и вие като има проблем.
Кардан, тампони на дифа, кутия и/или околните си мисля, че са ти проблема.
  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#3 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 април 2012 - 13:13

Опише по-подробно проблемите. Кога тропа ,кога се появяват вибрациите?
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#4 rad83

rad83

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    124 E250D
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 април 2012 - 15:36

вибрациите се появяват над 100 км а тропането се чува от дифа като туп на определено място на на завъртане
  • 0

#5 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 април 2012 - 20:49

Виж и каретата, полуосите, шлиците им,гуменото каре на кардана до дифа,...........

Свали гумите и чукни с нещо основите на купето, където влизат болтовете за предните тампони на магарето, ако е здраво....радвай се. ;)

Този пост е редактиран от бай Васил: 05 април 2012 - 20:56

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#6 SHEIHA

SHEIHA

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Tрявна
  • Интереси:Mercedes Benz!!!
    Един Мерцедес Бенц винаги трябва да изглежда като Мерцедес Бенц!!!
  • Автомобил:
    Мерцедес Т1 310Д 1990
    Мерцедес Е250TD 1999
    Мерцедес Е250ТД 1993

Публикувано 02 октомври 2013 - 22:15

дебалансиран кардан....


  • 0

#7 vladimir_

vladimir_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Мадан
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz 200 W124 M102 1987

Публикувано 10 януари 2014 - 09:54

вероятността да са ти зацепили кардана обратно (да не е белег срещу белег както е баланса) е твърде голяма ако ти или някои преди теб е сменял висящ лагер каре метални/гумено или пак друга манипулация по кардана случва се често да ги обръщат просто майсторите не си доглеждат работата та вероятно затова тресе при 100 при мен беше обърнат и тресеше още на 70 както са писали колегите по горе едва ли е диференциала но си провери каретата по кардана и полуосите и най вече дали е зацепен правилно кардана трябва да търсите белези някъде по него но не знам къде точно са 


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни