Така водната помпа на Мерца даде фира,и са трябва да я сменям,обаче свалихме с бащата радиатора и до там,нито той знае нататък кво се сменя,аз още по малко
Та да ви помола да помагате кво трябва да свалям след това за да я свала нея.
Двигатела е 200Д без климатик,ако има значение
Надявам с да помогне някой че е спешно ако трябва ше снимам и ше ви покажа кво точно е положението
Смяна на водна помпа на W123
Започната от vesopesa, 26 дек 2006 - 17:17:14
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 26 декември 2006 - 17:17
>Mercedes-Benz Rulezz<
#2
Публикувано 26 декември 2006 - 18:57
Ами охлабваш контрите на генератора,махаш ремъка..после разхлабваш болтовете на ремъчната шайба на вентилатора(може и да се поизмъчите),махаш внимателно перката,дистанционната шайба и ремъчната шайба и се открива голата помпа. Развиваш болтченцата,после разклащаш помпата,ако не ще да излезе блъскаш с пластмасов/гумен чук,ама щом е заминала,може и с нормален.Махаш я. Почистваш старателно повърхността на алуминиевия корпус ,в който се завинтва помпата,от старата гарнитура и мизерлъци,изсмукваш със спинцовка 50 сс и шлаухче антифриза,който се вижда отзад,ако искаш. Сега е удобно да провериш медната тръбичка,(номер 50)която свързва алум.корпус и цилиндровата глава,дали не е запушена с мизерлъци.Нова оригинална струва към 60лв ,на Феби(има ги на много места) е 15-18лв, върви с 2-та кухи болта и дихтунгите.Сравняваш новата и старата помпа хубаво,мериш разсоянията от импелера до монтажната повърхност и от предната част на фланеца до монтажната повърхност,знаеш защо...После пробваш дали помпата влиза нормално в корпуса си и дали върти свободно,без да опира(пази,Боже)никъде.Ако влиза трудно и трябва да се почука по периферията(вече с гумен/пластмасов млат!),купи шпилка с резбата на болтовете,отрежи 3 парчета с подходяща дължина и ги навий в дупките.
Почистваш,значи,повърхността,ако искаш мацваш лееко и тънко помпата и гарнитурата с подходящия RTV силикон(устойчив на антифриз да бъде),плъзгаш по шпилките,убеждаваш я с чука(недей блъска по фланеца,а по периферията).После болтчетата ги стягаш съвсем лееееко,зарад алуминия...Другите работи по обратния ред...
Почистваш,значи,повърхността,ако искаш мацваш лееко и тънко помпата и гарнитурата с подходящия RTV силикон(устойчив на антифриз да бъде),плъзгаш по шпилките,убеждаваш я с чука(недей блъска по фланеца,а по периферията).После болтчетата ги стягаш съвсем лееееко,зарад алуминия...Другите работи по обратния ред...
Blood, Sweat and Diesel !
#3
Публикувано 26 декември 2006 - 19:09
А как се законтря и вади ремъчната шайба зад силикона на 103 мотора?
Голям зор видяхме с контрирането и :
Голям зор видяхме с контрирането и :
#6
Публикувано 26 декември 2006 - 19:50
http://www.rudibg.com/
http://www.kingtony.com.tw/
Да кажа,че по никакъв начин не съм свързан с горните,само като клиент. По мое мнение КТ(Тайван) са много напред като качество от разните му там Rico,Orient и прочее жмел.Цените-сравними с чешките Тона(повече от наполовина на Hazet или Facom),има доста интересни неща....
Инструментите ,които са по-горе,са КТ, номер 09АL11 и 09AL12.
http://www.kingtony.com.tw/
Да кажа,че по никакъв начин не съм свързан с горните,само като клиент. По мое мнение КТ(Тайван) са много напред като качество от разните му там Rico,Orient и прочее жмел.Цените-сравними с чешките Тона(повече от наполовина на Hazet или Facom),има доста интересни неща....
Инструментите ,които са по-горе,са КТ, номер 09АL11 и 09AL12.
Blood, Sweat and Diesel !
#7
Публикувано 26 декември 2006 - 19:55
Оцапахме темата на човека
Ще пусна друга за специализирани инструменти и приспособления :ok:
Ще пусна друга за специализирани инструменти и приспособления :ok:
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни